미국의 웰니스 및 피트니스 제품 시장 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 제품별, 가격대별, 유통 채널별, 부문별 예측(2024-2030년)
U.S. Wellness & Fitness Products Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Apparel, Footwear), By Price Range (Mass, Premium), By Distribution Channel (Online, Sporting Goods Retailers), And Segment Forecasts, 2024 - 2030
상품코드:1512085
리서치사:Grand View Research
발행일:2024년 06월
페이지 정보:영문 80 Pages
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미국 웰니스 및 피트니스 제품 시장 성장과 동향
Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면, 미국의 웰니스 및 피트니스 제품 시장 규모는 2024년부터 2030년까지 연평균 6.1% 성장하여 2030년에는 426억 8,000만 달러에 달할 것으로 예상됩니다.
웰니스 및 피트니스 관련 의류, 신발 및 액세서리에 대한 수요는 시장이 개인의 취향에 따라 전문화된 트레이닝 방법과 다양한 운동 방법을 도입함에 따라 증가하고 있습니다. 소비자들은 요가부터 일반 헬스장 운동까지 자신의 관심사, 건강 목표, 개인 취향에 맞는 다양한 활동을 찾고 있습니다.
마음의 건강, 마음 챙김, 종합적인 웰빙에 초점을 맞춘 전인적 웰빙이 소비자들에게 더욱 중요해지고 있습니다. 그 결과 사람들은 웨이트 트레이닝, 요가, 유산소 운동과 같은 운동을 점점 더 많이 선택하고 있으며, 다양한 웰빙 피트니스 제품에 대한 수요가 증가하고 있습니다.
최근 몇 년 동안 피트니스 분야에서는 보다 맞춤화되고 다양한 운동 경험을 추구하는 추세를 볼 수 있습니다. 이러한 변화는 사람들이 건강 목표를 달성하기 위해 실용적이고 적응력이 높은 방법을 찾게 되면서 웨이트 트레이닝 장비 및 기타 홈 체육관 장비에 대한 수요 증가로 이어졌습니다. 또한, 유산소 운동기구 시장은 피트니스와 웰빙에 대한 관심이 높아지면서 심혈관 건강의 중요성에 대한 인식이 높아진 것이 주요 요인으로 작용하고 있습니다. 비만과 그에 따른 건강 문제의 유병률 증가와 건강에 해로운 습관의 증가로 인해 국내 웰빙 및 피트니스 제품의 필요성이 더욱 강조되고 있습니다.
2023년 미국 시장은 웰니스 및 피트니스 장비가 지배적이었습니다. 장비 시장은 기술 발전의 영향을 크게 받고 있습니다. 타원형 트레이너, 러닝머신, 문구용 자전거와 같은 유산소 운동기구는 사용자 경험을 향상시키고 운동 동기를 부여하는 대화형 인터페이스, 스마트 기능 및 연결 옵션을 통합하여 사용자 경험을 향상시킵니다. 이러한 발전은 피트니스 애호가들에게 매력적입니다. 목표를 설정하고, 진행 상황을 모니터링하고, 가상 운동에 참여하는 것이 더 쉬워져 보다 역동적이고 개인화된 트레이닝 환경이 조성될 수 있기 때문입니다.
스포츠 용품점은 운동선수와 피트니스 애호가들에게 신발, 의류, 장비, 액세서리 등 다양한 피트니스 전문 제품을 제공합니다. 이러한 매장의 직원들은 제공하는 제품에 대한 지식이 풍부하고 소비자에게 유용한 추천과 제안을 할 수 있어 쇼핑의 즐거움을 더하고 소비자가 자신의 요구 사항에 맞는 적절한 제품을 찾을 수 있도록 도와줍니다. 이러한 요인으로 인해 소비자는 웰빙 및 피트니스 제품을 구매하기 위해 스포츠 용품 소매점을 방문하게 됩니다.
미국 웰니스 및 피트니스 제품 시장 보고서 하이라이트
제품별로는 의류 부문이 2024년부터 2030년까지 가장 빠른 CAGR 7.8%로 성장할 것으로 예상됩니다. 원단 기술 발전이 이 부문의 성장을 주도하고 있습니다.
가격 기준으로 프리미엄 부문은 2024년부터 2030년까지 연평균 6.7%의 성장률을 보일 것으로 예상됩니다. 제품의 고급 기능의 가용성, 고급 디자인 등이 프리미엄 제품에 대한 수요를 촉진하고 있습니다.
유통 채널별로는 온라인 부문이 2024년부터 2030년까지 CAGR 7.2%로 성장할 것으로 예상됩니다. 미국에서는 편의성, 경쟁력 있는 가격, 혜택 등 다양한 요인이 온라인 채널의 판매를 촉진하고 있습니다.
