세계의 유리화 타일 시장 규모 조사, 유형별, 최종 사용자별, 지역별 예측(2022-2032년)
Global Vitrified Tiles Market Size study, by Type (Full Body Vitrified Tiles, Double Charged Vitrified Tiles, Glazed Vitrified Tiles, Soluble Salt Vitrified Tiles), by End User (Residential, Non- residential) and Regional Forecasts 2022-2032
상품코드:1491034
리서치사:Bizwit Research & Consulting LLP
발행일:2024년 06월
페이지 정보:영문 200 Pages
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세계 유리화 타일 시장은 2023년 약 77억 달러로 평가되었고, 2024-2032년의 예측 기간 동안 2.72% 이상의 견실한 성장률로 성장할 것으로 예상됩니다.
세계의 유리화 타일 시장에서는 장석, 점토, 실리카 등의 원료를 혼합하여 유리화 타일이라는 특수 세라믹 타일이 만들어집니다. 이러한 원료를 고온에서 소성하면 일반 세라믹 타일보다 내구성, 방오성, 내수성이 우수한 조밀한 무공질 타일이 생산됩니다. 따라서 주거용, 비주거용을 막론하고 벽재나 바닥재로 선호되고 있습니다. 이러한 오래 지속되고 유지관리가 적은 재료에 대한 트렌드는 대리석이나 화강암을 대체하는 경우가 많으며, 주거용과 비주거용을 막론하고 유동인구가 많은 곳에 적합합니다. 또한, 전 세계 인구 증가와 도시화로 인해 신규 건설 프로젝트에 대한 수요가 증가하고 있으며, 그 결과 세계 유리화 타일 시장은 크게 성장하고 있습니다.
세계의 유리화 타일 시장은 몇 가지 중요한 요인으로 인해 건설 부문에서 빠르게 성장하고 있습니다. 가장 중요한 촉매제는 주거용 및 비주거용 건물에서 유리화 타일에 대한 수요 증가로, 내구성과 시공 용이성으로 인해 대리석과 화강암과 같은 전통적인 재료를 대체하고 있습니다. 유약을 바른 유리화 타일은 내스크래치성, 저흡수성, 방오성 등의 특징을 가지고 있어 타일 시장을 독점할 수 있는 위치에 있습니다. 이러한 유리한 상황에도 불구하고, 업계는 불안정한 원자재 비용과 타일 생산 공정과 관련된 환경 문제 등의 문제를 해결해야 합니다. 도시화 추세와 세계 경제의 번영 수준 상승에 힘입어, 도전에도 불구하고 시장은 계속 성장할 것으로 예상됩니다.
세계의 유리화 타일 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 지역입니다. 아시아태평양은 세계 유리화 타일 시장에서 압도적인 지역이며, 전례 없는 성장률을 보이고 있습니다. 이 지역의 부상은 급속한 도시화 추세와 건축자재에 대한 수요 증가 등 다양한 요인에 기인합니다. 대규모 소비자 기반을 가진 아시아태평양 국가에서는 주거 및 상업용 건물 개발이 증가하고 있으며, 이에 따라 유리화 타일과 같이 오래 지속되고 아름다운 외관을 가진 바닥재 솔루션에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 인도, 중국 등 인구가 많은 국가들이 시장 수요를 크게 견인하고 있습니다. 대규모 건설 및 인프라 개발로 인해 유리화 타일에 대한 수요가 크게 증가하고 있습니다. 또한, 장기적인 경제 성장은 가처분 소득을 증가시켜 주택 및 인프라에 대한 소비 지출을 증가시킵니다. 세계 유리화 타일 시장에서 아시아태평양이 가장 빠르게 성장하고 있습니다.
이 보고서에 포함된 주요 시장 진출기업은 다음과 같습니다.
Kajaria Ceramics Limited
Lamosa Group
Casalgrande Padana spa
Ceramica Del Spa
Aparna Enterprises
Asian Granito India Limited
Mohawk Industries, Inc.
