재사용 가능 물병 시장 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 재료별, 유통 채널별, 지역별, 부문별 예측(2025-2030년)
Reusable Water Bottle Market Size, Share & Trends Analysis Report By Material (Plastic, Stainless Steel, Glass), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Online, Specialty Stores), By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
상품코드 : 1611198
리서치사 : Grand View Research
발행일 : 2024년 11월
페이지 정보 : 영문 110 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 3,950 ₩ 5,717,000
Unprintable PDF & Excel (Single User License) help
보고서 PDF 및 엑셀을 1인만 사용할 수 있는 라이선스입니다. 텍스트 등의 복사 및 붙여넣기, 인쇄는 불가능합니다.
US $ 4,950 ₩ 7,164,000
Printable PDF & Excel (5-User License) help
보고서 PDF 및 엑셀을 동일 기업 내 동일 부서에서 최대 5명까지 사용할 수 있는 라이선스입니다. 텍스트 등의 복사 및 붙여넣기, 인쇄는 가능합니다.
US $ 6,950 ₩ 10,059,000
Printable PDF & Excel (Enterprise License) help
PDF & Excel 보고서를 동일 기업(자회사 포함)의 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 텍스트 등의 복사 및 붙여넣기, 인쇄는 가능합니다. 인쇄물의 이용 범위는 파일의 이용 범위와 동일합니다.


ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.

한글목차

재사용 가능 물병 시장 성장 및 동향:

Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면 세계 재사용 가능 물병 시장 규모는 2025-2030년 연평균 4.6%의 CAGR을 기록하여 2030년에는 126억 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

정부의 규제와 반 플라스틱 운동은 제조업체들이 친환경 제품 개발을 촉진하고 있습니다.

또한, 스포츠 및 공공장소에서 일회용 플라스틱 병의 광범위한 사용은 사람들의 인식을 높이기 위해 다양한 캠페인을 통해 억제되고 있으며, 이는 시장 성장을 촉진할 가능성이 높습니다. 예를 들어, 2019년 2월 유니세프와 몰디브 교육부는 몰디브의 모든 초등학교 1학년 학생들에게 재사용 가능 물병을 제공하기로 결정했습니다.

또한, 소비자의 높아진 환경 인식은 재사용 가능 물병 시장 성장의 기본 동력으로 작용할 것으로 보입니다. 이에 따라 시장의 주요 기업들은 일반적으로 소비자 경험을 개선해야 할 필요성에 따라 새로운 전략을 채택하고 있습니다.

COVID-19가 유행하는 동안 소비자들은 오프라인 쇼핑을 자제하고 주로 온라인 구매를 선택했습니다. 이 시나리오는 온라인 채널을 통해 재사용 가능 물병의 성장을 촉진하고 제조업체가 온라인 채널을 통해 제품을 유통하도록 장려하고 있습니다. 예를 들어, 이러한 추세는 24Bottles, Friendly Cup, United Bottles와 같은 많은 신규 진입 기업 및 기존 기업들에게 온라인을 통한 판매 촉진을 장려하고 있습니다.

재료별로는 플라스틱 부문이 2022-2030년 가장 빠른 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다. 일회용 플라스틱 병에서 발생하는 플라스틱 폐기물의 급증으로 인해 지속가능성이 큰 문제가 되고 있는 가운데, 인도, 캐나다, 영국, 프랑스 등 여러 국가에서 일회용 플라스틱을 금지하고 병의 재사용 및 재충전을 장려하고 있으며, 이는 이 부문의 성장을 촉진하고 있습니다.

재사용 가능 물병 시장 보고서 하이라이트

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 주요 요약

제3장 재사용 가능 물병 시장 변수, 동향, 범위

제4장 소비자 행동 분석

제5장 재사용 가능 물병 시장 : 재료 추정·동향 분석

제6장 재사용 가능 물병 시장 : 유통 채널 추정·동향 분석

제7장 재사용 가능 물병 시장 : 지역 추정·동향 분석

제8장 재사용 가능 물병 시장 : 경쟁 분석

ksm
영문 목차

영문목차

Reusable Water Bottle Market Growth & Trends:

The global reusable water bottle market size is expected to reach USD 12.60 billion by 2030, registering a CAGR of 4.6% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Government regulations and the anti-plastic movement are encouraging consumers to switch to disposable water bottles and prompting manufacturers to develop environmentally-friendly products.

Moreover, the extensive use of disposable water bottles in sports and public places is discouraged by various campaigns in order to create awareness among people, likely promoting the market growth. Some governments have taken initiatives for the same, for instance, in February 2019, UNICEF and the Ministry of Education Maldives decided to provide reusable water bottles to all the first graders in the Maldives.

Additionally, increasing environmental awareness among consumers is likely to remain the fundamental driver for the growth of the reusable water bottle market. Due to this, majority of the leading players in the market have adopted new strategies, which are commonly driven by the need to improve the consumer experience.

During the COVID-19 pandemic, consumers have refrained from physical shopping and largely opted for online purchases. This scenario has driven the manufacturers, to distribute their products via online channels, promoting the growth of reusable water bottles through the online distribution channel. For instance, this trend has encouraged many new entrants and existing companies such as 24Bottles, Friendly Cup, and United Bottles to drive up sales using online traction.

In terms of material type, the plastic segment is expected to register the fastest CAGR from the year 2022 to 2030. With sustainability becoming a major issue owing to the surge in plastic waste generated by single-use plastic water bottles, several countries like India, Canada, the U.K., and France, have banned single-use plastics and are promoting the reuse and refilling of bottles, likely propelling segment growth.

Reusable Water Bottle Market Report Highlights:

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

Chapter 2. Executive Summary

Chapter 3. Reusable Water Bottle Market Variables, Trends & Scope

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

Chapter 5. Reusable Water Bottle Market: Material Estimates & Trend Analysis

Chapter 6. Reusable Water Bottle Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

Chapter 7. Reusable Water Bottle Market: Regional Estimates & Trend Analysis

Chapter 8. Reusable Water Bottle Market: Competitive Analysis

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기