싱가포르에서의 지속가능성
Sustainability in Singapore
상품코드 : 1400879
리서치사 : Euromonitor International
발행일 : 2023년 12월
페이지 정보 : 영문 43 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 2,100 ₩ 3,072,000
PDF (Single User License) help
PDF 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


한글목차

싱가포르 소비자의 대다수는 지구에 긍정적인 영향을 미치기를 원하며, 지속 가능한 선택에 더 많은 비용을 지불할 의향이 있는 육류 회피자(Meat Avoider)가 증가하고 있습니다. 채식주의자 표어를 활용하면 이러한 소비자들에게 어필할 수 있으며, 채식주의자 SKU는 표어가 가장 큰 비중을 차지하는 뷰티 및 퍼스널케어 산업에 투입할 수 있습니다. 재활용이 가능한 옵션과 지속 가능한 패키지는 참가업체에게 더 많은 기회를 제공할 수 있습니다.

이 보고서는 싱가포르의 지속가능성을 조사하고 국가 및 제품 카테고리의 지속가능성 도입 수준을 모니터링합니다. 또한, 지속가능한 제품 포트폴리오에서 어떤 기업과 브랜드가 선도하고 있는지, 어떤 기업이 뒤처져 있는지 등 전략적 분석을 수행합니다.

목차

범위

주요 조사 결과

서론

소비자 행동

시장 규모

지속가능한 제품

경쟁 분석

기회 포착 - 업계별

기회 포착 - 주요 속성별

LSH
영문 목차

영문목차

The majority of consumers in Singapore try to positively impact the planet, leading to a rising amount of Meat Avoiders, who are willing to pay more for sustainable options. Utilising the vegetarian claim would appeal to these consumers, while vegetarian SKUs can be launched in the largest industry of Beauty and Personal Care, where the claim is ranked highly. Recyclable options and sustainable packaging is a further opportunity for players, with almost 40% of consumers identifying as Zero Waste...

Euromonitor International's Sustainability reports allows to hear the voice of the industry by exploring specific industry related trends, business campaigns, and attitudes and expectations for sustainability from industry leaders in 5 regions. Reports monitor the levels of sustainability adoption across countries and product categories. Reports also allows to discover where companies and brands lead in terms of a sustainable product portfolio and which ones are falling behind. Use it to learn more about consumers' evolving attitudes, expectations and adoption of sustainability across key global markets.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

SCOPE

KEY FINDINGS

INTRODUCTION

CONSUMER BEHAVIOUR

MARKET SIZE

SUSTAINABLE PRODUCTS

COMPETITOR ANALYSIS

SEIZING THE OPPORTUNITY - BY INDUSTRY

SEIZING THE OPPORTUNITY - BY KEY ATTRIBUTES

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기