Groupo Cedasa, Brazil
Groupo Fragnani, Brazil
Ruler of Ras AI Khaimah
목차
제1장 세계의 유리화 타일 시장 정의와 조사의 전제조건
조사 목적
시장의 정의
조사의 전제조건
포함과 제외
제한 사항
공급측 분석
가용성
인프라
규제 환경
시장 경쟁
경제성(소비자 시점)
수요측 분석
규제 프레임워크
기술 진보
친환경
소비자 의식과 수용
조사 방법
조사 대상년
통화 환산율
제2장 경영진 개요
세계의 유리화 타일 시장 규모와 예측, 2022-2032년
지역별 개요
부문별 개요
유형별
최종사용자별
주요 동향
경기후퇴의 영향
애널리스트의 결론 및 제안
제3장 세계의 유리화 타일 시장 역학
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
시장 기회
제4장 세계의 유리화 타일 시장 산업 분석
Porter's Five Forces 모델
공급 기업의 교섭력
바이어의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 기업간 경쟁 관계
Porter's Five Forces 모델에 대한 미래적 접근
Porter’s Five Forces의 영향 분석
PESTEL 분석
정치
경제
사회
기술
환경
법률
주요 투자 기회
주요 성공 전략
파괴적 동향
업계 전문가의 견해
애널리스트의 결론 및 제안
제5장 세계의 유리화 타일 시장 규모와 예측 : 유형별, 2022-2032년
Full Body Vitrified Tiles,
Double Charged Vitrified Tiles,
Glazed Vitrified Tiles
Soluble Salt Vitrified Tiles
제6장 세계의 유리화 타일 시장 규모와 예측 : 최종사용자별, 2022-2032년
주택
비주택
제7장 세계의 유리화 타일 시장 규모와 예측 : 지역별, 2022-2032년
북미의 유리화 타일 시장
미국
유형 내역, 시장 규모와 예측, 2022-2032년
최종사용자 내역, 시장 규모와 예측, 2022-2032년
캐나다의 유리화 타일 시장
유럽의 유리화 타일 시장
영국의 유리화 타일 시장
독일의 유리화 타일 시장
프랑스의 유리화 타일 시장
스페인의 유리화 타일 시장
이탈리아의 유리화 타일 시장
기타 유럽의 유리화 타일 시장
아시아태평양의 유리화 타일 시장
중국의 유리화 타일 시장
인도의 유리화 타일 시장
일본의 유리화 타일 시장
호주의 유리화 타일 시장
한국의 유리화 타일 시장
기타 아시아태평양의 유리화 타일 시장
라틴아메리카의 유리화 타일 시장
브라질의 유리화 타일 시장
멕시코의 유리화 타일 시장
기타 라텐아메리카의 유리화 타일 시장
중동 및 아프리카의 유리화 타일 시장
사우디아라비아의 유리화 타일 시장
남아프리카공화국의 유리화 타일 시장
기타 중동 및 아프리카의 유리화 타일 시장
제8장 경쟁 정보
주요 기업의 SWOT 분석
주요 시장 전략
기업 개요
Kajaria Ceramics Limited
주요 정보
개요
재무(데이터 입수가 가능한 경우)
제품 개요
시장 전략
Lamosa Group
Casalgrande Padana spa
Ceramica Del Spa
Aparna Enterprises
Asian Granito India Limited
Mohawk Industries, Inc.
Groupo Cedasa, Brazil
Groupo Fragnani, Brazil
Ruler of Ras AI Khaimah
제9장 조사 과정
조사 과정
데이터 마이닝
분석
시장 추정
검증
출판
조사 속성
LSH
영문 목차
영문목차
Global Vitrified Tiles Market is valued at approximately USD 7.7 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 2.72% over the forecast period 2024-2032.. In Global Vitrified Tiles Market, a particular kind of ceramic tile called vitrified tiles is created by mixing ingredients such as feldspar, clay, and silica. When these ingredients are fired at high temperatures, a dense, non-porous tile that is more durable, stain- and water-resistant than typical ceramic tiles is produced. They are therefore a well-liked option for wall and flooring applications in both residential and non-residential settings. This trend towards long-lasting and low-maintenance materials makes them appropriate for high-traffic areas in both residential and non-residential structures, often replacing marble and granite. Furthermore, the growing global population and urbanisation are boosting the demand for new construction projects, resulting in considerable growth in the Global Vitrified Tiles Market.
The Global Vitrified Tiles Market is growing rapidly in the construction sector, owing to several important factors. An important catalyst is the increased demand for vitrified tiles in residential and non-residential buildings, which are replacing traditional materials such as marble and granite due to their durability and ease of installation. Glazed vitrified tiles are positioned to dominate the tile market, delivering features such as scratch resistance, low water absorption, and stain resistance. With these advantageous circumstances, the industry also has to deal with issues including volatile raw material costs and environmental concerns about tile production processes. The market is expected to continue growing despite challenges, supported by trends in urbanisation and rising levels of global economic prosperity.
The key regions considered for the Global Vitrified Tiles Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia-Pacific emerges as the dominating region in the global Vitrified Tiles Market, with unprecedented growth rates. The region's rise is ascribed to a variety of factors, including fast urbanisation trends and a growing demand for construction materials. With a large consumer base, countries in Asia-Pacific see an increase in residential and commercial developments, driving the demand for long-lasting and visually appealing flooring solutions such as vitrified tiles. Countries with large populations, such as India and China, drive significant market demand. Their massive construction and infrastructure initiatives greatly increase demand for vitrified tiles. Furthermore, prolonged economic growth boosts disposable incomes, resulting in increased consumer spending on housing and infrastructure. In Global Vitrified Tiles market the Asia Pacific is the fastest growing region.
Major market player included in this report are:
Kajaria Ceramics Limited
Lamosa Group
Casalgrande Padana spa
Ceramica Del Spa
Aparna Enterprises
Asian Granito India Limited
Mohawk Industries, Inc.
Groupo Cedasa, Brazil
Groupo Fragnani, Brazil
Ruler of Ras AI Khaimah
The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type
Full Body Vitrified Tiles,
Double Charged Vitrified Tiles,
Glazed Vitrified Tiles
Soluble Salt Vitrified Tiles
By End User
Residential
Non- residential
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
RoMEA
Years considered for the study are as follows:
Historical year - 2022
Base year - 2023
Forecast period - 2024 to 2032
Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market.
Table of Contents
Chapter 1.Global Vitrified Tiles Market Definition and Research Assumptions