세계의 월경전 증후군 시장(2024-2028년)
Global Premenstrual Syndrome Market 2024-2028
상품코드 : 1432248
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 01월
페이지 정보 : 영문 158 Pages
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한글목차

월경전 증후군 시장은 2023-20281년 2억 7,672만 달러, 예측 기간 중 CAGR은 3.69%로 성장할 것으로 예측됩니다.

월경전 증후군 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 제공합니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 시장은 PMS에 관한 인식 및 보고의 증가, 벤더간 협력 및 제휴, 허브 및 식이보충제에 대한 선호도의 증가에 의해 촉진되고 있습니다.

시장 범위
기준년 2024
종료년 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년대비 2024년 3.22%
CAGR 3.69%
증분액 2억 7,672만 달러

본 조사에서는 향후 수년간 월경전 증후군 시장의 성장을 촉진하는 주요인의 하나로 원격의료의 견고한 채택을 들고 있습니다. 또한 지역 정부에 의한 PMS 치료제 연구개발 및 월경 위생구상에 대한 고액의 투자는 시장의 큰 수요로 연결됩니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five forces 분석

제6장 시장 세분화 약제 클래스별

제7장 시장 세분화 : 유통 채널별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인, 과제 및 동향

제11장 벤더 구도

제12장 벤더 분석

제13장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

The premenstrual syndrome market is forecasted to grow by USD 276.72 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 3.69% during the forecast period. The report on the premenstrual syndrome market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing awareness and reporting about PMS, collaboration and partnerships among vendors, and growing preference for herbal and dietary supplements.

Technavio's premenstrual syndrome market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20243.22%
CAGR3.69%
Incremental Value$276.72mn

By Drug Class

By Distribution Channel

By Geographical Landscape

This study identifies the robust adoption of telemedicine as one of the prime reasons driving the premenstrual syndrome market growth during the next few years. Also, high investment on r and d on PMS drugs and menstrual health initiatives by regional governments will lead to sizable demand in the market.

The report on the premenstrual syndrome market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading premenstrual syndrome market vendors that include AbbVie Inc., Aspen Pharmacare Holdings Ltd, Bayer AG, Bristol Myers Squibb Co., Eli Lilly and Co., GlaxoSmithKline Plc, Herbalife International of America Inc., Hikma Pharmaceuticals Plc, Johnson and Johnson, Lupin Ltd., Merck KGaA, Novartis AG, Octavius Pharma Pvt. Ltd., Otsuka Pharmaceutical Co. Ltd., Pfizer Inc., Recordati S.p.A, Sanofi SA, Sun Pharmaceutical Industries Ltd., Teva Pharmaceutical Industries Ltd., and Viatris Inc.. Also, the premenstrual syndrome market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Drug Class

7 Market Segmentation by Distribution Channel

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Trends

11 Vendor Landscape

12 Vendor Analysis

13 Appendix

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