Europe Wound Cleanser Market: Analysis and Forecast, 2023-2030
상품코드:1452401
리서치사:BIS Research
발행일:2024년 03월
페이지 정보:영문
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한글목차
유럽의 상처 세정제 시장 규모는 2023년 4억 6,070만 달러에서 예측 기간 동안 2.95%의 CAGR로 성장하여 2030년에는 5억 6,480만 달러 규모로 성장할 것으로 예상됩니다. 이 시장의 성장은 다양한 요인에 의해 촉진되고 있습니다.
이에는 상처 세정제를 더 광범위하게 사용해야 하는 만성 질환의 발생률 증가, 수술 및 외상 사고의 증가, 상처 세정제 제품의 채택 증가, 상처 감염의 유병률 증가, 보다 전문적인 상처 치료 클리닉의 설립 등이 포함되며 고급 상처 치료 솔루션에 대한 수요를 촉진하고 있습니다. 수요를 촉진하고 있습니다.
주요 시장 통계
예측 기간
2023-2030년
2023년 평가
4억 6,070만 달러
2030년 전망
5억 6,480만 달러
CAGR
2.95%
유럽의 상처 세정제 시장은 몇 가지 중요한 요인으로 인해 지속적으로 성장하고 있습니다. 이 지역에서는 상처 감염이 증가하고 있으며, 이로 인해 상처 세정제에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 또한, 수술 및 외상 수술 건수의 증가도 시장 성장을 촉진하고 있습니다. 상처 감염의 유병률 증가와 함께 상처 세정제 제품의 수용과 사용이 증가하면서 시장 성장의 원동력이 되고 있습니다. 또한, 이 지역 전역에 상처 치료 전문 클리닉이 설립되면서 세정제를 포함한 고급 상처 치료 솔루션에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 의료 시스템이 환자 결과와 감염 예방에 우선순위를 두면서 유럽 상처 세정제 시장은 지속적으로 성장하고 있으며, 의료진과 환자의 변화하는 요구에 부응할 수 있는 혁신의 기회를 제조업체에 제공하고 있습니다.
유럽의 상처 세정제 시장을 조사했으며, 시장 개요, 주요 동향, 규제 환경, 영향요인 및 기회 분석, 시장 규모 추이 및 예측, 각종 부문별·국가별 상세 분석, 경쟁 상황, 주요 기업 개요 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.
시장 분류
세분화 1: 제품별
시판 클렌저
식염수
세분화 2: 국가별
독일
영국
프랑스
스페인
이탈리아
포르투갈
네덜란드
아일랜드
벨기에
스위스
노르웨이
덴마크
스웨덴
핀란드
체코
러시아 연방
폴란드
오스트리아
루마니아
슬로바키아
그리스
터키
우크라이나
목차
주요 요약
제1장 시장
시장 전망
제품의 정의
포함 기준
제외 기준
개요
제2장 업계 전망
주요 동향
기회 평가
가격 분석
공급망 분석
제3장 COVID-19의 영향
시장 전체에 대한 영향
COVID-19 이전
COVID-19 중
COVID-19 이후
제4장 사업 역학
영향 분석
사업 촉진요인
만성질환 유병률 증가에 의해 상처 세정제 사용량이 증가
외과 및 외상 증례수 증가
상처 세정제 제품 수용과 이용 증가
창상 감염증 유병률 상승
창상관리 전문 클리닉 증가에 의해 첨단 창상관리 제품 수요가 창출
사업상 제약
의학 교육과 인식의 결여
적절한 상환 제도의 결여
사업 기회
신흥 국가에 대한 확대
제5장 지역
유럽의 상처 세정제 시장
법적 프레임워크와 규제 요건
주요 조사 결과와 기회 평가
시장 역학
시장 규모와 예측
제6장 시장 - 경쟁 벤치마킹과 기업 개요
시장 점유율 분석
액티브 기업 생태계
기업 개요
ACTO GmbH
B. Braun S.E.
Bactiguard AB
Coloplast Group
Molnlycke Health Care AB
Schulke & Mayr GmbH
Smith & Nephew
ksm
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Introduction to Europe Wound Cleanser Market
The Europe wound cleanser market was valued at $460.7 million in 2023 and is expected to reach $564.8 million by 2030, growing at a CAGR of 2.95% between 2023 and 2030. The growth of the wound cleanser market is propelled by various factors. These include the higher occurrence of chronic illnesses necessitating more extensive use of wound cleansers, an uptick in surgical and trauma incidents, increased adoption of wound cleanser products, heightened prevalence of wound infections, and the establishment of more specialized wound care clinics, which drives demand for advanced wound care solutions.
