세계의 식품 불내성 제품 시장(2024-2028년)
Global Food Intolerance Products Market 2024-2028
상품코드 : 1402325
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2023년 12월
페이지 정보 : 영문 182 Pages
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한글목차

개요

식품 불내성 제품 시장은 2023-20281년에 70억 7,000만 달러, 예측 기간 중 CAGR은 5.52%로 성장할 것으로 예측됩니다. 식품 불내성 제품 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개의 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 제공합니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 시장은 고령자 인구와 만성질환의 증가, 최종사용자의 건강 의식과 웰니스 의식의 향상, 최종사용자에서 기능성 식품의 채택 증가 등에 의해 촉진되고 있습니다.

시장 범위
기준년 2023
종료년 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년대비 2024년 5.34%
CAGR 5.52%
증분액 70억 7,000만 달러

본 조사에서는 향후 수년간 식품 불내성 제품 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인의 하나로 식품 가공에서의 기술 진보를 들고 있습니다. 또한 식품 불내성 제품 분야에서 발매 수의 증가 및 프라이빗 라벨 브랜드의 부상도 시장의 큰 수요로 연결될 것으로 전망됩니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five forces 분석

제6장 시장 세분화 : 유통 채널별

제7장 시장 세분화 : 제품별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인, 과제 및 동향

제11장 벤더 구도

제12장 벤더 분석

제13장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

Abstract

The food intolerance products market is forecasted to grow by USD 7.07 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 5.52% during the forecast period. The report on the food intolerance products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing geriatric population and chronic diseases, rising health consciousness and wellness among end-users, and rising adoption of functional foods among end-users.

Market Scope
Base Year2023
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20245.34%
CAGR5.52%
Incremental Value$7.07bn

Technavio's food intolerance products market is segmented as below:

By Distribution Channel

By Product

By Geographical Landscape

This study identifies the technological advancements in food processing as one of the prime reasons driving the food intolerance products market growth during the next few years. Also, the rise in the number of launches in the food intolerance products sector and the increasing prominence of private-label brands will lead to sizable demand in the market.

The report on the food intolerance products market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading food intolerance products market vendors that include Arla Foods amba, Arva Flour Mills, Beyond Meat Inc., Bobs Red Mill Natural Foods Inc., Campbell Soup Co., Chobani Global Holdings LLC, Conagra Brands Inc., Danone SA, Dr. Schar AG Spa, General Mills Inc., Glanbia plc, Gruma SAB de CV, Impossible Foods Inc., Kellogg Co., Lantmannen ekonomisk forening, McCain Foods Ltd., Mondelez International Inc., Nestle SA, Oatside, Organic Valley, Otsuka Holdings Co. Ltd., Paulig Ltd., Rhythm Superfoods LLC, Simple Mills, The Kraft Heinz Co., and Valio Oy. Also, the food intolerance products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Distribution Channel

7 Market Segmentation by Product

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Trends

11 Vendor Landscape

12 Vendor Analysis

13 Appendix

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