미국 주요 주에서 커넥티드 솔루션을 이용한 전기 트럭 : 데드 마일의 전략적 분석
Strategic Analysis of Dead Miles in Electric Trucks Using Connected Solutions across Key US States
상품코드 : 1490884
리서치사 : Frost & Sullivan
발행일 : 2024년 05월
페이지 정보 : 영문 78 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 4,950 ₩ 7,306,000
Web Access (Regional License) help
Frost & Sullivan의 웹사이트 로그인 패스워드가 발행되며, PDF를 다운로드 받는 형태로 제공될 예정입니다. PDF 보고서를 동일 사업장에서 모든 분들이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다


한글목차

커넥티드 솔루션이 거대한 성장 잠재력을 가진 NACS 및 CCS 커넥터를 통해 eLCV의 데드 마일 삭감에 상당한 이점을 제공합니다.

플릿 전화는 지속가능성의 목표 달성에 필수적입니다. 이것은 플릿이 내연 엔진에서 전기 엔진으로 이동하는 것을 포함합니다. 차량의 충전 요건은 공공 충전소에서의 루트 충전 또는 설치된 충전기에 의한 저장소에서의 충전 가능성을 확인하기 위해 평가됩니다.

공공 충전에 대한 액세스는 선행 투자 0을 포함한 많은 이점이 있기 때문에 플릿이 전기화를 결정하는 데 가장 중요합니다. 적절한 공공 충전소의 유무와 접근성은 주와 운영 도시에 따라 크게 다릅니다. 공공 충전기 스테이션의 적절한 커넥터에 액세스하기 위한 이동 거리는 항상 전기자동차의 커넥터 유형과 선호하는 커넥터 전력을 포함한 운행 구간, 배터리용량, 트럭이 충전 가능한 기회 시간 등을 고려한 몇 가지의 요인에 따라 달라집니다.

적절한 커넥터 유형과 선호하는 전력 용량을 갖춘 사용 가능한 공공 충전소에 액세스하기 위한 네비게이션 서비스를 포함하는 연결 솔루션은 충전을 위한 데드 마일을 줄일 수 있습니다. 본 분석에서는 커넥터 유형에 따른 미국 각 주의 준비 상황, 특정 주 및 도시의 충전소에 액세스하기 위한 eLCV의 주행 거리, 주요 부문에서의 커넥티드 솔루션의 영향에 대한 인사이트를 제공합니다.

목차

전략적 과제

성장 환경

조사 범위, 정의 및 조사 기법

eLCV에 대한 주 준비 상태 점수

SAE J1772 커넥터가 장착된 eLCV 충전 거리에 대한 주 점수

NACS 커넥터가 장착된 eLCV 충전 거리에 대한 주 점수

CCS 커넥터가 장착된 eLCV 충전 거리에 대한 주 점수

각 부문에서 데드 마일의 비용 영향

성장 기회 분석

성장 기회

모범 사례 인증

Frost Radar

다음 단계

부록

AJY
영문 목차

영문목차

Connected Solutions Significantly Benefit Dead Mile Reduction in eLCVs with NACS and CCS Connectors Harboring Enormous Growth Potential

Fleet electrification is crucial to reaching sustainability goals. It involves the transition of fleets from internal combustion engines to electric engines. The charging requirements of the fleet are evaluated to identify potential charging opportunities either en route at public charging stations or at depots through installed chargers.

Access to public charging is paramount for fleets in their electrification decision because of its many benefits, including zero upfront capital expenditure. The availability and accessibility of suitable public charger stations vary greatly by state and by city of operation. The distance traveled to access a suitable connector in a public charger station always depends on several factors, such as the electric vehicle's connector type and its preferred connector power, considering the segment of operation, the battery capacity, and the opportunity time available for the truck to charge.

Connected solutions that include navigation services to access available public charging stations with suitable connector types and preferred power capacity can reduce the dead miles traveled for charging. This Frost & Sullivan analysis provides insights into the readiness of US states across connector types, the distance traveled by eLCVs to access charger stations across selected states and cities, and the impact of connected solutions across key segments.

Table of Contents

Strategic Imperatives

Growth Environment

Research Scope, Definitions, and Methodology

State Readiness Score for eLCVs

State Charger-distance Scores for eLCVs with SAE J1772 Connectors

State Charger-distance Scores for eLCVs with NACS Connectors

State Charger-distance Scores for eLCVs with CCS Connectors

Cost Impact of Dead Miles across Segments

Growth Opportunity Analysis

Growth Opportunity Universe

Best Practices Recognition

Frost Radar

Next Steps

Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기