세계의 컨택센터 소프트웨어 시장 규모, 점유율, 동향 분석 : 솔루션별, 서비스별, 도입별, 기업 규모별(대기업, 중소기업), 최종 용도별, 지역별 예측(2021-2028년)
Contact Center Software Market Size, Share & Trends Analysis Report By Solution, By Service, By Deployment, By Enterprise Size (Large Enterprise, Small & Medium Enterprise), By End Use, By Region, And Segment Forecasts, 2021 - 2028
상품코드 : 986145
리서치사 : Grand View Research, Inc.
발행일 : 2021년 01월
페이지 정보 : 영문 170 Pages
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한글목차

세계의 컨택센터 소프트웨어 시장 규모는 2021-2028년 21.1%의 CAGR로 확대하며, 2028년까지 906억 달러에 달할 것으로 예상되고 있습니다. 세계에서 고객에 의한 소셜미디어 플랫폼의 이용 증가가 시장을 촉진할 것으로 예상되고 있습니다. 또한 계속 변화하는 고객의 요구에 부응할 필요성의 증가가 예측 기간 중 시장 성장을 촉진할 것으로 예상되고 있습니다.

컨택센터 소프트웨어는 분석용으로 고객 데이터를 수집하기 위한 공통 플랫폼으로서 기능합니다. 이 소프트웨어는 인구통계, 행동 및 장소 기반 고객 정보를 효과적으로 사용하고, 적절한 에이전트를 적절한 고객에게 적절히 매칭시킬 수 있습니다. 또한 이 접근은 크로스 셀 및 업셀률의 개선을 실현하면서 기업이 고객 만족도를 향상시키는데 도움이 됩니다.

세계의 컨택센터 소프트웨어 시장에 대해 조사분석했으며, 시장 및 업계의 전망, 부문별·지역별 전망 및 경쟁 구도에 관한 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 개요

제3장 컨택센터 소프트웨어 업계의 전망

제4장 솔루션별 시장 전망

제5장 서비스별 시장 전망

제6장 도입별 시장 전망

제7장 기업 규모별 시장 전망

제8장의 최종 용도별 시장 전망

제9장의 지역별 시장 전망

제10장 경쟁 구도

KSA 21.02.16
영문 목차

영문목차

Contact Center Software Market Growth & Trends:

The global contact center software market size is expected to reach USD 90.6 billion by 2028, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is expected to expand at a CAGR of 21.1% from 2021 to 2028. Increasing use of social media platforms by customers across the globe is expected to drive the market. Moreover, the growing need to cater to constantly changing customer requirements is further anticipated to fuel market growth over the forecast period.

Contact center software acts as a common platform to gather customer data for analysis. This software can effectively use demographic, behavioral, and location-based customer information to appropriately match the correct agent to the right customer. Moreover, this approach helps businesses in increasing customer satisfaction while delivering improvements in cross-sell and upsell rates.

Numerous businesses across the globe are focusing on adopting contact center software solutions. These solutions are helping businesses in boosting operational efficiency, improving customer service, and offering enhanced reporting features for management. Moreover, the rising demand for improved omnichannel experiences is further expected to fuel market growth over the forecast period.

Contact center software solutions enable employees to access customer information and history in real-time. These solutions help employees to deliver up-to-date and accurate information on products and choices for issue resolution. Contact centers responded to the increase in call volumes amidst the COVID-19 pandemic by adopting Artificial Intelligence (AI)-based virtual agents for customer services.

Contact Center Software Market Report Highlights:

Table of Contents

Chapter 1 Methodology and Scope

Chapter 2 Executive Summary

Chapter 3 Contact Center Software Industry Outlook

Chapter 4 Contact Center Software Solution Outlook

Chapter 5 Contact Center Software Service Outlook

Chapter 6 Contact Center Software Deployment Outlook

Chapter 7 Contact Center Software Enterprise Size Outlook

Chapter 8 Contact Center Software End Use Outlook

Chapter 9 Contact Center Software Regional Outlook

Chapter 10 Competitive Landscape

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