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2024년 9월 미국 연방준비제도이사회(Fed)는 2020년 3월 이후 처음으로 연방기금 금리를 인하하여 인플레이션의 거시경제에 종지부를 찍고 있음을 시사했습니다. 2024년 2월에 발표된 미국 농무부의 전체 식품 소비자물가지수에 따르면 인플레이션은 수렴의 조짐을 보였습니다. 식료품 가격은 2019년 수준보다 평균적으로 약 25% 높은 수준을 유지했습니다. 식료품 인플레이션이 장기화될 것이라는 소비자의 인식은 전체 소매 지출에 영향을 미쳤습니다.
미국의 소매 시장에 대해 조사했으며, 하이퍼마켓, 슈퍼마켓, 할인점, 편의점, 복합 소매점, 건강·미용 관련 소매점, 의류·신발 소매점, 가구·일상 생활 용품점, DIY·철물점, 내구소비재 소매점 등의 채널별 분석을 제공하고, 실적 및 직면하고 있는 과제 등을 제공하고 있습니다.
목차
목차 및 표 리스트
주요 요약
작동 환경
비공식 소매업
실매장 영업시간
계절성
크리스마스
신학기
7월의 프라임데이/크리스마스
어머니 날
시장 데이터
면책사항
정보 출처
미국 편의점
주요 데이터 결과
2024년 발전
2024년, 인플레이션의 영향은 편의점에 도전이 될 것이다.
편의점 통합은 계속된다
2024년에도 혁신적인 조리식품별 브랜드 인지도 향상 지속될 것
전망과 기회
편의점 저가치 성장 전망
소매 미디어 네트워크는 예측 기간 중 확대될 것으로 예상된다.
아마존 고, 무인 계산대 기술의 성장을 주도한다.
채널 데이터
미국 할인점
주요 데이터 결과
2024년 발전
할인점은 2024년 인플레이션 압력으로부터 이익을 얻을 것이다.
2024년에도 알디가 할인점 1위, 식료품점이 그 뒤를 이어 2024년에도 알디가 할인점 1위 유지
할인점 대기업의 잇따른 인수합병이 이어지고 있다.
전망과 기회
예측 기간 중 할인점은 계속 성장할 것으로 예상되지만, 과제도 안고 있다.
프라이빗 라벨은 예측 기간 중 기회와 도전을 모두 가져올 것이다.
기술 제공 업체와의 제휴는 할인점의 가치 제안을 강화하는 데 도움이 된다.
채널 데이터
미국 대형마트
주요 데이터 결과
2024년 발전
경쟁 심화로 2024년 대형마트의 성장이 둔화될 것이다.
대형마트는 월마트가 계속 지배하고 있다.
Walmart, Vizio Media 인수 완료
전망과 기회
대형마트 오프라인 소매업의 성장은 경쟁으로 인해 제한적일 것으로 보이다.
식료품은 예측 기간 중 대형마트의 실적에 중요한 위치를 계속 차지할 것이다.
프라이빗 라벨에 대한 투자는 계속될 것으로 예상
채널 데이터
미국 슈퍼마켓
주요 데이터 결과
2024년 발전
슈퍼마켓은 채널 확장을 위해 소규모를 고려하고 있다.
Albertsons, Kroger의 인수 제안 철회 결정
2024년 '식료품점 관광'이 동향이 될 것이다.
전망과 기회
슈퍼마켓의 성숙으로 통합과 가격 압력이 높아집니다.
슈퍼마켓은 소매 미디어 기술 발전의 혜택을 누릴 수 있다.
Amazon Fresh와 Amazon Grocery가 슈퍼마켓의 형태를 바꿀 수 있다.
채널 데이터
미국의 소규모 로컬 식료품점
주요 데이터 결과
2024년 발전
낮은 이윤율, 고인플레이션, 그리고 식료품 대기업이 지역 소규모 식료품점에 문제를 일으키고 있다.
점포 수 감소로 먹거리 사막화 우려 심화
주정부와 지방 정부는 지역 소규모 식료품점을 유지하기 위한 창의적인 해결책을 찾는다.
전망과 기회
지역 소규모 식료품점의 미래 전망은 어둡다
식료품 체인의 소형 매장 증가는 지역 소규모 식료품점에 영향을 미칠 수 있다.
