세계의 과학 기기 시장(2024-2028년)
Global scientific instrument market 2024-2028
상품코드 : 1524816
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 07월
페이지 정보 : 영문 182 Pages
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한글목차

과학 기기 시장은 2023년부터 2028년까지 연평균 5.45%의 CAGR로 2023년부터 2028년까지 199억 6,690만 달러 규모로 성장할 것으로 예측됩니다.

본 보고서에서는 과학기기 시장의 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등을 수록하고 있습니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 신약개발에 대한 투자 증가, 전염병 유행 증가, 온라인 판매 채널의 인기 증가에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2024
종료 연도 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2024년 4.77%
CAGR 5.45%
증분 금액 199억 6,690만 달러

이 보고서는 향후 몇 년 동안 과학 기기 시장 성장을 주도할 주요 요인 중 하나로 휴대용 과학 기기의 채택 확대를 꼽았습니다. 또한, 실험실 분석 기기 및 소모품의 사용 증가와 과학 기기의 기술 발전이 시장의 큰 수요를 창출할 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 상황

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 제품별

제7장 시장 세분화 : 최종사용자별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제11장 경쟁 상황

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The scientific instrument market is forecasted to grow by USD 19966.9 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 5.45% during the forecast period. The report on the scientific instrument market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing investments in drug discovery, rising prevalence of infectious diseases, and increasing popularity of online distribution channels.

Technavio's scientific instrument market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20244.77%
CAGR5.45%
Incremental Value$19966.9mn

By Product

By End-user

By Geographical Landscape

This study identifies the growing adoption of portable scientific instruments as one of the prime reasons driving the scientific instrument market growth during the next few years. Also, rising number of applications for laboratory analytical instruments and consumables and technological advances in scientific instruments will lead to sizable demand in the market.

The report on the scientific instrument market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading scientific instrument market vendors that include ABB Ltd., ACMAS Technologies Pvt. Ltd., Agilent Technologies Inc., Alcon Scientific, Bio Rad Laboratories Inc., Bruker Corp., Carl Zeiss AG, Danaher Corp., Hitachi Ltd., HORIBA Ltd., Labappara, M.K.Scientific Instruments, MAC, Merck KGaA, Oxford Instruments plc, Shimadzu Corp., SM Scientific Instruments Pvt. Ltd., Thermo Fisher Scientific Inc., Thorlabs Inc., and Waters Corp.. Also, the scientific instrument market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Product

7 Market Segmentation by End-user

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

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