세계의 고급품 E-tailing 시장(2024-2028년)
Global luxury E-tailing market 2024-2028
상품코드 : 1516314
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 05월
페이지 정보 : 영문 171 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 2,500 ₩ 3,609,000
PDF (Single User License) help
PDF 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 4,000 ₩ 5,775,000
PDF (Enterprise License) help
PDF 보고서를 동일 기업의 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄는 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.

한글목차

고급품 E-tailing 시장은 2023-2028년간 324억 8,390만 달러 확대되고, 예측 기간 중 연평균 복합 성장률(CAGR) 9.12%로 성장할 전망입니다.

고급품 E-tailing 시장에 대한 전체적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 게재했습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공합니다. 온라인 소비와 스마트폰 보급률 상승, 소셜미디어와 유명인의 지지, 제품 디자인과 혁신에 의한 프리미엄화가 시장 성장을 촉진하고 있습니다.

시장 범위
기준년 2024년
종료년 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
YOY 2024 8.15%
CAGR 9.12%
증분액 324억 8,390만 달러

본 조사에서는 멀티채널 마케팅이 향후 몇 년간 고급품 E-tailing 시장 성장을 가속하는 주요인 중 하나라고 분석했습니다. 또한 테크놀러지에 의한 소비자 체험 향상, COVID-19에 의한 디지털 참여 강화도 시장의 큰 수요로 연결될 것입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 제품별

제7장 시장 세분화 : 채널별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 성장 촉진요인, 과제, 기회 및 억제요인

제11장 경쟁 구도

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

The luxury e-tailing market is forecasted to grow by USD 32483.9 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 9.12% during the forecast period. The report on the luxury e-tailing market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rise in online spending and smartphone penetration, social media and celebrity endorsement, and premiumization through product design and innovation.

Technavio's luxury e-tailing market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20248.15%
CAGR9.12%
Incremental Value$32483.9mn

By Product

By Channel

By Geography

This study identifies the multichannel marketing as one of the prime reasons driving the luxury e-tailing market growth during the next few years. Also, enhancement of consumer experience through technologies and enhanced digital engagement due to covid-19 will lead to sizable demand in the market.

The report on the luxury e-tailing market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading luxury e-tailing market vendors that include ASOS Plc, Authentic Brands Group LLC, Bed Bath and Beyond Inc., Burberry Group Plc, Chanel Ltd., Charms and Chains, Compagnie Financiere Richemont SA, Crate and Barrel, Harrods Ltd., Hennes and Mauritz AB, Hermes International SA, Hudsons Bay Co., Inter IKEA Holding B.V., Kering SA, Luxuryperfume.com Inc, LVMH Group., Moda Operandi Inc., Nordstrom Inc., Ralph Lauren Corp., and SDI (Brands 2) Ltd.. Also, the luxury e-tailing market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Product

7 Market Segmentation by Channel

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기