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한글목차
바디 스크럽 시장은 2023-2028년간 43억 5,000만 달러 확대되고, 예측 기간 중 연평균 복합 성장률(CAGR)은 5.36%를 나타낼 것으로 예측됩니다.
바디 스크럽 시장에 대한 전체적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 게재했습니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공합니다. 피부에 관련된 문제에 대한 관심 증가, 개인 위생에 대한 의식 고양, 무해로 화학물질을 포함하지 않는 것에 대한 인식 등이 시장 성장을 촉진하고 있습니다.
시장 범위
기준년
2024
종료년
2028
예측 기간
2024-2028
성장 모멘텀
가속
YOY 2024
5.22%
CAGR
5.36%
증분액
43억 5,000만 달러
본 조사에서는 향후 몇 년간 바디 스크럽 시장 성장을 가속하는 주요인 중 하나로서 안티에이징 효과를 가지는 바디 스크럽 수요를 들고 있습니다. 또한 바디 스크럽 제품의 혁신과 퍼스널케어 제품에 수요 증가 또한 시장의 큰 수요로 연결될 것입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 시장 구도
시장 생태계
제3장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모(2023년)
시장 전망(2023-2028년)
제4장 시장 규모 실적
세계의 바디 스크럽 시장(2018-2022년)
폼팩터별 부문 분석(2018-2022년)
유통 채널별 부문 분석(2018-2022년)
지역별 부문 분석(2018-2022년)
국가별 부문 분석(2018-2022년)
제5장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 위협
시장 현황
제6장 시장 세분화 폼팩터별
시장 부문
비교 : 폼팩터별
크림 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
젤 또는 액체 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
가루 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
시장 기회 : 폼팩터별
제7장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
온라인 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
시장 기회 : 유통 채널별
제8장 고객 상황
고객 상황 개요
제9장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
아시아태평양 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
북미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
유럽 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
남미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
미국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
중국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
인도 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
독일 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
영국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
시장 기회 : 지역 상황별
제10장 성장 촉진요인, 과제 및 동향
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 동향
제11장 벤더 구도
개요
벤더 구도
혼란 상황
업계 리스크
제12장 벤더 분석
대상 벤더
벤더의 시장 포지셔닝
Bath and Body Works Direct Inc.
Frank body
Gingerly Naturals P. Ltd.
Groupe Clarins
Herbivore Botanicals
Herbkart
Innisfree Corp.
Lange Hair Inc.
LOreal SA
Majestic Pure Cosmeceuticals
The Body Shop International Ltd.
The Estee Lauder Companies Inc.
Tree Hut
Unilever PLC
Vedicline
제13장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
The body scrub market is forecasted to grow by USD 4.35 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 5.36% during the forecast period. The report on the body scrub market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growing concerns over skin-related issues, increasing awareness for personal hygiene, and awareness about non-toxic and chemical-free body scrubs.
Technavio's body scrub market is segmented as below:
Market Scope
Base Year
2024
End Year
2028
Series Year
2024-2028
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2024
5.22%
CAGR
5.36%
Incremental Value
$4.35bn
By Form Factor
Cream
Gel or liquid
Powder
By Distribution Channel
Offline
Online
By Geographical Landscape
APAC
North America
Europe
South America
Middle East and Africa
This study identifies the demand for body scrubs with anti-aging properties as one of the prime reasons driving the body scrub market growth during the next few years. Also, product innovations in body scrubs and rising demand for personal care products will lead to sizable demand in the market.
The report on the body scrub market covers the following areas:
Body scrub market sizing
Body scrub market forecast
Body scrub market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading body scrub market vendors that include Amyris Inc., Barbara Sturm Molecular Cosmetics GMBH, Bath and Body Works Direct Inc., Frank body, Gingerly Naturals P. Ltd., Groupe Clarins, Herbivore Botanicals, Herbkart, Innisfree Corp., Kimirica Hunter International, Lange Hair Inc., LOreal SA, Majestic Pure Cosmeceuticals, PEP Technologies Pvt. Ltd., Pureplay Skin Sciences India Pvt. Ltd., The Body Shop International Ltd., The Estee Lauder Companies Inc., Tree Hut, Uma Oils, Unilever PLC, Vedicline, and The Good Glamm Group. Also, the body scrub market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
2 Market Landscape
2.1 Market ecosystem
3 Market Sizing
3.1 Market definition
3.2 Market segment analysis
3.3 Market size 2023
3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028
4 Historic Market Size
4.1 Global body scrub market 2018 - 2022
4.2 Form Factor Segment Analysis 2018 - 2022
4.3 Distribution Channel Segment Analysis 2018 - 2022
4.4 Geography Segment Analysis 2018 - 2022
4.5 Country Segment Analysis 2018 - 2022
5 Five Forces Analysis
5.1 Five forces summary
5.2 Bargaining power of buyers
5.3 Bargaining power of suppliers
5.4 Threat of new entrants
5.5 Threat of substitutes
5.6 Threat of rivalry
5.7 Market condition
6 Market Segmentation by Form Factor
6.1 Market segments
6.2 Comparison by Form Factor
6.3 Cream - Market size and forecast 2023-2028
6.4 Gel or liquid - Market size and forecast 2023-2028
6.5 Powder - Market size and forecast 2023-2028
6.6 Market opportunity by Form Factor
7 Market Segmentation by Distribution Channel
7.1 Market segments
7.2 Comparison by Distribution Channel
7.3 Offline - Market size and forecast 2023-2028
7.4 Online - Market size and forecast 2023-2028
7.5 Market opportunity by Distribution Channel
8 Customer Landscape
8.1 Customer landscape overview
9 Geographic Landscape
9.1 Geographic segmentation
9.2 Geographic comparison
9.3 APAC - Market size and forecast 2023-2028
9.4 North America - Market size and forecast 2023-2028
9.5 Europe - Market size and forecast 2023-2028
9.6 South America - Market size and forecast 2023-2028
9.7 Middle East and Africa - Market size and forecast 2023-2028
9.8 US - Market size and forecast 2023-2028
9.9 China - Market size and forecast 2023-2028
9.10 India - Market size and forecast 2023-2028
9.11 Germany - Market size and forecast 2023-2028
9.12 UK - Market size and forecast 2023-2028
9.13 Market opportunity By Geographical Landscape
10 Drivers, Challenges, and Trends
10.1 Market drivers
10.2 Market challenges
10.3 Impact of drivers and challenges
10.4 Market trends
11 Vendor Landscape
11.1 Overview
11.2 Vendor landscape
11.3 Landscape disruption
11.4 Industry risks
12 Vendor Analysis
12.1 Vendors covered
12.2 Market positioning of vendors
12.3 Bath and Body Works Direct Inc.
12.4 Frank body
12.5 Gingerly Naturals P. Ltd.
12.6 Groupe Clarins
12.7 Herbivore Botanicals
12.8 Herbkart
12.9 Innisfree Corp.
12.10 Lange Hair Inc.
12.11 LOreal SA
12.12 Majestic Pure Cosmeceuticals
12.13 The Body Shop International Ltd.
12.14 The Estee Lauder Companies Inc.
12.15 Tree Hut
12.16 Unilever PLC
12.17 Vedicline
13 Appendix
13.1 Scope of the report
13.2 Inclusions and exclusions checklist
13.3 Currency conversion rates for US$
13.4 Research methodology
13.5 List of abbreviations
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