편의성 추세는 전문점에 어려움을 가져온다
채널 데이터
미국 잡화점
주요 데이터 결과
2024년 발전
백화점의 어두운 미래가 제한적인 혁신을 낳는다.
버라이어티 스토어는 2024년 기회를 놓치고 소폭 성장에 그칠 전망
상징적인 브랜드가 고전하는 가운데, 백화점은 부티크 형식을 시도하고 있다.
전망과 기회
백화점의 전망은 어둡다
치열한 온라인 경쟁 속에서 달러 스토어는 다시 한번 가격을 인상할 수밖에 없다.
Outlet cannibalism이 잡화점을 위협하고, 임대료 폭등으로 백화점을 압박하고 있다.
채널 데이터
미국의 의류 및 신발류 전문가
주요 데이터 결과
2024년 발전
할인 모델이 의류 및 신발 전문점의 성장을 촉진하다
오프라인 패스트 패션의 비참한 한 해, SHEIN은 계속 성장하고 있다.
부동산 업계의 어려움과 도난의 위협 증가
전망과 기회
아메리칸 이글, 듀프컬처에 맞불을 놓다.
미국의 중국 수입품에 대한 관세 부과로 세계 공급망 변화 촉진할 것
어려움을 겪고 있는 소매업체에서 카탈리스트 브랜드가 설립되고, 더 많은 통합이 이루어지고 있다.
채널 데이터
미국 가전제품 및 전자제품 전문기업
주요 데이터 결과
2024년 발전
인플레이션, 주택경기 침체, 온라인화로 인한 매출 압박
콘스가 문을 닫고, 다른 소매업체들도 같은 운명을 두려워한다.
재생 기술 브랜드 백마켓, 소비자 심리의 재정의 추진
전망과 기회
가전·전자기기 전문업체들의 고군분투가 계속되고 있다.
Best Buy, 아마존에 대항하기 위해 서드파티 마켓플레이스 출시
관세에 대한 우려는 가전 및 전자제품 전문업체들공급망을 재검토하게 만들 것이다.
채널 데이터
미국 건강 및 미용 전문가
주요 데이터 결과
2024년 발전
세포라의 부상, 알타의 침체, 그리고 립스틱 효과의 힘
약국은 2024년에도 힘든 한 해를 견뎌내고, 휴식의 기미가 보이지 않는다.
약국은 혼란이 계속된다
전망과 기회
숍인숍의 확대와 온라인의 혼란
미국 약국의 불확실한 미래
뷰티 로열티 프로그램의 중요성 증대
채널 데이터
미국 홈 제품 전문가
주요 데이터 결과
2024년 발전
주택 경기 침체와 교체 주기로 인한 매출 감소
가정용품 및 가구점 매출 감소, 소매점 도산, 저가 브랜드 성장
홈센터와 원예용품점의 통합, 재편, 변화
전망과 기회
가정용품 전문가들의 투쟁은 아직 끝나지 않았습니다.
소비자 행동이 소규모 독립 펫숍과 슈퍼마켓으로 전환을 유도하고 있다.
새 대통령 정권은 가정용 가구에 큰 영향을 미칠 것이다.
채널 데이터
미국 직접 판매
주요 데이터 결과
2024년 발전
2024년에도 직접 판매 매출은 감소 추세
2024년, 파산과 사업 폐쇄가 직접 판매의 동향이 될 것이다.
Neora, 미국 연방거래위원회에 대한 획기적인 승리를 거두다
전망과 기회
직접 판매는 예측 기간 중 감소 추세를 유지할 것으로 예상된다.
체중 감량 약물은 직접 판매 채널을 혼란스럽게 한다.
새로운 형태의 소셜 커머스는 기회와 경쟁을 모두 가져온다.
채널 데이터
미국 판매
주요 데이터 결과
2024년 발전
2024년에도 자판기 성장세는 안정적일 것이다.
공항 소매 앱과 소셜미디어의 혁신은 자판기의 미래를 보여준다.
스마트 자동판매기 기술은 손실을 줄일 수 있다.
전망과 기회
소비자 쇼핑 방식의 변화로 자판기는 혜택을 받습니다.
