세계의 냉장 수프 시장 : 업계 분석, 규모, 점유율, 성장, 동향, 예측(2031년) - 포장 유형별, 유통 채널별, 지역별
Chilled Soups Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
상품코드 : 1501273
리서치사 : Fairfield Market Research
발행일 : 2024년 06월
페이지 정보 : 영문 145 Pages
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한글목차

세계의 냉장 수프 시장 규모는 소비자의 냉동 식품 지향 증가에 힘입어 큰 성장을 이루고 있습니다. 이 동향은 제조업체에게 기존의 수프뿐만 아니라 냉동 과자류, 요구르트 및 기타 스낵 대체품을 포함한 제품 라인업의 확대를 촉진하고 있습니다.

과일 맛의 냉장수프는 인기 카테고리로 등장하고 있으며, 제조업체 각 회사는 이러한 제품을 건강하고 맛있는 간식으로 자리 매김하는 것을 목표로하고 있습니다. 이들은 종종 콜드 프레스 주스와 같은 마시는 냉장 수프로 판매되며 건강 지향 소비자 층에 호소합니다. 그러나, 당분의 섭취를 삼가는 소비자의 관심이 높아지면서 야채 베이스나 풍미 풍부한 수프로의 이동도 눈에 띄고 있습니다.

브라질과 중국과 같이 냉장 수프 유통망이 비교적 발달되지 않은 시장에서 슈퍼마켓은 더 넓은 고객층에 도달하는 데 필수적입니다. 이 소매 채널은 냉장 수프의 선반 공간과 가시성을 향상시켜 보통 50일 미만이라는 냉장 수프의 유통 기한 하락 문제에도 대응하고 있습니다.

유럽은 냉장 수프 시장의 선두 주자이며, 편리하고 운반하기 편리한 아침 식사와 간식에 대한 수요 증가로 견인되고 있습니다. 이 지역 시장은 견조한 성장률과 바쁜 라이프 스타일에 대응하는 혁신적인 제품 시장 개척으로 우위를 유지할 것으로 예상됩니다. 영국은 특히 높은 성장률을 특징으로 하는 유럽 내 중요한 시장으로 부상하고 있습니다.

이 보고서는 세계의 냉장 수프 시장을 조사했으며, 시장 개요와 함께 포장 유형별, 유통 채널별, 지역별 동향 및 시장 진출기업의 경쟁 동향 등을 제공합니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 세계의 냉장수프 시장 전망(2018-2031년)

제4장 북미의 냉장수프 시장 전망(2018-2031년)

제5장 유럽의 냉장수프 시장 전망(2018-2031년)

제6장 아시아태평양의 냉장수프 시장 전망(2018-2031년)

제7장 라틴아메리카의 냉장수프 시장 전망(2018-2031년)

제8장 중동 및 아프리카의 냉장수프 시장 전망(2018-2031년)

제9장 경쟁 구도

제10장 부록

JHS
영문 목차

영문목차

The global chilled soup market is experiencing a significant upswing, driven by the growing consumer inclination towards frozen foods. This trend has prompted manufacturers to expand their offerings to include not just traditional soups but also frozen confectioneries, yogurts, and other snack alternatives.

Fruit-flavored chilled soups are emerging as a popular category, as manufacturers aim to position these offerings as both healthy and delicious snacks. These are often marketed as drinkable chilled soups, akin to cold press juices, appealing to a health-conscious consumer base. However, there is also a noticeable shift towards vegetable-based and savory soups, spurred by a growing consumer focus on reducing sugar intake.

Retail Innovations Stimulate Market Expansion

A significant portion of chilled soup sales occurs through organized retail formats, which have thrived with the expansion of the global economy. Major retailers like Tesco, Sainsbury's, and Woolworths have introduced their own brands of chilled soups, enhancing consumer choices and accessibility. Supermarkets are leveraging their extensive network to offer a diverse range of soup varieties, thus effectively overcoming challenges related to distribution and shelf life. For instance, Marks and Spencer offers unique varieties such as French Onion, Butternut Squash, and Pea & Ham soup, catering to diverse consumer tastes.

In markets like Brazil and China, where the distribution network for chilled soups is relatively undeveloped, supermarkets are vital in reaching a broader customer base. This retail channel also addresses the issue of chilled soups' lower shelf life, which is typically less than 50 days, by offering improved shelf space and visibility for these products.

Europe Dominates the Market

Europe is positioned as the leader in the chilled soup market, driven by increasing demand for convenient, on-the-go breakfast and snack options. The region's market is anticipated to maintain its dominance, thanks to a robust growth rate and the development of innovative products that cater to busy lifestyles. The U.K. emerges as a critical market within Europe, characterized by a particularly high growth rate.

Market Segmentation Highlights Variety and Accessibility

The market segmentation reflects the industry's response to evolving consumer preferences:

Competitive Analysis

The competitive arena of the chilled soup market features prominent players like The Billington Group, The Hain Daniels Group Limited, Soupologie Limited, Sonoma Brands, Tio Gazpacho LLC, Campbell Soup Company, Woolworths Limited, and PepsiCo, Inc. These companies are continually innovating and expanding their product lines to meet the dynamic consumer demands and to strengthen their market presence.

Market Segmentation

By Packaging

By Distribution Channel

By Region

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Market Overview

3. Global Chilled Soups Market Outlook, 2018 - 2031

4. North America Chilled Soups Market Outlook, 2018 - 2031

5. Europe Chilled Soups Market Outlook, 2018 - 2031

6. Asia Pacific Chilled Soups Market Outlook, 2018 - 2031

7. Latin America Chilled Soups Market Outlook, 2018 - 2031

8. Middle East & Africa Chilled Soups Market Outlook, 2018 - 2031

9. Competitive Landscape

10. Appendix

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