인도네시아에서의 지속가능성
Sustainability in Indonesia
상품코드 : 1400887
리서치사 : Euromonitor International
발행일 : 2023년 12월
페이지 정보 : 영문 42 Pages
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인도네시아에서는 플라스틱 사용량을 줄이고 음식물 쓰레기를 줄이는 것이 정착되어 40% 이상의 소비자가 '제로 웨이스트'를 표명하고 있습니다. 이러한 소비자의 절반은 지속 가능한 제품에 더 많은 비용을 지불할 의향이 있기 때문에 이는 큰 비즈니스 기회가 될 수 있습니다. 주식은 가장 큰 시장 규모이며, 천연 제품이 광범위하게 공급되고, 채식주의자(Vegan)와 식물성 식품(Plant-based)의 주장을 확대할 수 있는 기회가 있습니다.

이 보고서는 인도네시아의 지속가능성을 조사하고 국가 및 제품 카테고리의 지속가능성 도입 수준을 모니터링하고 있습니다. 또한, 지속 가능한 제품 포트폴리오에서 어떤 기업과 브랜드가 선도하고 있는지, 어떤 기업이 뒤처져 있는지 등 전략적 분석을 수행합니다.

목차

범위

주요 조사 결과

서론

소비자 행동

시장 규모

지속가능한 제품

경쟁 분석

기회 포착 - 업계별

기회 포착 - 주요 속성 그룹별

LSH
영문 목차

영문목차

Reducing plastic use and reducing food waste is well-established in Indonesia, with over 40% of consumers identifying as Zero Wasters. This creates substantial opportunities, as half of these consumers are willing to pay more for sustainable goods. Staple Foods is the largest market size, where Natural products are widely available, and there is an opportunity to expand Vegan and Plant-based claims, aligning with 40% of consumers who identify as Meat Avoiders. There is an opportunity to increase...

Euromonitor International's Sustainability reports allows to hear the voice of the industry by exploring specific industry related trends, business campaigns, and attitudes and expectations for sustainability from industry leaders in 5 regions. Reports monitor the levels of sustainability adoption across countries and product categories. Reports also allows to discover where companies and brands lead in terms of a sustainable product portfolio and which ones are falling behind. Use it to learn more about consumers' evolving attitudes, expectations and adoption of sustainability across key global markets.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

SCOPE

KEY FINDINGS

INTRODUCTION

CONSUMER BEHAVIOUR

MARKET SIZE

SUSTAINABLE PRODUCTS

COMPETITOR ANALYSIS

SEIZING THE OPPORTUNITY - BY INDUSTRY

SEIZING THE OPPORTUNITY - BY KEY ATTRIBUTE GROUP

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