K-12 온라인 튜터링 시장 규모, 점유율, 동향, 예측 : 유형별, 용도별, 지역별(2025-2033년)
K-12 Online Tutoring Market Size, Share, Trends and Forecast by Type, Application, and Region, 2025-2033
상품코드 : 1636412
리서치사 : IMARC
발행일 : 2025년 01월
페이지 정보 : 영문 125 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 2,999 ₩ 4,352,000
PDF & Excel (Single User License) help
PDF & Excel 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄 불가능하며, 텍스트 등의 Copy&Paste도 불가능합니다.
US $ 3,999 ₩ 5,804,000
PDF & Excel (5 User License) help
PDF & Excel 보고서를 동일 기업의 5명까지 이용할 수 있는 라이선스입니다. 텍스트 등의 Copy&Paste가 불가능합니다. 인쇄는 5부까지 가능하며, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 4,999 ₩ 7,255,000
PDF & Excel (Corporate License) help
PDF & Excel 보고서를 동일 기업의 5명까지 이용할 수 있는 라이선스입니다. 텍스트 등의 Copy&Paste가 불가능합니다. 인쇄는 5부까지 가능하며, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.

한글목차

K-12 온라인 튜터링 시장 세계 시장 규모는 2024년 60억 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 이 시장이 2033년까지 185억 달러에 달해 2025년부터 2033년까지 13.35%의 CAGR을 기록할 것으로 예측하고 있습니다. 현재 북미가 시장을 독점하고 있으며, 2024년에는 44.2% 이상의 큰 시장 점유율을 차지했습니다.

K-12 온라인 튜터링은 비디오, 오디오, 인포그래픽, 텍스트를 통한 마이크로 러닝 시설을 제공합니다. 유치원생부터 12학년까지의 학생들에게 쉬운 학습 방법을 제공하고 교사와의 소통을 강화합니다. 학생의 학습 요구와 스타일에 따라 다양한 코스와 튜터를 선택할 수 있습니다. 또한, 학생 개개인에 맞는 유연한 학습과 편의성을 제공합니다. 현재 K-12 온라인 튜터링은 빠른 학습 방법을 제공하고, 교사와 학부모의 대화 세션을 지원하며, 기술 개발에 초점을 맞추고 있기 때문에 전 세계적으로 인기를 끌고 있습니다. 이와 더불어 전통적인 학습 방법은 듣기, 읽기, 관찰에 지나치게 의존하고 있어 효과가 없는 것으로 간주되어 고급 학습 방법에 대한 요구가 증가하고 있습니다.

K-12 온라인 튜터링 시장 동향:

급속한 디지털화, 스마트폰, 태블릿, 노트북 등 스마트 기기의 판매량 증가, 고속 인터넷 연결 보급률 증가는 전 세계적으로 K-12 온라인 튜터링에 대한 수요를 촉진하는 주요 요인 중 하나입니다. 또한, K-12 온라인 튜터링 서비스를 제공하는 애플리케이션과 웹사이트의 수가 증가하고 그 장점에 대한 인식이 높아지면서 시장에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다. 또한, 인공지능(AI), 머신러닝(ML), 사물인터넷(IoT), 가상현실(VR), 증강현실(AR)과 이러한 서비스의 통합이 시장 성장을 촉진하고 있습니다. 또한, 고등 교육 경쟁 시험의 증가로 인해 과학, 기술, 공학 및 수학(STEM) 교육의 채택이 증가함에 따라 시장 성장을 촉진하고 있습니다. 이와는 별도로, 주요 기업들은 다양한 목적으로 외국어 학습을 위한 K-12 온라인 튜터링 서비스를 제공하고 있습니다. 이는 경력을 쌓기 위해 해외에서 공부하는 새로운 트렌드와 함께 시장 성장에 기여하고 있습니다. 또한, 현대적이고 인터랙티브한 접근 방식을 통한 양질의 교육에 대한 수요가 증가함에 따라 K-12 온라인 튜터링은 게임 기반 학습 기술을 광범위하게 채택하고 있습니다. 또한, 급속한 도시화, 마이크로러닝의 새로운 트렌드, 학생들의 지식 격차를 해소하기 위한 간결하고 적절한 컨텐츠에 대한 개인화된 적응형 마이크로러닝에 대한 선호도 증가는 시장의 긍정적인 전망을 만들어내는 다른 요인 중 일부입니다.

본 보고서에서 다루는 주요 질문

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 소개

제5장 세계의 K-12 온라인 튜터링 시장

제6장 시장 내역 : 유형별

제7장 시장 내역 : 용도별

제8장 시장 내역 : 지역별

제9장 촉진요인, 억제요인, 기회

제10장 밸류체인 분석

제11장 Porter's Five Forces 분석

제12장 가격 분석

제13장 경쟁 구도

ksm
영문 목차

영문목차

The global K-12 online tutoring market size was valued at USD 6.0 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group estimates the market to reach USD 18.5 Billion by 2033, exhibiting a CAGR of 13.35% during 2025-2033. North America currently dominates the market, holding a significant market share of over 44.2% in 2024.

K-12 online tutoring provides microlearning facilities via videos, audio, infographics, and text. It offers an easy way of learning for students of kindergarten to grade 12 and strengthens communication with teachers. It enables students to choose from various courses and tutors to accommodate their learning needs and style. It also provides personalized learning flexibility and convenience to students. At present, K-12 online tutoring is gaining traction across the globe as it provides a quick way of learning, supports teacher-parent interactive sessions, and focuses on skill development. Besides this, there is an increase in the need for advanced learning methods as traditional learning methods is currently considered ineffective on account of their excessive reliance on listening, reading, and observing.

K-12 Online Tutoring Market Trends:

Rapid digitization, increasing sales of smart devices like smartphones, tablets, and laptops, and the rising penetration of high-speed internet connectivity are among the major factors driving the demand for K-12 online tutoring around the world. Moreover, the growing awareness about the benefits and the expanding number of applications and websites that are offering K-12 online tutoring services is influencing the market positively. In addition, the integration of artificial intelligence (AI), machine learning (ML), the internet of things (IoT), virtual reality (VR), and augmented reality (AR) with these services is facilitating the growth of the market. Furthermore, the increasing adoption of Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) education on account of the rising number of competitive exams for higher education is favoring the market growth. Apart from this, key players are offering K-12 online tutoring services to learn foreign languages for various purposes. This, coupled with the emerging trend of studying overseas to shape careers, is contributing to the market growth. Besides this, the growing demand for quality education with a modern and interactive approach is resulting in the widespread adoption of game-based learning techniques in K-12 online tutoring. Additionally, rapid urbanization, the emerging trend of microlearning, and the growing preference for personalized and adaptive microlearning for concise and relevant content that addresses the knowledge gap in students are some of the other factors creating a positive outlook for the market.

Key Market Segmentation:

Type Insights:

Application Insights:

Regional Insights:

Competitive Landscape:

Key Questions Answered in This Report

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

5 Global K-12 Online Tutoring Market

6 Market Breakup by Type

7 Market Breakup by Application

8 Market Breakup by Region

9 Drivers, Restraints, and Opportunities

10 Value Chain Analysis

11 Porters Five Forces Analysis

12 Price Analysis

13 Competitive Landscape

Kindly, note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report.

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기