세계의 소비자용 배터리 시장(2024-2028년)
Global Consumer Battery Market 2024-2028
상품코드 : 1377690
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2023년 11월
페이지 정보 : 영문 165 Pages
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한글목차

개요

소비자용 배터리 시장은 2023년부터 2028년에 걸쳐 51억 2,502만 달러 확대되고, 예측 기간 중 연평균 복합 성장률(CAGR) 4.46%로 성장할 것으로 예측됩니다.

소비자용 배터리 시장에 대한 전체적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 게재했습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공합니다. 시장 성장의 원동력이 되는 것은 정부 규제 지지, 가전 보급 확대, 리튬이온(Li-ion) 배터리 채택 확대 등입니다.

시장 범위
기준년 2024
종료년 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년대비 2024년 4.32%
CAGR 4.46%
증분액 51억 2,502만 달러

향후 몇 년간 소비자용 배터리 시장 성장을 가속하는 주요 요인으로서 배터리 성능 기술 개발을 들고 있습니다. 또한 지속가능한 친환경 배터리 사용 증가와 스마트 배터리의 출현은 시장의 큰 수요로 연결될 것입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 유형별

제7장 시장 세분화 : 최종사용자별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 성장 촉진요인, 과제 및 동향

제11장 벤더 구도

제12장 벤더 분석

제13장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

Abstract

The consumer battery market is forecasted to grow by USD 5125.02 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 4.46% during the forecast period. The report on the consumer battery market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by supportive government regulations, growing penetration of consumer electronics, and increasing adoption of lithium-ion (Li-ion) batteries.

Market Scope
Base Year2023
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20244.32%
CAGR4.46%
Incremental Value$5125.02mn

Technavio's consumer battery market is segmented as below:

By Type

By End-user

By Geographical Landscape

This study identifies the technological developments in battery performance as one of the prime reasons driving the consumer battery market growth during the next few years. Also, the growing use of sustainable and eco-friendly batteries and the emergence of smart batteries will lead to sizable demand in the market.

The report on the consumer battery market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading consumer battery market vendors that include Berkshire Hathaway Inc., Electrochem Automation Inc, EVE Energy Co. Ltd., Eveready Industries India Ltd., Fujitsu Ltd., GP International Ltd, Jiangmen TWD Technology Co. Ltd., Johnson Controls International Plc, LG Energy Solution Ltd., Maxell Ltd., Murata Manufacturing Co. Ltd., Panasonic Holdings Corp., Poly Plus Battery Co., Samsung SDI Co. Ltd., Shenzhen PKCELL Battery Co. Ltd, Suzhou South Large Battery Co. Ltd., The Swatch Group Ltd., Toshiba Corp., Ultralife Corp., and VARTA AG. Also, the consumer battery market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Type

7 Market Segmentation by End-user

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Trends

11 Vendor Landscape

12 Vendor Analysis

13 Appendix

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