이 IDC 관점에서는 파편화되고 탄소 집약적인 비즈니스 환경에서 지속가능성을 추진하는 것을 임무로 하는 운송·물류 조직의 장려책, 요구, 능력에 대해 조사합니다. IDC의 운송·물류·세계 무역 부문 리서치 디렉터인 Travis Eide는 다음과 같이 말했습니다. "고객 맟 소비자의 요구가 주요 동기가 되고, 브랜드는 브랜드의 인지도 맟 제공하는 제품의 시장 경쟁력을 높이기 위해 지속가능성을 비즈니스 방법의 필수적인 일부로서 계속 통합하고 있습니다."
This IDC Perspective examines the incentives, demands, and capabilities of transportation and logistics organizations that are tasked with advancing sustainability across a fragmented and carbon-intensive business environment. "Incented largely by customer and consumer demands, brands continue to integrate sustainability as an integral part of how they will do business in support of elevating brand recognition and the market competitiveness of the products they deliver," says Travis Eide, research director, Transportation, Logistics, and Global Trade at IDC.