세계의 방향제 시장(2024-2028년)
Global air freshener market 2024-2028
상품코드 : 1490696
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 05월
페이지 정보 : 영문 192 Pages
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한글목차

세계의 방향제 시장 규모는 2023-2028년 55억 3,530만 달러 성장하며, 예측 기간 중 CAGR 6.48%에 달할 전망입니다.

방향제 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 제공합니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 시장은 제품 발매, 온라인 판매의 성장, 향수 시장의 융성에 의해 촉진되고 있습니다.

시장 범위
기준년 2024년
종료년 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년대비 2024년 5.68%
CAGR 6.48%
증분액 55억 3,530만 달러

본 조사에서는 향후 수년간 방향제 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인의 하나로 혁신적인 방향제의 이용 가능성 증가를 들고 있습니다. 또한 디지털 미디어 플랫폼의 부상과 방향제에서 에센셜 오일의 인기 증가는 시장의 큰 수요로 연결됩니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five forces 분석

제6장 시장 세분화 : 용도별

제7장 시장 세분화 : 제품별

제8장 시장 세분화 : 최종사용자별

제9장 고객 상황

제10장 지역별 상황

제11장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제12장 경쟁 구도

제13장 경쟁 분석

제14장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

The air freshener market is forecasted to grow by USD 5535.3 million during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 6.48% during the forecast period. The report on the air freshener market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by product launches, growth in online sales, and flourishing fragrance market.

Technavio's air freshener market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20245.68%
CAGR6.48%
Incremental Value$5535.3mn

By Application

By Product

By End-user

By Geographical Landscape

This study identifies the rising availability of innovative air fresheners as one of the prime reasons driving the air freshener market growth during the next few years. Also, growing prominence of digital media platforms and rising popularity of essential oils in air fresheners will lead to sizable demand in the market.

The report on the air freshener market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading air freshener market vendors that include ABC Compounding Co. Inc., Air Delights Inc., Amway Corp., Aromate Industries Co. Ltd., Beaumont Products Inc., CAR-FRESHNER Corp., Church and Dwight Co. Inc., Dabur India Ltd., Energizer Holdings Inc., Enviroscent Inc., Farcent Enterprise Co. Ltd., Godrej Consumer Products Ltd., Henkel AG and Co. KGaA, Kobayashi Pharmaceutical Co. Ltd., Newell Brands Inc., Reckitt Benckiser Group Plc, S.T. Group, S.C. Johnson and Son Inc., The Procter and Gamble Co., and Xiaomi Communications Co. Ltd.. Also, the air freshener market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Application

7 Market Segmentation by Product

8 Market Segmentation by End-user

9 Customer Landscape

10 Geographic Landscape

11 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

12 Competitive Landscape

13 Competitive Analysis

14 Appendix

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