세계의 토르티야 시장(2024-2028년)
Global Tortilla Market 2024-2028
상품코드 : 1389068
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2023년 11월
페이지 정보 : 영문 165 Pages
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한글목차

개요

토르티야 시장은 2023-20281년에 104억 3,000만 달러, 예측 기간 중 CAGR은 5.25%로 성장할 것으로 예측됩니다.

토르티야 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 제공합니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 시장은 컨비니언스 식품에 대한 수요의 증가, 농업 생산량을 향상시키는 구상의 증가, 소매 상황의 확대 등에 의해 촉진되고 있습니다.

시장 범위
기준년 2023
종료년 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년대비 2024년 4.84%
CAGR 5.25%
증분액 104억 3,000만 달러

본 조사에서는 무글루텐 토르티야에 대한 수요의 증가를 향후 수년간 토르티야 시장 성장을 촉진하는 주요인의 하나로 분석하고 있습니다. 또한 토르티야에서 다양한 향료 및 식재의 부상, 모바일 푸드서비스 아웃렛의 보급이 시장의 큰 수요로 연결됩니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five forces 분석

제6장 시장 세분화 : 유통 채널별

제7장 시장 세분화 : 제품별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인, 과제 및 동향

제11장 벤더 구도

제12장 벤더 분석

제13장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

Abstract

The tortilla market is forecasted to grow by USD 10.43 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 5.25% during the forecast period. The report on the tortilla market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing demand for convenience foods, rise in number of initiatives to improve agricultural output, and expansion in retail landscape.

Market Scope
Base Year2023
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20244.84%
CAGR5.25%
Incremental Value$10.43bn

Technavio's tortilla market is segmented as below:

By Distribution Channel

By Product

By Geographical Landscape

This study identifies the rising demand for gluten-free tortillas as one of the prime reasons driving the tortilla market growth during the next few years. Also, rise of diverse flavors and ingredients in tortillas and growing prevalence of mobile food service outlet will lead to sizable demand in the market.

The report on the tortilla market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading tortilla market vendors that include Arandas Tortilla Co. Inc., Arevalo Foods Inc., Azteca Foods Inc., Bunge Ltd., Cargill Inc., Corporativo Bimbo SA de CV, Eagle Foods Australia, Easy Food Inc., Fiesta Tortillas, Franco Whole Foods LLC, Gruma SAB de CV, La Tortilla Factory, LIVEN S.A.U., MF Food, Ole Mexican Foods Inc., PepsiCo Inc., Teasdale Foods Inc., Tyson Foods Inc., Utz Brands Inc., and General Mills Inc.. Also, the tortilla market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Distribution Channel

7 Market Segmentation by Product

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Trends

11 Vendor Landscape

12 Vendor Analysis

13 Appendix

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