세계의 스포츠 보충제 시장(2024-2028년)
Global sports supplement market 2024-2028
상품코드 : 1491600
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 05월
페이지 정보 : 영문 166 Pages
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한글목차

스포츠 보충제 시장은 2023-2028년 27억 7,960만 달러, 예측 기간 동안 9.64%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

본 보고서에서는 스포츠 보충제 시장에 대한 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 스포츠 및 피트니스 활동 참여 증가, 천연 제품에 대한 수요 증가, 밀레니얼 세대의 소비 증가에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2024
종료 연도 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2024년 8.57%
CAGR 9.64%
증분 금액 27억 7,960만 달러

이 보고서는 온라인 판매 증가가 향후 몇 년 동안 스포츠 보충제 시장 성장을 주도하는 주요 요인 중 하나라고 분석했습니다. 또한, 스포츠 영양제 시장 개발 및 제조 및 판매 기지의 아시아태평양으로의 이전은 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 상황

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 유형별

제7장 시장 세분화 : 유통 채널별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제11장 경쟁 상황

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The sports supplement market is forecasted to grow by USD 2779.6 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 9.64% during the forecast period. The report on the sports supplement market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increased participation in sports and fitness activities, increasing demand for natural products, and increased consumption among millennials.

Technavio's sports supplement market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20248.57%
CAGR9.64%
Incremental Value$2779.6mn

ByType

ByDistribution Channel

ByGeography

This study identifies the increased online sales as one of the prime reasons driving the sports supplement market growth during the next few years. Also, product development for sports nutrition and migration of manufacturing and sales facilities to APAC will lead to sizable demand in the market.

The report on the sports supplement market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading sports supplement market vendors that include Abbott Laboratories, Amway Corp., ASCENDIS HEALTH LTD., Associated British Foods Plc, BPI Sports, Clif Bar and Co., Competitive Edge Labs LLC, Glanbia plc, GlaxoSmithKline Plc, Haleon Plc, Herbalife International of America Inc., Meiji Holdings Co. Ltd., MusclePharm, Nestle SA, NOW Health Group Inc., PacificHealth Labs, Pro Action srl, Universal Nutrition, Vitaphar NV, and Weider Global Nutrition LLC. Also, the sports supplement market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Type

7 Market Segmentation by Distribution Channel

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

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