미국의 펩타이드 치료제(소매) 시장 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 펩타이드 유형별, 적응증별, 투여 경로별, 치료제 유형별, 유통 채널별, 부문별 예측(2025-2033년)
U.S. Peptide Therapeutics (Retail Side) Market Size, Share & Trends Analysis Report By Peptide Type, By Indication, By Route of Administration, By Therapeutics Type, By Distribution Channel, And Segment Forecasts, 2025 - 2033
상품코드:1813858
리서치사:Grand View Research
발행일:2025년 08월
페이지 정보:영문 165 Pages
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한글목차
미국의 펩타이드 치료제(소매) 시장 요약
미국의 펩타이드 치료제(소매) 시장 규모는 2024년에 1,036억 6,000만 달러로 추정되며 2033년에는 3,361억 2,000만 달러에 달할 것으로 예상되며 2025년부터 2033년까지 12.77%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.
이러한 질병으로 고통받는 소아 환자의 증가와 저소득층 지역에서 광범위하게 발생하는 것은 저렴하고 효과적인 치료 옵션의 필요성을 강조하고 있습니다. 또한, 저소득 지역에서 광범위하게 발생하는 소아 환자의 증가와 함께 이러한 질병으로 고통받는 소아 환자의 증가는 저렴하고 효과적인 치료 옵션의 필요성을 강조하고 있습니다.
목차
제1장 조사 방법과 범위
제2장 주요 요약
제3장 시장 변수, 동향, 범위
시장 계통 전망
상부 시장 전망
관련/보조 시장 전망
시장 동향과 전망
시장 역학
시장 성장 촉진요인 분석
시장 성장 억제요인 분석
규제 프레임워크
비즈니스 환경 분석 툴
업계 분석 - Porter's Five Forces 분석
PESTEL 분석
온라인과 오프라인 채널의 가격 분석
펩타이드 요법에 관한 소비자 의식 동향
소비자 직판(DTC) 비즈니스 모델의 영향
제4장 펩타이드 유형 비즈니스 분석
미국의 펩타이드 치료제(소매 시장) : 펩타이드 유형 변동 분석
미국의 펩타이드 치료제(소매 시장) : 펩타이드 유형 부문 대시보드
펩타이드 유형 동향과 시장 점유율 분석, 2024년과 2033년
펩타이드 유형별
GLP-1 펩타이드
웰니스/장수/건강 수명 펩타이드
기타 급성 또는 만성질환에 대한 펩타이드
제5장 치료제 유형 비즈니스 분석
미국의 펩타이드 치료제(소매 시장) : 치료제 유형 변동 분석
미국의 펩타이드 치료제(소매 시장) : 치료제 유형별 부문 대시보드
치료제 유형 동향과 시장 점유율 분석, 2024년과 2033년
치료제 종류별
혁신적인(브랜드) 펩타이드
바이오시밀러 펩타이드
제네릭 펩타이드
제6장 적응증 비즈니스 분석
미국의 펩타이드 치료제(소매 시장) : 적응증 변동 분석
미국의 펩타이드 치료제(소매 시장) : 적응증 부문 대시보드
적응증 동향과 시장 점유율 분석, 2024년 및 2033년
적응증별
2형 당뇨병
비만/체중 관리
신경내분비종양
말단비대증
성장호르몬결핍증
전립선암
골다공증
유방암(호르몬 감수성)
자궁내막증
기타
제7장 투여 경로 비즈니스 분석
미국의 펩타이드 치료제(소매 시장) : 투여 경로 변동 분석
미국의 펩타이드 치료제(소매 시장) : 투여 경로 부문 대시보드
투여 경로 동향과 시장 점유율 분석, 2024년과 2033년
투여 경로
경구
비경구
경피
비강
기타 투여 경로
제8장 유통 채널 비즈니스 분석
미국의 펩타이드 치료제(소매 시장) : 유통 채널 변동 분석
미국의 펩타이드 치료제(소매) 시장 : 유통 채널 부문 대시보드
유통 채널 동향과 시장 점유율 분석, 2024년과 2033년
유통 채널별
오프라인 약국
오프라인 소매 약국 시장, 2021-2033년
체인 약국
전문 소매 약국
독립계 커뮤니티 약국
온라인 약국/ 원격의료
온라인 약국/원격의료 시장, 2021-2033년
기타(펩타이드 전문 클리닉)
제9장 경쟁 구도
기업 분류(오프라인 약국)
기업 분류(온라인 약국)
기업 분류(호르몬 전문 클리닉)
진출 기업 개요
Offline Pharmacies
Online Pharmacies
Specialized Hormone Clinics
기업의 시장 포지션 분석
전략 매핑
지역 확대
인수합병
기타
기업 개요/상장 기업
Offline Pharmacies
CVS Health
Walgreens Boots Alliance, Inc.
Walmart Pharmacy
Rite Aid Corp
The Kroger Co.
