세계의 체중감량 보충제 시장(2024-2028년)
Global weight loss supplement market 2024-2028
상품코드 : 1490702
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 05월
페이지 정보 : 영문 171 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 2,500 ₩ 3,590,000
PDF (Single User License) help
PDF 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 4,000 ₩ 5,744,000
PDF (Enterprise License) help
PDF 보고서를 동일 기업의 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄는 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.

한글목차

세계의 체중감량 보충제 시장 규모는 2023-2028년 15억 3,350만 달러 성장하며, 예측 기간 중 CAGR 4.96%로 추이할 것으로 전망됩니다.

체중감량 보충제 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 제공합니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 비만 인구의 증가, 헬스케어 지출의 증가, 온라인 소매점의 성장이 시장을 촉진하고 있습니다.

시장 범위
기준년 2024년
종료년 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년대비 2024년 4.64%
CAGR 4.96%
증분액 15억 3,350만 달러

본 조사에서는 향후 수년간 체중감량 보충제 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인의 하나로 프로모션 및 마케팅 활동의 활발화를 들고 있습니다. 또한 체중 관리에 대한 의식과 식물성 보충제의 인기 증가는 시장의 큰 수요로 연결됩니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five forces 분석

제6장 시장 세분화 : 유통 채널별

제7장 시장 세분화 : 유형별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제11장 경쟁 구도

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

The weight loss supplement market is forecasted to grow by USD 1533.5 million during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 4.96% during the forecast period. The report on the weight loss supplement market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by a growing obese population, growing healthcare expenditure, and the growth of online retail stores.

Technavio's weight loss supplement market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20244.64%
CAGR4.96%
Incremental Value$1533.5mn

By Distribution Channel

By Type

By Geographical Landscape

This study identifies the rise in promotional and marketing activities as one of the prime reasons driving the weight loss supplement market growth during the next few years. Also, awareness about weight management and the increasing popularity of plant-based supplements will lead to sizable demand in the market.

The report on the weight loss supplement market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading weight loss supplement market vendors that include Abbott Laboratories, Ajinomoto Co. Inc., Amway Corp., Bioalpha Holdings Berhad, FANCL Corp., Glanbia plc, GlaxoSmithKline Plc, GNC Holdings LLC, Herbalife International of America Inc., Iovate Health Sciences International Inc., Market America Inc., Nature Sure, Natures Sunshine Products Inc., Nestle SA, Pfizer Inc., Shaklee Corp., Solace Nutrition, True Protein Pty Ltd., Vitaco Ltd., and Wolfson Holdco Ltd.. Also, the weight loss supplement market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources through an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Distribution Channel

7 Market Segmentation by Type

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기