이 조사 리포트는 2023-2028년 세계의 고객관계관리 애플리케이션 소프트웨어 예측을 제공하고 있습니다. "가속화된 파괴적 혁신의 시대를 헤쳐나가기 위해서는 데이터의 진정한 잠재력을 활용하는 것이 중요할 것입니다. 기업들은 새로운 방식으로 데이터를 활용하여 복잡성을 해결하는 솔루션을 모색하고, 인공지능(AI)이 제공하는 기회를 활용하여 의사결정 프로세스를 개선하고 영향력 있는 비즈니스 성과를 이끌어낼 것입니다."라고 IDC의 Sales Force Productivity and Performance 담당 조사 매니저인 Michelle Morgan은 말했습니다.
IDC 시장 예측도
개요
테크놀러지 공급업체에 대한 어드바이스
시장 예측
시장 상황
촉진요인과 저해요인
촉진요인
인공지능과 기계학습의 진보
데이터에 기반한 의사결정
억제요인
지정학적 불안정성
시장의 포화와 고객 선택 마비
중요한 시장 동향
전회 예측으로부터의 변경
시장의 정의
조사 방법
과거 및 예측 시장가치와 환율
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KSA
영문 목차
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This IDC study provides the worldwide customer relationship management applications software forecast for 2023-2028. "Unlocking the true potential of data will be crucial to navigate an era of accelerated disruption. Companies will seek solutions to leverage data in novel ways to address complexity, harnessing the opportunities afforded by artificial intelligence (AI) to refine their decision-making processes and drive impactful business outcomes," said Michelle Morgan, research manager, Sales Force Productivity and Performance at IDC.
IDC Market Forecast Figure
Executive Summary
Advice for Technology Suppliers
Market Forecast
Market Context
Drivers and Inhibitors
Drivers
Advancements in Artificial Intelligence and Machine Learning
Data-Driven Decision-Making
Inhibitors
Geopolitical Volatility
Market Saturation and Customer Choice Paralysis
Significant Market Developments
Changes from Prior Forecast
Market Definition
Methodology
Historical and Forecast Market Values and Exchange Rates