KEY MARKET STATISTICS
Forecast Period
2023 - 2030
2023 Evaluation
$460.7 Million
2030 Forecast
$564.8 Million
CAGR
2.95%
Market Introduction
The Europe wound cleanser market is experiencing sustained growth, driven by several key factors. The rise in prevalence of wound infections in the region, leading to a higher demand for wound cleansers. Additionally, rising numbers of surgical procedures and trauma cases further fuel market growth. Increased acceptance and utilization of wound cleanser products, coupled with a growing prevalence of wound infections, drive market growth. Furthermore, the establishment of specialized wound care clinics across Europe creates a demand for advanced wound care solutions, including cleansers. As healthcare systems prioritize patient outcomes and infection prevention, the Europe wound cleanser market is poised for continued growth, offering opportunities for manufacturers to innovate and meet the evolving needs of healthcare providers and patients alike.
Market Segmentation:
Segmentation 1: by Product
Commercial Cleanser
Saline
Segmentation 2: by Country
Germany
U.K.
France
Spain
Italy
Portugal
Netherlands
Ireland
Belgium
Switzerland
Norway
Denmark
Sweden
Finland
Czech Republic
Russian Federation
Poland
Austria
Romania
Slovakia
Greece
Turkey
Ukraine
Key Market Players and Competition Synopsis
The companies that are profiled have been selected based on inputs gathered from primary experts and analysing the company's coverage, product portfolio, its market penetration.
Some of the prominent names established in this market are:
ACTO GmbH
B. Braun S.E.
Bactiguard AB
Coloplast Group
Molnlycke Health Care AB
Schulke & Mayr GmbH
Smith & Nephew
Table of Contents
Executive Summary
Scope of Study
Research Methodology
1 Markets
1.1 Market Outlook
1.1.1 Product Definition
1.1.2 Inclusion Criteria
1.1.3 Exclusion Criteria
1.1.4 Overview
2 Industry Outlook
2.1 Key Trends
2.2 Opportunity Assessment
2.3 Price Analysis
2.4 Supply Chain Analysis
3 Impact of COVID-19
3.1 Impact on Overall Market
3.2 Pre-COVID-19
3.3 During COVID-19
3.4 Post COVID-19
4 Business Dynamics
4.1 Impact Analysis
4.2 Business Drivers
4.2.1 Increase in Prevalence of Chronic Disease Leading to Increase Utilization of Wound Cleansers
4.2.2 Rising Number of Surgical and Trauma Cases
4.2.3 Rising Acceptance and Utilization of Wound Cleanser Products
4.2.4 Rise in Prevalence of Wound Infection
4.2.5 Growing Number of Specialty Wound Care Clinics Creating a Demand for Advanced Wound Care Products
4.3 Business Restraints
4.3.1 Lack of Medical Education and Awareness
4.3.2 Lack of Adequate Reimbursement Policies
4.4 Business Opportunities
4.4.1 Expansion into Emerging Economies
5 Regions
5.1 Europe Wound Cleanser Market
5.1.1 Legal Framework and Regulatory Requirements
5.1.2 Key Findings and Opportunity Assessment
5.1.3 Market Dynamics
5.1.3.1 Impact Analysis
5.1.4 Market Sizing and Forecast
5.1.4.1 Europe Wound Cleanser Market (by Product)
5.1.4.2 Europe Wound Cleanser Market (by Country)
5.1.4.2.1 Germany
5.1.4.2.1.1 Market Dynamics
5.1.4.2.1.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.2 U.K.
