세계의 프리미엄 헤어케어 제품 시장 규모, 점유율, 동향 분석 : 제품별(샴푸, 드라이 샴푸), 유통 채널별(전문점, 온라인), 인구통계별(남성, 여성), 지역별 예측(2021-2028년)
Premium Hair Care Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Shampoo, Dry Shampoo), By Distribution Channel (Specialty Stores, Online), By Demography (Men, Women), By Region, And Segment Forecasts, 2021 - 2028
상품코드 : 1036613
리서치사 : Grand View Research, Inc.
발행일 : 2021년 11월
페이지 정보 : 영문 127 Pages
US $ 3,950 ₩ 5,044,000
Unprintable PDF (Single User License)
US $ 4,950 ₩ 6,322,000
Printable PDF (5-User License)
US $ 6,950 ₩ 8,876,000
Printable PDF (Enterprise License)


한글목차

세계의 프리미엄 헤어케어 제품 시장 규모는 예측 기간 중 6.6%의 CAGR로 확대하며, 2028년까지 311억 7,000만 달러에 달할 전망입니다.

퍼스널케어 업계는 최종 제품에 사용되는 원재료를 화학·제약 업계에 크게 의존하고 있습니다. 이에 따라 이 분야에서 가격이 변동하면 시장 전체에 영향이 미칩니다. 소비자는 프리미엄 헤어케어 제품 및 스킨케어 제품, 기타 미용 제품을 온라인 채널로 구입하는 것을 선호합니다. 인터넷의 보급률 증가와 몇개의 기술적 진보와 함께 소비자가 프리미엄 헤어케어 제품을 온라인 숍에서 구입하는 케이스가 증가하고 있습니다. 또한 웹사이트 방문의 전환율을 향상시키는 기술은 신제품의 판매 가능성에서 중요한 역할을 담당하고 있습니다.

챗봇 및 터치스크린 등의 기능은 온라인뿐만 아니라 점포에서도 이용되고 있으며, 고객 경험을 향상시키고, 커스터마이즈 제품 제안을 시행하고 있습니다. 이러한 기술은 브랜드가 타깃층에 도달하는데 도움이 됩니다. 베이직 헤어케어 제품의 효과에 대한 우려가 소비자의 프리미엄 제품에 대한 수요를 높이고 있습니다. 또한 프리미엄 헤어케어 제품을 구입하는 채널도 크게 변화하고 있습니다. COVID-19의 위기 이전에는 미용·퍼스널케어 제품의 구입에서 점포내 쇼핑이 평균 85% 이상을 차지하고 있었습니다. 이번의 록다운은 이 점에 큰 영향을 미치며 미용 업계 시장의 30% 이상이 폐쇄되었습니다. 또한 대부분의 국가에서는 이 점포의 대부분이 영구히 폐쇄되었으며, 신규 오픈은 2021년 중반 또는 후반까지 연기되고 있습니다.

세계의 프리미엄 헤어케어 제품 시장에 대해 조사분석했으며, 시장 및 업계 전망, 부문별·지역별 시장의 전망 및 경쟁 구도에 관한 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 개요

제3장 프리미엄 헤어케어 제품 시장 변수, 동향, 범위

제4장 소비자 행동 분석

제5장 프리미엄 헤어케어 제품 시장 : 제품별 시장 추산·동향 분석

제6장 프리미엄 헤어케어 제품 시장 : 인구통계별 시장 추산·동향 분석

제7장 프리미엄 헤어케어 제품 시장 : 유통 채널별 시장 추산·동향 분석

제8장 프리미엄 헤어케어 제품 시장 : 국가별 시장 추산·동향 분석

제9장 경쟁 분석

제10장 기업 개요

KSA 21.11.26
영문 목차

영문목차

Premium Hair Care Market Growth & Trends:

The global premium hair care market size is anticipated to reach USD 31.17 billion by 2028, registering a CAGR of 6.6% over the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. The overall personal care industry has a significant dependence on the chemicals and pharmaceutical industry for raw materials used in the final products. Thus, any price variations in these sectors have repercussions across the market. Consumers prefer buying premium haircare, skincare, and other beauty products through online channels, as it is convenient for them to shop for a wide range of brands and products that are available at comparatively lower prices. With the growing internet penetration, along with several technological advancements, consumers are increasingly buying premium hair care products from online retailers. In addition, the technology to enhance the conversion rate of website visits plays a crucial role in the salability of new products.

Features, such as chatbots and touchscreens, are being used online as well as in stores to improve customer experience and offer customized product suggestions. Such techniques help brands reach their target audience. Concerns regarding the efficacy of basic hair care products continue to bolster consumers' demand for premium products. There has been a considerable shift in the channels through which people shop premium hair care products. Before the COVID-19 crisis, in-store shopping accounted for over 85%, on average, across all the beauty and personal care product purchases. The lockdown has severely impacted this aspect with over 30% of the beauty industry market under shut down. In addition, in most countries, the majority of these stores have closed down forever, and new openings have been delayed till the mid or end of 2021.

Premium Hair Care Market Report Highlights:

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

Chapter 2. Executive Summary

Chapter 3. Premium Hair Care Market Variables, Trends & Scope

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

Chapter 5. Premium Hair Care Market: Product Estimates & Trend Analysis

Chapter 6. Premium Hair Care Market: Demography Estimates & Trend Analysis

Chapter 7. Premium Hair Care Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

Chapter 8. Premium Hair Care Market: Country Estimates & Trend Analysis

Chapter 9. Competitive Analysis

Chapter 10. Company Profiles

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기