EAS Antennas Market Report by Product Type, Application, and Region 2025-2033
상품코드:1801002
리서치사:IMARC
발행일:2025년 08월
페이지 정보:영문 124 Pages
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한글목차
세계의 EAS 안테나 시장 규모는 2024년 3억 4,940만 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 2033년까지 시장 규모가 4억 5,990만 달러에 달할 것으로 예상하며, 2025-2033년 연평균 성장률(CAGR)은 2.94%를 보일 것으로 예측했습니다.
전자 물품 감시(EAS) 안테나는 태그와 라벨을 통해 도난을 억제하고 상점과 소매 체인을 보호하는 분실 방지 시스템입니다. EAS 안테나는 일반적으로 특정 범위 내에서 특정 주파수로 신호를 송수신하여 매장의 알람을 감지하고 작동시켜 불필요한 알람을 방지합니다. 일반적으로 의류, 핸드백, 액세서리, 골프채, 술병, 안경, 안경, 박스 상품, 신발, 방수 아이템 등에 핀으로 고정합니다. 매장 출구나 입구에 설치하여 보이지 않는 게이트를 만들어 부정한 물품의 통과를 감지하고 즉시 점원에게 경고합니다. 비용 효율적이고, 제품 안전성을 높이고, 브랜드 인지도를 높이고, 소비자 경험을 향상시킵니다.
EAS 안테나 시장 동향 :
EAS 안테나 수요에 긍정적인 영향을 미치는 주요 요인 중 하나는 전 세계에서 소매점에서 오프라인으로 쇼핑하는 사람들이 증가하고 있다는 점입니다. 또한 도난 및 강도가 증가함에 따라 도둑에 대한 실시간 경고를 제공하는 EAS 안테나를 채택하고 있습니다. 또한 EAS 안테나 사용의 장점(재고 손실 방지 등)에 대한 소매업체와 매장 소유주들의 인식이 높아지면서 시장을 주도하고 있습니다. 이와는 별도로 주요 기업은 높은 안정성, 초광각 감지 거리, 오경보 감소, 강력한 간섭 방지 기능을 갖춘 스마트 보안 시스템을 도입하고 있습니다. 이는 헬스케어 산업에서 EAS 안테나에 대한 수요 증가와 함께 시장 전망을 밝게 하고 있습니다.
이 보고서에서 다룬 주요 질문
2024년 세계 EAS 안테나 시장 규모는?
2025-2033년 세계의 EAS 안테나 시장 성장률 전망은?
세계의 EAS 안테나 시장을 주도하는 주요 요인은?
COVID-19가 세계의 EAS 안테나 시장에 미치는 영향은?
세계의 EAS 안테나 시장에서의 제품 유형별 분류는?
세계의 EAS 안테나 시장 용도별 분류는?
세계의 EAS 안테나 시장 주요 지역은?
세계의 EAS 안테나 시장에서 주요 기업은?
목차
제1장 서문
제2장 조사 범위와 조사 방법
조사의 목적
이해관계자
데이터 소스
1차 정보
2차 정보
시장 추정
보텀업 어프로치
톱다운 어프로치
조사 방법
제3장 개요
제4장 서론
제5장 세계의 EAS 안테나 시장
시장 개요
시장 실적
COVID-19의 영향
시장 예측
제6장 시장 내역 : 제품 유형별
RF 테크놀러지 EAS
음향 자기 기술(EAS)
기타
제7장 시장 내역 : 용도별
의류 및 패션 액세서리 가게
화장품·의약품점
슈퍼마켓과 대형 식료품점
기타
제8장 시장 내역 : 지역별
북미
미국
캐나다
아시아태평양
중국
일본
인도
한국
호주
인도네시아
기타
유럽
독일
프랑스
영국
이탈리아
스페인
러시아
기타
라틴아메리카
브라질
멕시코
기타
중동 및 아프리카
제9장 SWOT 분석
제10장 밸류체인 분석
제11장 Porter's Five Forces 분석
제12장 가격 분석
제13장 경쟁 구도
시장 구조
주요 기업
주요 기업의 개요
Agon Systems Ltd.
CCL Industries Inc.
Great Eastern IDTech Pvt. Ltd.
GLOVERETAIL
Gunnebo AB
Hangzhou Century Co.,Ltd.
Nedap N.V.
Johnson Controls International Plc
TAG Company(Williams Lea Group Limited)
WG Security Products, Inc
KSA
영문 목차
영문목차
The global EAS antennas market size reached USD 349.4 Million in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 459.9 Million by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 2.94% during 2025-2033.
Electronic article surveillance (EAS) antennas are loss prevention systems that deter shoplifting and offer protection to a store or retail chain through tags and labels. They send and receive signals at a specific frequency, generally within a specific range, to detect and activate the store alarm and prevent unnecessary alarms. They are commonly pinned on apparel, handbags, accessories, golf clubs, liquor bottles, eyewear, boxed merchandise, shoes, and waterproof items. They are placed at the exits and entrances ofa store to create an invisible gate and detect the passage of unauthorized items and promptly alert the staff. They are cost-effective, improve product safety, increase brand awareness, and enhance the experience of the consumer.
