세계의 소비자용 IoT 시장(2024-2028년)
Global Consumer IOT Market 2024-2028
상품코드 : 1405611
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 01월
페이지 정보 : 영문 100 Pages
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한글목차

개요

소비자용 IoT 시장은 2023-2028년 1,271억 8,000만 달러 규모에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 13.14%의 CAGR을 기록할 것으로 전망됩니다.

본 보고서에서는 소비자용 IoT 시장에 대한 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등을 정리하여 전해드립니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 스마트 웨어러블에 대한 수요 증가, 공급업체 간 인수합병, E-Commerce 및 소매업과의 IoT 통합 등에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2023
종료 연도 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2024년 10.97%
CAGR 13.14%
증분 금액 1,271억 8,000만 달러

이 보고서는 향후 몇 년 동안 소비자용 IoT 시장의 성장을 주도할 주요 요인 중 하나로 스마트홈 통합의 증가를 꼽았습니다. 또한, 공급업체들의 높은 투자와 스마트 기기의 잦은 제품 출시가 시장 수요를 견인하는 요인으로 작용하고 있습니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 상황

제3장 시장 규모

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 유형별

제7장 시장 세분화 : 최종사용자별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인, 과제 및 동향

제11장 벤더 상황

제12장 벤더 분석

제13장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

Abstract

The consumer IOT market is forecasted to grow by USD 127.18 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 13.14% during the forecast period. The report on the consumer IOT market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by robust demand for smart wearables, merger and acquisition among vendors, and IOT integration with e-commerce and retail.

Market Scope
Base Year2023
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 202410.97%
CAGR13.14%
Incremental Value$127.18bn

Technavio's consumer IOT market is segmented as below:

By Type

By End-user

By Geographical Landscape

This study identifies the rising smart home integration as one of the prime reasons driving the consumer IOT market growth during the next few years. Also, high investment by vendors and frequent product launches of smart devices will lead to sizable demand in the market.

The report on the consumer IOT market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading consumer IOT market vendors that include Amazon.com Inc., Apple Inc., AT and T Inc., Broadcom Inc., Cisco Systems Inc., Hewlett Packard Enterprise Co., Honeywell International Inc., Intel Corp., International Business Machines Corp., LG Corp., Microsoft Corp., NXP Semiconductors NV, Qorvo Inc., Qualcomm Inc., Samsung Electronics Co. Ltd., Schneider Electric SE, Sony Group Corp., STMicroelectronics International N.V., TE Connectivity Ltd., and Texas Instruments Inc.. Also, the consumer IOT market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Type

7 Market Segmentation by End-user

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Trends

11 Vendor Landscape

12 Vendor Analysis

13 Appendix

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