이 IDC Market Note에서는 Genesys Xperience 2024에서의 발표를 분석하고 있습니다. 2024년 5월 13-15일에 콜로라도주 덴버에서 개최된 Genesys Xperience 2024 컨퍼런스에서는 Genesys의 지속적 진화와 확대가 소개되었습니다. 이 이벤트에서는 Genesys가 컨택센터를 넘어 진정한 경험 오케스트레이션 기업이 되기 위해 지속적으로 확대하고 있는 것이 강조되고, 클라우드 AI 혁신, 클라우드 여정 오케스트레이션/관리, 중요한 파트너십 등 많은 제품 및 파트너십 발표를 진행했습니다. 발표 내용과 영향에 대해 리뷰합니다.
This IDC Market Note analyzes the announcements at Genesys Xperience 2024. The Genesys Xperience 2024 conference, held May 13-15, 2024, in Denver, Colorado, showcased Genesys' continued evolution and expansion. The event, which highlighted Genesys' continued expansion beyond the contact center to become more of a true experience orchestration company, included a number of product and partnership announcements such as cloud AI innovations, cloud journey orchestration and management, and significant partnerships. This document reviews the announcements and the implications.