EAS Antennas Market Trends:
A considerable number of people shopping offline from retail stores represents one of the major factors positively influencing the demand for EAS antennas around the world. In addition, rising instances of theft and burglaries are driving their adoption to provide real-time alerts against shoplifting. Moreover, the growing awareness among retailers and store owners about the benefits of using EAS antennas like protection against inventory losses is driving the market. Apart from this, key players are introducing smart security systems that provide high stability, ultra-wide detection distance, reduce false alarms, and have strong anti-interference capabilities. This, coupled with the escalating demand for EAS antennas in the healthcare industry, is creating a positive outlook for the market.
Key Market Segmentation:
Breakup by Product Type:
RF Technology EAS
Acoustic Magnetic Technique EAS
Others
RF technology EAS dominates the market as it is affordable and offer a wide range of label shapes, sizes, and presentation.
Breakup by Application:
Apparel and Fashion Accessories Stores
Cosmetics and Medical Stores
Supermarkets and Large Grocery Stores
Others
Apparel and fashion accessories stores currently dominate the market.
Breakup by Region:
North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
North America holds the majority of the global EAS antennas market share due to the increasing number of retail stores in the apparel, supermarket, and mass merchandise ofthe region.
Competitive Landscape:
The competitive landscape of the market has been analyzed in the report, along with the detailed profiles of the major players operating in the industry. Some of these players are Agon Systems Ltd., CCL Industries Inc., Great Eastern IDTech Pvt. Ltd., GLOVERETAIL, Gunnebo AB, Hangzhou Century Co.,Ltd., Nedap N.V., Johnson Controls International Plc, TAG Worldwide Group Limited, and WG Security Products, Inc.
Key Questions Answered in This Report
1.What was the size of the global EAS antennas market in 2024?
2.What is the expected growth rate of the global EAS antennas market during 2025-2033?
3.What are the key factors driving the global EAS antennas market?
4.What has been the impact of COVID-19 on the global EAS antennas market?
5.What is the breakup of the global EAS antennas market based on the product type?
6.What is the breakup of the global EAS antennas market based on the application?
7.What are the key regions in the global EAS antennas market?
8.Who are the key players/companies in the global EAS antennas market?
Table of Contents
1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global EAS Antennas Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 RF Technology EAS
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Acoustic Magnetic Technique EAS
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Apparel and Fashion Accessories Stores
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Cosmetics and Medical Stores
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Supermarkets and Large Grocery Stores
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 United States
8.1.1.1 Market Trends
8.1.1.2 Market Forecast
8.1.2 Canada
8.1.2.1 Market Trends
8.1.2.2 Market Forecast
8.2 Asia Pacific
8.2.1 China
8.2.1.1 Market Trends
8.2.1.2 Market Forecast
8.2.2 Japan
8.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2 Market Forecast
8.2.3 India
8.2.3.1 Market Trends
8.2.3.2 Market Forecast
8.2.4 South Korea
8.2.4.1 Market Trends
8.2.4.2 Market Forecast
8.2.5 Australia
8.2.5.1 Market Trends
8.2.5.2 Market Forecast
8.2.6 Indonesia
8.2.6.1 Market Trends
8.2.6.2 Market Forecast
8.2.7 Others
8.2.7.1 Market Trends
8.2.7.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Germany
8.3.1.1 Market Trends
8.3.1.2 Market Forecast
8.3.2 France
8.3.2.1 Market Trends
8.3.2.2 Market Forecast
8.3.3 United Kingdom
8.3.3.1 Market Trends
8.3.3.2 Market Forecast
8.3.4 Italy
8.3.4.1 Market Trends
8.3.4.2 Market Forecast
8.3.5 Spain
8.3.5.1 Market Trends
8.3.5.2 Market Forecast
8.3.6 Russia
8.3.6.1 Market Trends
8.3.6.2 Market Forecast
8.3.7 Others
8.3.7.1 Market Trends
8.3.7.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Brazil
8.4.1.1 Market Trends
8.4.1.2 Market Forecast
8.4.2 Mexico
8.4.2.1 Market Trends
8.4.2.2 Market Forecast
8.4.3 Others
8.4.3.1 Market Trends
8.4.3.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Breakup by Country
8.5.3 Market Forecast
9 SWOT Analysis
9.1 Overview
9.2 Strengths
9.3 Weaknesses
9.4 Opportunities
9.5 Threats
10 Value Chain Analysis
11 Porters Five Forces Analysis
11.1 Overview
11.2 Bargaining Power of Buyers
11.3 Bargaining Power of Suppliers
11.4 Degree of Competition
11.5 Threat of New Entrants
11.6 Threat of Substitutes
12 Price Analysis
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 Agon Systems Ltd.
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.2 CCL Industries Inc.
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.3 Great Eastern IDTech Pvt. Ltd.
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.4 GLOVERETAIL
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.5 Gunnebo AB
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.6 Hangzhou Century Co.,Ltd.
13.3.6.1 Company Overview
13.3.6.2 Product Portfolio
13.3.6.3 Financials
13.3.7 Nedap N.V.
13.3.7.1 Company Overview
13.3.7.2 Product Portfolio
13.3.7.3 Financials
13.3.8 Johnson Controls International Plc
13.3.8.1 Company Overview
13.3.8.2 Product Portfolio
13.3.9 TAG Company (Williams Lea Group Limited)
13.3.9.1 Company Overview
13.3.9.2 Product Portfolio
13.3.10 WG Security Products, Inc
13.3.10.1 Company Overview
13.3.10.2 Product Portfolio
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