세계의 하이킹 용품 및 장비 시장(2024-2028년)
Global Hiking Gear and Equipment Market 2024-2028
상품코드 : 1398185
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2023년 12월
페이지 정보 : 영문 177 Pages
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한글목차

개요

하이킹 용품 및 장비 시장은 2023년부터 2028년에 걸쳐 57억 2,000만 달러 확대되고, 예측 기간 중 연평균 복합 성장률(CAGR)은 4.53%를 나타낼 것으로 예측됩니다.

하이킹 용품 및 장비 시장에 대한 전체적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 게재했습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공합니다. 아웃도어 레크리에이션으로서의 하이킹에 대한 주목도 증가, 협회를 통한 아웃도어 하이킹 지원 확대, 관광 진흥을 향한 정부 이니셔티브 등이 시장 성장을 가속하고 있습니다.

시장 범위
기준년 2023
종료년 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년대비 2024년 3.74%
CAGR 4.53%
증분액 57억 2,000만 달러

본 조사에서는 하이킹 용품 및 장비 온라인 판매가 급성장하고 있는 것이 향후 몇 년간 하이킹 용품 및 장비 시장 성장을 가속하는 주요인 중 하나라고 분석했습니다. 또한 친환경 하이킹 용품 및 장비 사용 증가나 혁신적인 하이킹 용품 및 장비 디자인 급증은 시장의 높은 수요로 연결될 것입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 유통 채널별

제7장 시장 세분화 : 제품별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 성장 촉진요인, 과제 및 동향

제11장 벤더 구도

제12장 벤더 분석

제13장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

Abstract

The hiking gear and equipment market is forecasted to grow by USD 5.72 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 4.53% during the forecast period. The report on the hiking gear and equipment market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rising prominence of hiking as outdoor recreational activity, growing support for outdoor hiking through associations, and government initiatives to promote tourism.

Market Scope
Base Year2023
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20243.74%
CAGR4.53%
Incremental Value$5.72bn

Technavio's hiking gear and equipment market is segmented as below:

By Distribution Channel

By Product

By Geographical Landscape

This study identifies the rapid growth in online sales of hiking gear and equipment as one of the prime reasons driving the hiking gear and equipment market growth during the next few years. Also, increasing use of eco-friendly hiking gear and equipment and surge in innovative hiking gear and equipment designs will lead to sizable demand in the market.

The report on the hiking gear and equipment market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading hiking gear and equipment market vendors that include Adidas AG, ANTA Sports Products Ltd., Arcteryx Sports Corp., ASICS Corp., BOREAL, Columbia Sportswear Co., Exxel Outdoors LLC, Johnson Outdoors Inc., KEEN Inc., La Sportiva Spa, Lukas Meindl GmbH and Co. KG, Newell Brands Inc., Nike Inc., PUMA SE, Recreational Equipment Inc., Skechers USA Inc., Tecnica Group SpA, Under Armour Inc., VF Corp., and Wolverine World Wide Inc.. Also, the hiking gear and equipment market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Distribution Channel

7 Market Segmentation by Product

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Trends

11 Vendor Landscape

12 Vendor Analysis

13 Appendix

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