Ulta와 SOS가 제휴, 스마트 기술을 이용한 미용 제품 판매
식품은 자동 판매기에 성장 기회를 가져다준다.
채널 데이터
미국 소매 E-Commerce
주요 데이터 결과
2024년 발전
2024년에도 소매 E-Commerce의 성장세는 계속될 것이다.
아마존, 중국계 라이벌과 치열한 경쟁에 직면하다
2024년 제3자 마켓플레이스의 성장세는 더욱 가속화될 것이다.
전망과 기회
소셜 커머스와 서드파티 마켓플레이스가 소매 E-Commerce 성장의 핵심이다.
소셜미디어는 검색과 발견의 혁신에 영향을 미칩니다.
트럼프 행정부에서는 'De minimis' 기준이 하향 조정되거나 폐지될 가능성이 높다.
채널 데이터
KSA
In September 2024, the US Federal Reserve lowered the federal funds rate for the first time since March 2020, signalling a near end to the inflationary macroeconomy. While inflation showed signs of abating, grocery prices remained on average about 25% higher than 2019 levels, according to the US Department of Agriculture's all-food Consumer Price index, published in February 2024. Consumers' perception of lingering inflation on groceries dampened retail spending overall, and weighted value growt...
Euromonitor International's Retail in USA report offers insight into key trends and developments driving the industry. The report examines all retail channels to provide sector insight. Channels include hypermarkets, supermarkets, discounters, convenience stores, mixed retailers, health and beauty retailers, clothing and footwear retailers, furniture and furnishing stores, DIY and hardware stores, durable goods retailers, leisure and personal goods retailers. There are profiles of leading retailers, with analysis of their performance and the challenges they face. There is also analysis of non-store retailing: vending; homeshopping; internet retailing; direct selling, as available.
Product coverage: Retail E-Commerce, Retail Offline.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
Why buy this report?
Get a detailed picture of the Retail market;
Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.
TABLE OF CONTENTS
List Of Contents And Tables
EXECUTIVE SUMMARY
Retail in 2024: The big picture
Exceptionally high grocery prices in 2024 enter the political arena
China-affiliated competitors reset the landscape for retail e-commerce in the US
What next for retail?
OPERATING ENVIRONMENT
Informal retail
Opening hours for physical retail
Summary 1 Standard Opening Hours by Channel Type 2024
Seasonality
Christmas
Back to School
Prime Day/Christmas in July
Mother's Day
MARKET DATA
Table 1 Sales in Retail by Retail Offline vs Retail E-Commerce: Value 2019-2024
Table 2 Sales in Retail by Retail Offline vs Retail E-Commerce: % Value Growth 2019-2024
Table 3 Sales in Retail Offline by Channel: Value 2019-2024
Table 4 Sales in Retail Offline by Channel: % Value Growth 2019-2024
Table 5 Retail Offline Outlets by Channel: Units 2019-2024
Table 6 Retail Offline Outlets by Channel: % Unit Growth 2019-2024
Table 7 Sales in Retail E-Commerce by Product: Value 2019-2024
Table 8 Sales in Retail E-Commerce by Product: % Value Growth 2019-2024
Table 9 Grocery Retailers: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
Table 10 Grocery Retailers: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
Table 11 Sales in Grocery Retailers by Channel: Value 2019-2024
Table 12 Sales in Grocery Retailers by Channel: % Value Growth 2019-2024
Table 13 Grocery Retailers Outlets by Channel: Units 2019-2024
Table 14 Grocery Retailers Outlets by Channel: % Unit Growth 2019-2024
Table 15 Non-Grocery Retailers: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
Table 16 Non-Grocery Retailers: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
Table 17 Sales in Non-Grocery Retailers by Channel: Value 2019-2024
Table 18 Sales in Non-Grocery Retailers by Channel: % Value Growth 2019-2024
Table 19 Non-Grocery Retailers Outlets by Channel: Units 2019-2024
Table 20 Non-Grocery Retailers Outlets by Channel: % Unit Growth 2019-2024
Table 21 Retail GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 22 Retail GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 23 Retail Offline GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 24 Retail Offline GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 25 Retail Offline LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
Table 26 Retail E-Commerce GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 27 Retail E-Commerce GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 28 Grocery Retailers GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 29 Grocery Retailers GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 30 Grocery Retailers LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
Table 31 Non-Grocery Retailers GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 32 Non-Grocery Retailers GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 33 Non-Grocery Retailers LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
Table 34 Forecast Sales in Retail by Retail Offline vs Retail E-Commerce: Value 2024-2029
Table 35 Forecast Sales in Retail by Retail Offline vs Retail E-Commerce: % Value Growth 2024-2029
Table 36 Forecast Sales in Retail Offline by Channel: Value 2024-2029
Table 37 Forecast Sales in Retail Offline by Channel: % Value Growth 2024-2029
Table 38 Forecast Retail Offline Outlets by Channel: Units 2024-2029
Table 39 Forecast Retail Offline Outlets by Channel: % Unit Growth 2024-2029
Table 40 Forecast Sales in Retail E-Commerce by Product: Value 2024-2029
Table 41 Forecast Sales in Retail E-Commerce by Product: % Value Growth 2024-2029
Table 42 Grocery Retailers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