Albertsons
Publix
Costco Wholesale Corporation
Meijer, Inc.
Online Pharmacies
Hims & Hers Health, Inc
Ro(Roman Health Ventures Inc.)
Lemonaid Health, Inc.
Mark Cuban Cost Plus Drug Company, PBC
Amazon.com, Inc.
Blink Health Administration LLC, Inc.
GoodRx, Inc
Honeybee Health Inc.
TruePill(acquired by LetsGetChecked in October 2024)
AgelessRx
Specialized Hormone Clinics
Defy Medical
Renew Vitality
Victory Men's Health
Hone Health
Joi & Blokes
Ways2Well
KSM
영문 목차
영문목차
U.S. Peptide Therapeutics (Retail Side) Market Summary
The U.S. peptide therapeutics (retail side) market size was estimated at USD 103.66 billion in 2024 and is expected to reach USD 336.12 billion by 2033, growing at a CAGR of 12.77% from 2025 to 2033. The increasing number of pediatric patients affected by these conditions, coupled with their widespread occurrence in low-income regions, highlights the need for affordable and effective treatment options. In addition, the increasing number of pediatric patients affected by these conditions, coupled with their widespread occurrence in low-income regions, underscores the need for affordable and effective treatment options.
U.S. Peptide Therapeutics (Retail Side) Market Report Segmentation
This report forecasts revenue growth at country level and provides an analysis of the latest industry trends in each of the sub-segments from 2021 to 2033 For this study, Grand View Research has segmented the U.S. peptide therapeutics (retail side) market report based on peptide type, therapeutics type, indication, route of administration, and distribution channel:
Peptide Type Outlook (Revenue, USD Billion, 2021 - 2033)
GLP-1 Peptides
Wellness/Longevity/Healthspan Peptides
Peptides for Other Acute or Chronic Medical Conditions
Therapeutics Type Outlook (Revenue, USD Billion, 2021 - 2033)
Innovative (Branded) Peptides
Biosimilar Peptides
Generic Peptides
Indication Outlook (Revenue, USD Billion, 2021 - 2033)
Type 2 Diabetes
Obesity / Weight Management
Neuroendocrine Tumors
Acromegaly
Growth Hormone Deficiency
Prostate Cancer
Osteoporosis
Breast Cancer (hormone-sensitive)
Endometriosis
Others
Route of Administration Outlook (Revenue, USD Billion, 2021 - 2033)
Parenteral
Oral
Transdermal
Nasal
Others
Distribution Channel Outlook (Revenue, USD Billion, 2021 - 2033)
Offline Retail Pharmacies
Chain pharmacies
Specialty retail pharmacies
Independent community pharmacies
Online Pharmacies / Telehealth
Others (Specialized Peptide Clinics
Table of Contents
Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.1.1. Segment Definitions
1.2. Estimates and Forecast Timeline
1.3. Research Methodology
1.4. Information Procurement
1.4.1. Purchased Database
1.4.2. GVR's Internal Database
1.4.3. Secondary Sources
1.4.4. Primary Research
1.4.5. Details of Primary Research
1.4.6. Research Assumption
1.5. Information or Data Analysis
1.5.1. Data Analysis Models
1.6. Market Formulation & Data Visualization
1.7. Model Details
1.7.1. Commodity Flow Analysis
1.8. Objectives
1.8.1. Objective - 1
1.8.2. Objective - 2
1.8.3. Objective - 3
1.9. List of Secondary Sources
1.10. List of Secondary Sources
Chapter 2. Executive Summary
2.1. U.S. Peptide Therapeutics (Retail Side) Market
2.1.1. Market Snapshot
2.1.2. Segment Snapshot
2.1.2.1. Therapeutics type & indication segment outlook
2.1.2.2. Route of administration & distribution channel segment outlook
2.1.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Market Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related/Ancillary Market Outlook
3.2. Market Trends and Outlook
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.4. Regulatory Framework
3.5. Business Environment Analysis Tools
3.5.1. Industry Analysis - Porter's Five Forces Analysis
3.5.1.1. Supplier power
3.5.1.2. Buyer power
3.5.1.3. Substitution threat
3.5.1.4. Threat of new entrant
3.5.1.5. Competitive rivalry
3.5.2. PESTEL Analysis
3.6. Pricing Analysis in Online vs. Offline Channels
3.7. Consumer Awareness Trends for Peptide Therapies
3.8. Direct-to-Consumer (DTC) Business Models Impact
Chapter 4. Peptide Type Business Analysis
4.1. U.S. Peptide Therapeutics (Retail Side) Market: Peptide Type Movement Analysis
4.2. U.S. Peptide Therapeutics (Retail Side) Market: Peptide Type Segment Dashboard
4.3. Peptide Type Movement & Market Share Analysis, 2024 & 2033
4.4. U.S. Peptide Therapeutics (Retail Side) Market Estimates & Forecast, by Peptide Type