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한글목차
개요
식품 불내성 제품 시장은 2023-20281년에 70억 7,000만 달러, 예측 기간 중 CAGR은 5.52%로 성장할 것으로 예측됩니다. 식품 불내성 제품 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개의 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 제공합니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 시장은 고령자 인구와 만성질환의 증가, 최종사용자의 건강 의식과 웰니스 의식의 향상, 최종사용자에서 기능성 식품의 채택 증가 등에 의해 촉진되고 있습니다.
시장 범위
기준년
2023
종료년
2028
예측 기간
2024-2028
성장 모멘텀
가속
전년대비 2024년
5.34%
CAGR
5.52%
증분액
70억 7,000만 달러
본 조사에서는 향후 수년간 식품 불내성 제품 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인의 하나로 식품 가공에서의 기술 진보를 들고 있습니다. 또한 식품 불내성 제품 분야에서 발매 수의 증가 및 프라이빗 라벨 브랜드의 부상도 시장의 큰 수요로 연결될 것으로 전망됩니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 시장 구도
시장 에코시스템
제3장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2023
시장 전망 2023-2028
제4장 시장 규모 실적
세계의 식품 불내성 제품 시장 2018-2022
유통 채널 부문 분석 2018-2022
제품 부문 분석 2018-2022
지역별 부문 분석 2018-2022
국가별 부문 분석 2018-2022
제5장 Five forces 분석
Five Forces 요약
구매자의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 현황
제6장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
하이퍼마켓과 슈퍼마켓 : 시장 규모와 예측 2023-2028
편의점 : 시장 규모와 예측 2023-2028
온라인 채널 : 시장 규모와 예측 2023-2028
시장 기회 : 유통 채널별
제7장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
무유당 식품 : 시장 규모와 예측 2023-2028
무글루텐 식품 : 시장 규모와 예측 2023-2028
당뇨병식 : 시장 규모와 예측 2023-2028
기타 : 시장 규모와 예측 2023-2028
시장 기회 : 제품별
제8장 고객 상황
고객 상황의 개요
제9장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
북미 : 시장 규모와 예측 2023-2028
유럽 : 시장 규모와 예측 2023-2028
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2023-2028
남미 : 시장 규모와 예측 2023-2028
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2023-2028
미국 : 시장 규모와 예측 2023-2028
독일 : 시장 규모와 예측 2023-2028
이탈리아 : 시장 규모와 예측 2023-2028
중국 : 시장 규모와 예측 2023-2028
스페인 : 시장 규모와 예측 2023-2028
시장 기회 : 지역 상황별
제10장 촉진요인, 과제 및 동향
시장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
촉진요인과 과제의 영향
시장 동향
제11장 벤더 구도
개요
벤더 구도
혼란의 상황
업계의 리스크
제12장 벤더 분석
대상 벤더
벤더의 시장 포지셔닝
Arla Foods amba
Campbell Soup Co.
Conagra Brands Inc.
Danone SA
Dr. Schar AG Spa
General Mills Inc.
Glanbia plc
Gruma SAB de CV
Kellogg Co.
Mondelez International Inc.
Nestle SA
Otsuka Holdings Co. Ltd.
Paulig Ltd.
The Kraft Heinz Co.
Valio Oy
제13장 부록
KSA
영문 목차
영문목차
Abstract
The food intolerance products market is forecasted to grow by USD 7.07 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 5.52% during the forecast period. The report on the food intolerance products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing geriatric population and chronic diseases, rising health consciousness and wellness among end-users, and rising adoption of functional foods among end-users.
Market Scope
Base Year
2023
End Year
2028
Series Year
2024-2028
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2024
5.34%
CAGR
5.52%
Incremental Value
$7.07bn
Technavio's food intolerance products market is segmented as below:
By Distribution Channel
Hypermarkets and supermarkets
Convenience stores
Online channels
By Product
Lactose-free food
Gluten-free food
Diabetic food
Others
By Geographical Landscape
North America
Europe
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the technological advancements in food processing as one of the prime reasons driving the food intolerance products market growth during the next few years. Also, the rise in the number of launches in the food intolerance products sector and the increasing prominence of private-label brands will lead to sizable demand in the market.
The report on the food intolerance products market covers the following areas:
Food intolerance products market sizing
Food intolerance products market forecast
Food intolerance products market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading food intolerance products market vendors that include Arla Foods amba, Arva Flour Mills, Beyond Meat Inc., Bobs Red Mill Natural Foods Inc., Campbell Soup Co., Chobani Global Holdings LLC, Conagra Brands Inc., Danone SA, Dr. Schar AG Spa, General Mills Inc., Glanbia plc, Gruma SAB de CV, Impossible Foods Inc., Kellogg Co., Lantmannen ekonomisk forening, McCain Foods Ltd., Mondelez International Inc., Nestle SA, Oatside, Organic Valley, Otsuka Holdings Co. Ltd., Paulig Ltd., Rhythm Superfoods LLC, Simple Mills, The Kraft Heinz Co., and Valio Oy. Also, the food intolerance products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Exhibit 01: Executive Summary - Chart on Market Overview
Exhibit 02: Executive Summary - Data Table on Market Overview
Exhibit 03: Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Exhibit 04: Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Exhibit 05: Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Exhibit 06: Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Exhibit 07: Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Exhibit 08: Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Exhibit 09: Executive Summary - Chart on Vendor Market Positioning
2 Market Landscape
2.1 Market ecosystem
Exhibit 10: Parent market
Exhibit 11: Market Characteristics
3 Market Sizing
3.1 Market definition
Exhibit 12: Offerings of vendors included in the market definition
3.2 Market segment analysis
Exhibit 13: Market segments
3.3 Market size 2023
3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028
Exhibit 14: Chart on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ billion)
Exhibit 15: Data Table on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ billion)
Exhibit 16: Chart on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
Exhibit 17: Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
4 Historic Market Size
4.1 Global food intolerance products market 2018 - 2022
Exhibit 18: Historic Market Size - Data Table on global food intolerance products market 2018 - 2022 ($ billion)
4.2 Distribution Channel Segment Analysis 2018 - 2022