Table 43 Grocery Retailers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
Table 44 Forecast Sales in Grocery Retailers by Channel: Value 2024-2029
Table 45 Forecast Sales in Grocery Retailers by Channel: % Value Growth 2024-2029
Table 46 Forecast Grocery Retailers Outlets by Channel: Units 2024-2029
Table 47 Forecast Grocery Retailers Outlets by Channel: % Unit Growth 2024-2029
Table 48 Non-Grocery Retailers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
Table 49 Non-Grocery Retailers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
Table 50 Forecast Sales in Non-Grocery Retailers by Channel: Value 2024-2029
Table 51 Forecast Sales in Non-Grocery Retailers by Channel: % Value Growth 2024-2029
Table 52 Forecast Non-Grocery Retailers Outlets by Channel: Units 2024-2029
Table 53 Forecast Non-Grocery Retailers Outlets by Channel: % Unit Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 2 Research Sources
CONVENIENCE RETAILERS IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Inflationary effects challenge convenience retailers in 2024
Consolidation continues across convenience retailers
Building brand awareness with innovative prepared foods continues in 2024
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Low value growth forecast for convenience retailers
Retail media networks set to expand in the forecast period
Amazon Go will lead growth in cashierless technology
CHANNEL DATA
Table 54 Convenience Retailers: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
Table 55 Convenience Retailers: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
Table 56 Sales in Convenience Retailers by Channel: Value 2019-2024
Table 57 Sales in Convenience Retailers by Channel: % Value Growth 2019-2024
Table 58 Convenience Retailers GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 59 Convenience Retailers GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 60 Convenience Retailers LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
Table 61 Convenience Retailers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
Table 62 Convenience Retailers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
Table 63 Forecast Sales in Convenience Retailers by Channel: Value 2024-2029
Table 64 Forecast Sales in Convenience Retailers by Channel: % Value Growth 2024-2029
DISCOUNTERS IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Discounters benefits from inflationary pressures in 2024
Aldi continues to dominate discounters in 2024, followed by Grocery Outlet
Acquisitions by the leaders in discounters continue
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Growth set to continue for discounters over the forecast period, but with challenges
Private label will present both opportunities and challenges over the forecast period
Partnerships with technology providers will help discounters bolster their value proposition
CHANNEL DATA
Table 65 Discounters: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
Table 66 Discounters: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
Table 67 Discounters GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 68 Discounters GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 69 Discounters LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
Table 70 Discounters Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
Table 71 Discounters Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
HYPERMARKETS IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Growth slows for hypermarkets in 2024, due to stronger competition
Hypermarkets continues to be dominated by Walmart
Walmart completes its acquisition of Vizio Media
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Offline retail growth for hypermarkets set to be limited by the competition
Grocery will remain critical to the performance of hypermarkets over the forecast period
Private label investment likely to continue
CHANNEL DATA
Table 72 Hypermarkets: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
Table 73 Hypermarkets: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
Table 74 Hypermarkets GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 75 Hypermarkets GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 76 Hypermarkets LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
Table 77 Hypermarkets Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
Table 78 Hypermarkets Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
SUPERMARKETS IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Supermarkets are thinking small to grow the channel
Albertsons moves to terminate its proposed acquisition by Kroger
"Grocery store tourism" trending in 2024
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Maturity in supermarkets will lead to more consolidation and price pressure
Supermarkets will benefit from advances in retail media technology
Amazon Fresh and Amazon Grocery may reshape supermarkets
CHANNEL DATA
Table 79 Supermarkets: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
Table 80 Supermarkets: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
Table 81 Supermarkets GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 82 Supermarkets GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 83 Supermarkets LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
Table 84 Supermarkets Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
Table 85 Supermarkets Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
