세계의 베이비 물티슈 시장(2024-2028년)
Global baby wipes market 2024-2028
상품코드 : 1491582
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 05월
페이지 정보 : 영문 174 Pages
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한글목차

베이비 물티슈 시장은 2023-2028년 15억 4,870만 달러로 예측되며, 예측 기간 동안 4.6%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

본 보고서에서는 베이비 물티슈 시장에 대한 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등을 수록하고 있습니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 제조업체의 다양한 제품 출시, 영유아 건강에 대한 관심, 유기농 및 천연 제품에 대한 관심 증가에 힘입어 성장하고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2024
종료 연도 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2024년 4.32%
CAGR 4.6%
증분 금액 15억 4,870만 달러

이 보고서는 향후 몇 년 동안 베이비 물티슈 시장 성장을 주도할 주요 요인 중 하나로 제품 혁신을 꼽았습니다. 또한, 유통망 확대, 옴니채널 전략 채택, PB(Private Brand)의 부상도 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 상황

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 유통 채널별

제7장 시장 세분화 : 기술별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제11장 경쟁 상황

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The baby wipes market is forecasted to grow by USD 1548.7 million during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 4.6% during the forecast period. The report on the baby wipes market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by the introduction of varied products by manufacturers, concerns about the health of babies, and increasing emphasis on organic and natural products.

Technavio's baby wipes market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20244.32%
CAGR4.6%
Incremental Value$1548.7mn

ByDistribution Channel

ByTechnology

ByGeography

This study identifies the product innovation as one of the prime reasons driving the baby wipes market growth during the next few years. Also, expansion of distribution network and adoption of omnichannel strategy and increasing prominence of private-label brands will lead to sizable demand in the market.

The report on the baby wipes market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading baby wipes market vendors including Babisil Products Co. Ltd., Bodywise Ltd., Caboo, Farlin Corp., First Quality Enterprises Inc., Himalaya Wellness Co., Johnson and Johnson Services Inc., Joonya, Kimberly Clark Corp., Menmoms, Morisons Baby Dreams, Mother Sparsh, Pigeon Corp., Sebapharma GmbH and Co. KG, The Clorox Co., The Procter and Gamble Co., Unicharm Corp., Unilever PLC, and WaterWipes UC. Also, the baby wipes market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market through study, synthesis, and summation of data from multiple sources by analyzing key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Distribution Channel

7 Market Segmentation by Technology

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

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