목차
제1장 조사 방법과 범위
제2장 주요 요약
제3장 미국의 웰니스 및 피트니스 제품 시장 변수, 동향, 범위
시장 계통 전망
침투와 성장 전망 매핑
업계 밸류체인 분석
판매/소매 채널 분석
이익률 분석
규제 프레임워크
시장 역학
시장 성장 촉진요인의 영향 분석
시장 성장 억제요인의 영향 분석
업계 기회
업계 과제
업계 분석 - Porter's Five Forces 분석
시장 진출 전략
제4장 미국의 웰니스 및 피트니스 제품 시장 : 소비자 행동 분석
인구통계 분석
소비자 동향과 기호
구입 결정에 영향을 미치는 요인
소비자 제품 채용
관찰과 추천사항
제5장 미국의 웰니스 및 피트니스 제품 시장 : 제품별 추정·동향 분석
제품 변동 분석과 시장 점유율, 2023년과 2030년
의류
신발
장비
제6장 미국의 웰니스 및 피트니스 제품 시장 : 가격대별 추정·동향 분석
가격대 변동 분석과 시장 점유율, 2023년과 2030년
매스
프리미엄
제7장 미국의 웰니스 및 피트니스 제품 시장 : 유통 채널별 추정·동향 분석
유통 채널 변동 분석과 시장 점유율, 2023년과 2030년
온라인
스포츠 용품 소매업체
슈퍼마켓과 하이퍼마켓
고급 브랜드 아울렛
기타
제8장 경쟁 분석
주요 시장 진출 기업의 최근 동향과 영향 분석
기업 분류
진출 기업 개요
재무 실적
제품 벤치마크
기업 시장 점유율 분석, 2023년(%)
기업 히트맵 분석
전략 매핑
기업 개요
Peloton Interactive, Inc.
Performance Health
Black Mountain Products, Inc.
Sunny Health and Fitness
Life Fitness
iFIT Health &Fitness Inc.
Johnson Health Tech(Matrix)
Adidas
Nike, Inc.
lululemon athletica
ksm
영문 목차
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U.S. Wellness & Fitness Products Market Growth & Trends:
The U.S. wellness & fitness products market size is expected to reach USD 42.68 billion by 2030, registering a CAGR of 6.1% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The demand for apparel, footwear, and accessories associated with wellness and fitness is increasing as the market introduces specialized training methods and different exercise methods to meet individual preferences. Consumers find a variety of activities to suit their interests, health goals, and personal preferences, ranging from yoga to regular gym workouts.
Focusing on mental health, mindfulness, and general wellness, holistic well-being is becoming more important for consumers. As a result, people are choosing weight training, yoga, cardio, and other forms of exercise more and more, which is driving up demand for a range of wellness and fitness products.
A trend toward more customized and varied exercise experiences has been observed in the fitness sector in recent years. This change has led to an increase in the demand for weight training gear and other home gym equipment as people look for practical and adaptable ways to reach their health goals. Furthermore, the market for cardio equipment is primarily driven by a rising emphasis on fitness and well-being as well as increased awareness of the significance of cardiovascular health. The rising prevalence of obesity and associated health problems, together with the majority of unhealthy habits, further emphasizes the need for wellness & fitness products in the country.
Wellness & fitness equipment dominated the U.S. market in 2023. The equipment market has been significantly influenced by technological advancements. Cardio devices such as elliptical trainers, treadmills, stationary bikes, and others have integrated interactive interfaces, smart features, and connection choices that improve user experience and motivate users to work out more. These advances appeal to fitness enthusiasts because they make it easier for individuals to set objectives, monitor their progress, and engage in virtual exercises, resulting in a more dynamic and individualized training environment.
The sporting goods retailers accounted for the major share across the U.S. Sporting goods stores provide athletes and fitness enthusiasts with a wide range of specialized fitness products, such as footwear, clothing, equipment, and accessories. The employees at these stores are knowledgeable in the merchandise they offer and are capable of offering helpful recommendations and suggestions to consumers, augmenting the shopping encounter and guaranteeing that the consumers locate the appropriate products for their requirements. Owing to such factors consumers visit sporting goods retailers to purchase wellness & fitness products.
U.S. Wellness & Fitness Products Market Report Highlights:
Based on product, the apparel segment is anticipated to grow at the fastest CAGR of 7.8% from 2024 to 2030. Increasing technological advancements in fabric are driving the segment's growth
Based on price, the premium segment is expected to grow at a CAGR of 6.7% from 2024 to 2030. Availability of higher-end features in products, advanced designs, and others are driving the demand for premium products
Based on distribution channel, the online segment is expected to grow at a CAGR of 7.2% from 2024 to 2030. Various factors such as convenience, competitive pricing, offers, and others drive sales through online channels in the U.S.