SMALL LOCAL GROCERS IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Low margins, high inflation, and grocery giants pose a problem for small local grocers
Dwindling outlet count exacerbates concerns about food deserts
State and local communities find creative solutions to retain small local grocers
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Challenging outlook ahead for small local grocers
Growth of small-format stores from grocery chains may impact small local grocers
Convenience trend poses difficulties for specialist stores
CHANNEL DATA
Table 86 Small Local Grocers: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
Table 87 Small Local Grocers: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
Table 88 Small Local Grocers GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 89 Small Local Grocers GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 90 Small Local Grocers LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
Table 91 Small Local Grocers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
Table 92 Small Local Grocers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
GENERAL MERCHANDISE STORES IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Bleak future for department stores sparks limited innovation
Variety stores misses the ball in 2024, seeing only modest growth
Department stores toy with boutique formats as iconic brands struggle
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Bleak outlook for department stores
Dollar stores will have to raise their prices again amidst stiff online competition
Outlet cannibalism threatens variety stores, while soaring rents pressure department stores
CHANNEL DATA
Table 93 General Merchandise Stores: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
Table 94 General Merchandise Stores: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
Table 95 Sales in General Merchandise Stores by Channel: Value 2019-2024
Table 96 Sales in General Merchandise Stores by Channel: % Value Growth 2019-2024
Table 97 General Merchandise Stores GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 98 General Merchandise Stores GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 99 General Merchandise Stores LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
Table 100 General Merchandise Stores Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
Table 101 General Merchandise Stores Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
Table 102 Forecast Sales in General Merchandise Stores by Channel: Value 2024-2029
Table 103 Forecast Sales in General Merchandise Stores by Channel: % Value Growth 2024-2029
APPAREL AND FOOTWEAR SPECIALISTS IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Discount models drive growth for apparel and footwear specialists
Dismal year for bricks-and-mortar fast fashion as Shein continues its rise
Real estate struggles, and the rising threat of theft
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
American Eagle fights back against dupe culture
US tariffs on Chinese imports encourage shifts in global supply chain
Further consolidation as Catalyst Brands is formed from struggling retailers
CHANNEL DATA
Table 104 Apparel and Footwear Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
Table 105 Apparel and Footwear Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
Table 106 Apparel and Footwear Specialists GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 107 Apparel and Footwear Specialists GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 108 Apparel and Footwear Specialists LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
Table 109 Apparel and Footwear Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
Table 110 Apparel and Footwear Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
APPLIANCES AND ELECTRONICS SPECIALISTS IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Inflation, housing slump, and online shift weigh on sales
Conn's says goodbye, and other retailers fear the same fate
Refurbished tech brand Back Market pushes to redefine consumer sentiment
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Continued struggle for appliances and electronics specialists
Best Buy to launch a third-party marketplace to contend with Amazon
Concerns about tariffs will reimagine the supply chain for appliances and electronics specialists
CHANNEL DATA
Table 111 Appliances and Electronics Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
Table 112 Appliances and Electronics Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
Table 113 Appliances and Electronics Specialists GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 114 Appliances and Electronics Specialists GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 115 Appliances and Electronics Specialists LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
Table 116 Appliances and Electronics Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
Table 117 Appliances and Electronics Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
HEALTH AND BEAUTY SPECIALISTS IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Sephora's rise, Ulta's stagnation, and the power of the lipstick effect
Pharmacies endures a bleak year in 2024, with no respite in sight
Pharmacies continues to see disruption
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Shop-in-shop expansion and online disruption
The uncertain future of pharmacies in the US