5.1.4.2.2.1 Market Dynamics
5.1.4.2.2.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.3 France
5.1.4.2.3.1 Market Dynamics
5.1.4.2.3.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.4 Italy
5.1.4.2.4.1 Market Dynamics
5.1.4.2.4.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.5 Spain
5.1.4.2.5.1 Market Dynamics
5.1.4.2.5.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.6 Portugal
5.1.4.2.6.1 Market Dynamics
5.1.4.2.7 Market Size and Forecast
5.1.4.2.8 Netherlands
5.1.4.2.8.1 Market Dynamics
5.1.4.2.8.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.9 Ireland
5.1.4.2.9.1 Market Dynamics
5.1.4.2.9.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.10 Belgium
5.1.4.2.10.1 Market Dynamics
5.1.4.2.10.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.11 Switzerland
5.1.4.2.11.1 Market Dynamics
5.1.4.2.11.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.12 Norway
5.1.4.2.12.1 Market Dynamics
5.1.4.2.12.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.13 Denmark
5.1.4.2.13.1 Market Dynamics
5.1.4.2.13.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.14 Sweden
5.1.4.2.14.1 Market Dynamics
5.1.4.2.14.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.15 Finland
5.1.4.2.15.1 Market Dynamics
5.1.4.2.15.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.16 Czech Republic
5.1.4.2.16.1 Market Dynamics
5.1.4.2.16.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.17 Russian Federation
5.1.4.2.17.1 Market Dynamics
5.1.4.2.17.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.18 Poland
5.1.4.2.18.1 Market Dynamics
5.1.4.2.18.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.19 Austria
5.1.4.2.19.1 Market Dynamics
5.1.4.2.19.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.20 Romania
5.1.4.2.20.1 Market Dynamics
5.1.4.2.20.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.21 Slovakia
5.1.4.2.21.1 Market Dynamics
5.1.4.2.21.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.22 Greece
5.1.4.2.22.1 Market Dynamics
5.1.4.2.22.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.23 Turkey
5.1.4.2.23.1 Market Dynamics
5.1.4.2.23.2 Market Size and Forecast
5.1.4.2.24 Ukraine
5.1.4.2.24.1 Market Dynamics
5.1.4.2.24.2 Market Size and Forecast
6 Markets - Competitive Benchmarking & Company Profiles
6.1 Market Share Analysis
6.2 Ecosystem of Active Players
6.3 Company Profiles
6.3.1 ACTO GmbH
6.3.1.1 Company Overview
6.3.1.2 Role of ACTO GmbH in the Wound Cleanser Market
6.3.1.3 Target Customers
6.3.1.4 Analyst Perspectives
6.3.2 B. Braun S.E.
6.3.2.1 Company Overview
6.3.2.2 Role of B. Braun S.E. in the Wound Cleanser Market
6.3.2.3 Financials
6.3.2.4 Target Customers
6.3.2.5 Analyst Perspectives
6.3.3 Bactiguard AB
6.3.3.1 Company Overview
6.3.3.2 Role of Bactiguard AB in the Wound Cleanser Market
6.3.3.3 Financials
6.3.3.4 Analyst Perspectives
6.3.4 Coloplast Group
6.3.4.1 Company Overview
6.3.4.2 Role of Coloplast Group in the Wound Cleanser Market
6.3.4.3 Financials
6.3.4.4 Analyst Perspectives
6.3.5 Molnlycke Health Care AB
6.3.5.1 Company Overview
6.3.5.2 Role of Molnlycke Health Care AB in the Wound Cleanser Market
6.3.5.3 Financials
6.3.5.4 Target Customers
6.3.5.5 Analyst Perspectives
6.3.6 Schulke & Mayr GmbH
6.3.6.1 Company Overview
6.3.6.2 Role of Schulke & Mayr GmbH in the Wound Cleanser Market
6.3.6.3 Target Customers
6.3.6.4 Analyst Perspectives
6.3.7 Smith & Nephew
6.3.7.1 Company Overview
6.3.7.2 Role of Smith & Nephew in the Wound Cleanser Market