기업용 전화 시장의 성장 기회(2024년)
Growth Opportunities in the Enterprise Telephony Market, 2024
상품코드 : 1509759
리서치사 : Frost & Sullivan
발행일 : 2024년 05월
페이지 정보 : 영문 97 Pages
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한글목차

비즈니스 콜 컨트롤의 미래는 온프레미스, 클라우드, 하이브리드 또는 모바일인가?

이 설문조사는 다음과 같은 최종사용자 조직의 우선순위에 대한 인사이트를 얻기 위해 실시되었습니다.

주요 조사 결과 중 하나는 대부분의 조직이 당분간 하이브리드(구내 기반과 클라우드가 혼합된) 텔레포니 환경을 운영할 것이라는 점입니다. 이러한 환경의 특징인 복잡성은 기술 개발자와 에코시스템 파트너가 고객에게 다양한 마이그레이션, 통합, 맞춤화 및 관리형 서비스를 제공할 수 있는 기회를 제공합니다.

이 분석은 IT 과제, 업무 스타일과 업무 공간의 진화, 커뮤니케이션 및 협업 예산, CPaaS(Communication Platform as a Service), 프론트 라이너 솔루션, 회의실, 다양한 산업 분야의 동향, Microsoft Teams Phone 도입에 따른 서비스 제공업체의 가치 제공 기회 등에 대해 자세히 설명하는 ITDM 조사 기반의 추가 보고서가 올해 하반기에 발표될 예정입니다.

목차

조사 목적과 조사 방법

주요 조사 결과 개요

기업용 전화/비즈니스 콜 컨트롤 환경의 진화

UCC 솔루션의 도입 상황과 향후 계획

PBX 기능과 PSTN 접속에 대한 수요

클라우드 기반 기업용 전화로의 이동

모바일 통신 동향

부록

다음 스텝

ksm
영문 목차

영문목차

Is the Future of Business Call Control On-Premises, Cloud, Hybrid or Mobile?

Frost & Sullivan's 2024 IT decision-maker (ITDM) survey was conducted to gain insights on the following end-user organizations' priorities:

One of the key study findings is that hybrid-a mix of premises-based and cloud-telephony environments will be present in most organizations in the foreseeable future. The complexity characteristic of such environments creates opportunities for technology developers and their ecosystem partners to provide a broad spectrum of migration, integration, customization, and managed services to customers.

This analysis will be complemented by additional ITDM survey-based reports, which are planned to be published later this year, detailing IT challenges, work style and workspace evolution, communications and collaboration budgets, trends in communications platform as a service (CPaaS), frontliner solutions, meeting rooms, and various verticals, and opportunities for service providers to provide value in Microsoft Teams Phone deployments.

Table of Contents

Research Objectives and Methodology

Summary of Key Findings

Evolution of Enterprise Telephony/Business Call Control Environments

UCC Solutions Adoption Status and Future Plans

Demand for PBX Functionality and PSTN Connectivity

The Shift to Cloud-based Enterprise Telephony

Mobile Communications Trends

Appendix

Next Steps

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