세계의 3D 게임기 시장(2024-2028년)
Global 3D gaming consoles market 2024-2028
상품코드 : 1517160
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 06월
페이지 정보 : 영문 145 Pages
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한글목차

3D 게임기 시장은 2023-2028년 89억 2,980만 달러, 예측 기간 동안 14.76%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

본 보고서에서는 3D 게임기 시장의 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등을 수록하고 있습니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 차세대 게임기의 기능 강화, 게임 인구의 다양화, 기술 기능 강화 및 제품 혁신 등이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2024
종료 연도 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2024년 12.55%
CAGR 14.76%
증분 금액 89억 2,980만 달러

이 보고서는 향후 몇 년 동안 3D 게임기 시장 성장을 주도할 주요 요인 중 하나로 공급업체들의 다목적 게임기 제조를 꼽았습니다. 또한, 게임 이외의 활동에 대한 게임기 사용의 증가와 게임화(Gamification)의 출현은 시장의 큰 수요를 창출할 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 상황

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 제품별

제7장 고객 상황

제8장 지역별 상황

제9장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제10장 경쟁 상황

제11장 경쟁 분석

제12장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The 3D gaming consoles market is forecasted to grow by USD 8929.8 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 14.76% during the forecast period. The report on the 3D gaming consoles market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by enhanced features of next-generation gaming consoles, diversifying gaming population, and enhanced technological features and product innovations.

Technavio's 3D gaming consoles market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 202412.55%
CAGR14.76%
Incremental Value$8929.8mn

By Product

By Geographical Landscape

This study identifies the vendors are manufacturing multipurpose gaming consoles as one of the prime reasons driving the 3D gaming consoles market growth during the next few years. Also, increasing use of gaming consoles for non-gaming activities and emergence of gamification will lead to sizable demand in the market.

The report on the 3D gaming consoles market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading 3D gaming consoles market vendors that include A4TECH, Apple Inc., Atari Inc., Bluestack Systems Inc., GameBender LLC, Guillemot Corp. SA, Kaneva LLC, Logitech International SA, Meta Platforms Inc., Microsoft Corp., NEC Corp., Nintendo Co. Ltd., Panasonic Holdings Corp., Sega Sammy Holdings Inc., Sony Group Corp., and Unity Technologies Inc.. Also, the 3D gaming consoles market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. IT presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Product

7 Customer Landscape

8 Geographic Landscape

9 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

10 Competitive Landscape

11 Competitive Analysis

12 Appendix

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