세계의 유기농 유제품 시장(2024-2028년)
Global Organic Dairy Products Market 2024-2028
상품코드 : 1383165
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2023년 11월
페이지 정보 : 영문 172 Pages
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한글목차

개요

세계의 유기농 유제품 시장 규모는 2023-2028년간 90억 9,189만 달러 증가하고, 예측 기간에는 연평균 복합 성장률(CAGR) 6.52%로 성장할 것으로 예측됩니다.

유기농 유제품 시장에 대한 전체적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 게재했습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공합니다. 유기농 유제품 이점에 대한 인식 증가, 유기 낙농에 대한 재정 원조나 보조금 증가, E-Commerce나 온라인 판매 부상에 의해 시장 성장이 가속되고 있습니다.

시장 범위
기준년도 2023년
종료년도 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년대비 2024년 5.5%
CAGR 6.52%
증분액 90억 9,189만 달러

본 조사에서는 향후 몇 년간 유기농 유제품 시장 성장을 가속하는 주요 이유 중 하나로서 청결하고 투명한 포장 사용이 증가하고 있는 것을 들고 있습니다. 또한 현지산이나 직공에 의한 유기농 유제품에 수요 증가, 포장 품질 향상에 대한 주목 증가 또한 시장의 큰 수요로 연결될 것입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모 파악

제4장 시장 규모

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 제품별

제7장 시장 세분화 : 유통 채널별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 성장 촉진요인, 과제 및 동향

제11장 벤더 구도

제12장 벤더 분석

제13장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

Abstract

The organic dairy products market is forecasted to grow by USD 9,091.89 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 6.52% during the forecast period. The report on the organic dairy products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing awareness of the benefits of organic dairy products, increasing financial aid and subsidies for organic dairy farming, and the rise of e-commerce and online sales.

Market Scope
Base Year2023
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20245.5%
CAGR6.52%
Incremental Value$9091.89mn

Technavio's organic dairy products market is segmented as below:

By Product

By Distribution Channel

By Geographical Landscape

This study identifies the growing use of clean and transparent packaging as one of the prime reasons driving the organic dairy products market growth during the next few years. Also, rising demand for local and artisanal organic dairy product offerings and a growing focus on improving the quality of packaging will lead to sizable demand in the market.

The report on the organic dairy products market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading organic dairy products market vendors that include Agropur Dairy Cooperative, Amazon.com Inc., Arla Foods amba, Dairy Farmers of America Inc., DANA Dairy Group Ltd., Danone SA, Fonterra Cooperative Group Ltd., General Mills Inc., Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd., Land O Lakes Inc., Meiji Holdings Co. Ltd., MVM Pack Holding AG, Nestle SA, Royal FrieslandCampina NV, Saputo Inc., Savencia SA, Schreiber Foods Inc., Sodiaal, The Kroger Co., and Organic Valley. Also, the organic dairy products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources through an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Product

7 Market Segmentation by Distribution Channel

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Trends

11 Vendor Landscape

12 Vendor Analysis

13 Appendix

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