Growing importance of beauty loyalty programmes
CHANNEL DATA
Table 118 Health and Beauty Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
Table 119 Health and Beauty Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
Table 120 Sales in Health and Beauty Specialists by Channel: Value 2019-2024
Table 121 Sales in Health and Beauty Specialists by Channel: % Value Growth 2019-2024
Table 122 Health and Beauty Specialists GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 123 Health and Beauty Specialists GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 124 Health and Beauty Specialists LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
Table 125 Health and Beauty Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
Table 126 Health and Beauty Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
Table 127 Forecast Sales in Health and Beauty Specialists by Channel: Value 2024-2029
Table 128 Forecast Sales in Health and Beauty Specialists by Channel: % Value Growth 2024-2029
HOME PRODUCTS SPECIALISTS IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Declining sales amidst housing slump and replacement cycle
Declining sales, retail bankruptcies, and the growth of budget brands for homewares and home furnishing stores
Consolidation, restructuring, and shifts for home improvement and gardening stores
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
The struggles of home products specialists may not be over
Consumer behaviour pushes a shift towards small independent pet shops and superstores
New presidential administration will have a major impact on home furnishings
CHANNEL DATA
Table 129 Home Products Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
Table 130 Home Products Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
Table 131 Sales in Home Products Specialists by Channel: Value 2019-2024
Table 132 Sales in Home Products Specialists by Channel: % Value Growth 2019-2024
Table 133 Home Products Specialists GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 134 Home Products Specialists GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 135 Home Products Specialists LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
Table 136 Home Products Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
Table 137 Home Products Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
Table 138 Forecast Sales in Home Products Specialists by Channel: Value 2024-2029
Table 139 Forecast Sales in Home Products Specialists by Channel: % Value Growth 2024-2029
DIRECT SELLING IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Another year of declining sales for direct selling in 2024
Bankruptcy and business closures mark direct selling in 2024
Neora experiences a landmark win against the US Federal Trade Commission
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Direct selling set to maintain its declining trend over the forecast period
Weight loss drugs will disrupt the direct selling channel
New forms of social commerce present both opportunities and competition
CHANNEL DATA
Table 140 Direct Selling by Product: Value 2019-2024
Table 141 Direct Selling by Product: % Value Growth 2019-2024
Table 142 Direct Selling GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 143 Direct Selling GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 144 Direct Selling Forecasts by Product: Value 2024-2029
Table 145 Direct Selling Forecasts by Product: % Value Growth 2024-2029
VENDING IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Growth in vending holds steady in 2024
Innovation in airport retail apps and social media show promise for vending
Smart vending technology can reduce shrinkage
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Vending will benefit from changes in how consumers shop
Ulta and SOS team up to dispense beauty products using smart technology
Food offers growth opportunities in vending
CHANNEL DATA
Table 146 Vending by Product: Value 2019-2024
Table 147 Vending by Product: % Value Growth 2019-2024
Table 148 Vending GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 149 Vending GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 150 Vending Forecasts by Product: Value 2024-2029
Table 151 Vending Forecasts by Product: % Value Growth 2024-2029
RETAIL E-COMMERCE IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Growth for retail e-commerce stays solid in 2024
Amazon faces strong competition from China-affiliated rivals
Third-party marketplaces pick up momentum in 2024
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Social commerce and third-party marketplaces key to growth for retail e-commerce
Social media will influence search and discovery innovation
"De minimis" threshold likely to be lowered or cancelled under Trump administration
CHANNEL DATA
Table 152 Retail E-Commerce by Channel: Value 2019-2024
Table 153 Retail E-Commerce by Channel: % Value Growth 2019-2024
Table 154 Retail E-Commerce by Product: Value 2019-2024
Table 155 Retail E-Commerce by Product: % Value Growth 2019-2024
Table 156 Retail E-Commerce GBO Company Shares: % Value 2020-2024
Table 157 Retail E-Commerce GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
Table 158 Forecast Retail E-Commerce by Channel: Value 2024-2029
Table 159 Forecast Retail E-Commerce by Channel: % Value Growth 2024-2029
Table 160 Forecast Retail E-Commerce by Product: Value 2024-2029
Table 161 Forecast Retail E-Commerce by Product: % Value Growth 2024-2029