Top 30 Emerging Companies Accelerating Decarbonization in the Global Homes and Buildings Industry
상품코드:1643848
리서치사:Frost & Sullivan
발행일:2024년 12월
페이지 정보:영문 73 Pages
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한글목차
건강 및 웰빙, 기술 혁신, 전략적 파트너십은 기업가 성장의 길입니다.
건축 환경은 전 세계 에너지의 35%를 소비하고, 전 세계 이산화탄소(CO2) 배출량의 약 40%를 배출하고 있습니다. 기후변화에 대응하고 세계 기후변화 목표를 달성하기 위해서는 이러한 배출량을 줄여야 합니다. 건물의 탈탄소화는 환경적 측면뿐만 아니라 에너지 지출 절감, 자산 가치 향상, 엄격한 규제 대응, 환경 보호에 대한 인식이 높은 최종사용자와의 관계 등 사회 경제적으로도 큰 이점이 있습니다.
본 조사의 목적은 주택 및 건축 산업에서 탈탄소화 제안이 우수한 상위 30개 신흥 기업을 선정하여 소개하는 것입니다. 탈탄소화는 일반적으로 탄소 배출을 줄이거나 없애는 방법 또는 전략으로 정의됩니다. 선정된 30개 신흥 기업은 탈탄소 및 순환경제를 비전으로 삼고 고객의 지속가능성 관련 목표와 과제에 대응하는 솔루션을 제공하고 있습니다. 비교적 신생기업인 이들 기업의 혁신적인 비즈니스 모델은 시장에서 솔루션의 상용화와 잘 맞아떨어지고 있습니다.
목차
주택 및 건축 산업 변혁
왜 성장이 어려워지는가?
The Strategic Imperative 8(TM)
주택 및 건축 산업의 상위 3개 전략적 과제의 영향
주택 및 건축 산업 생태계
분석 범위
세분화
기업 행동(C2A) : 주택 및 건축 산업
이 조사·독자 중심의 관점을 활용하는 방법
탈탄소화 모범 사례 상위 30개사
주택 및 건축 산업 성장 제너레이터
성장 지표
성장 촉진요인
성장 억제요인
예측에 관한 인사이트
부문별 매출 예측
매출 예측 분석
성장 기회 분석 : 조사 방법과 상위 30개사 개요
주택 및 건축 산업 진출 기업의 탈탄소화에 대한 대처 : 분석 방법
탈탄소화 모범 사례를 보유한 신흥 기업 상위 30개사 개요
성장 기회 분석 : 신흥 기업 상위 30개사 프로파일
Aeroseal
Arcadia
Blueprint Power
BrainBox AI
Bractlet
Carbicrete
Dandelion Energy
Deepki
Ecoligo
EcoSync
EverCharge
Evergen
Facilio
Gridium
Infogrid
Keen Home
Kelvin
Maalka
Measurabl
Orison
Redaptive
Resync Technologies
Sense
Smappee
Span
SunRoof
Tado
Tibber
UrbanVolt
Verdigris
성장 기회 영역
성장 기회 1 : 거주자와 건물을 위한 건강·웰니스 솔루션
성장 기회 2 : 지속가능성과 스마트홈의 통합을 위한 기술 혁신
성장 기회 3 : 고객 접근법 향상을 위한 전략적 파트너십
부록과 다음 단계
성장 기회의 이점과 영향
다음 단계
별지 리스트
면책사항
ksm
영문 목차
영문목차
Health and Wellness, Technology Innovation, and Strategic Partnerships are the Way Forward for Entrepreneurial Growth
The built environment consumes 35% of the world's energy and produces about 40% of the world's carbon dioxide (CO2) emissions. These emissions need to be cut down to address climate change and meet global climate goals. In addition to environmental drivers, there are significant socioeconomic advantages to decarbonizing buildings that include reduced expenditure on energy, enhanced property value, compliance with strict regulations, and engagement with end users with high awareness of environmental protection.
The objective of this study is to identify and present the top 30 emerging companies that excel in decarbonization propositions in the homes and buildings industry. Decarbonization is commonly defined as a method or strategy to reduce or eliminate carbon emissions. The selected 30 emerging companies are committed to decarbonization and circular economy as a vision and provide solutions to address customers' sustainability-related goals and challenges. These relatively new companies' innovative business models resonate well with the commercialization of their solutions in the market.
Table of Contents
Transformation in the Homes and Buildings Industry
Why is it Increasingly Difficult to Grow?
The Strategic Imperative 8™
The Impact of the Top 3 Strategic Imperatives on the Homes and Buildings Industry
Ecosystem in the Homes and Buildings Industry
Scope of Analysis
Segmentation
Companies to Action (C2A), Homes and Buildings Industry
How You Can Leverage This Research-Reader-based View
Top 30 Decarbonization Best Practitioners
Growth Generator in the Homes and Buildings Industry
Growth Metrics
Growth Drivers
Growth Restraints
Forecast Considerations
Revenue Forecast by Segment
Revenue Forecast Analysis
Growth Opportunity Analysis: Methodology and Summary of Top 30 Companies
Decarbonization Initiatives by Homes and Buildings Industry Participants-Analysis Methodology
Summary of Top 30 Emerging Companies with Decarbonization Best Practices
Growth Opportunity Analysis: Profiles of Top 30 Emerging Companies
Aeroseal
Arcadia
Blueprint Power
BrainBox AI
Bractlet
Carbicrete
Dandelion Energy
Deepki
Ecoligo
EcoSync
EverCharge
Evergen
Facilio
Gridium
Infogrid
Keen Home
Kelvin
Maalka
Measurabl
Orison
Redaptive
Resync Technologies
Sense
Smappee
Span
SunRoof
Tado
Tibber
UrbanVolt
Verdigris
Growth Opportunity Universe
Growth Opportunity 1: Health and Wellness Solutions for Occupants and Buildings
Growth Opportunity 2: Technology Innovation for the Integration of Sustainability and Smart Homes
Growth Opportunity 3: Strategic Partnerships for Improved Customer Outreach