디지털 사이니지는 현재 소매, 의료, 교통, 오피스·기업, 교육, 푸드서비스, 야외 사이니지 등 다수의 시장에서 이용되고 있습니다. 2023년말 시점에 세계에서 약 9,150만 대의 커넥티드 디지털 스크린이 사용되고 있습니다. 이 수는 2028년까지 1억 4,940만 대에 달할 것으로 예측되며, CAGR로 10.3%의 성장이 전망됩니다.
디지털 사이니지 업계에 대해 조사분석했으며, 최신 동향과 발전, 주요 기업의 상세한 개요, 신기술의 진보 영향에 관한 전망, 각 지역의 2028년까지 시장 예측 등의 정보를 제공하고 있습니다.
목차
도표 리스트
개요
제1장 서론
디지털 사이니지 산업의 개요
디지털 사이니지 밸류체인
디스플레이 스크린 벤더
미디어 플레이어 벤더
컨텐츠 관리 시스템 프로바이더
설치 업자, 시스템 통합사업자, 네트워크 오퍼레이터
용도
소매
오피스·기업
의료
운송
교육
푸드서비스
제조·물류
야외 사이니지
제2장 디지털 사이니지 산업의 진화
기술의 진보
비커넥티드로부터 커넥티드 디지털 사이니지로의 이동
미디어 플레이어 폼팩터
디스플레이 기술
제3장 벤더 개요
미디어 플레이어 벤더
Advantech
AOPEN(Acer Group)
Arrow Electronics
BrightSign
Giada
IAdea
IBASE
Rikomagic
Shuttle
디스플레이 스크린 벤더
DynaScan Technology
Elo Touch Solutions
Goodview(CVTE Group)
Hisense Group
iiyama
Leyard and Planar
LG Electronics
Panasonic
PPDS(Philips)
ProDVX
Samsung Electronics
Sharp NEC Display Solutions
Sony
Vestel Group
컨텐츠 관리 시스템 프로바이더
Appspace
Broadsign International
Cineplex Digital Media
Creative Realities
Deneva(ICON Multimedia)
Dise(Vertiseit)
easescreen
Grassfish(Vertiseit)
Intuiface
Korbyt
Mood Media
Mvix
Navori Labs
Nsign.tv
OptiSigns
PADS4(NDS)
Poppulo
Rise Vision(AUO Display Plus)
Scala(STRATACACHE)
Signagelive
Spectrio
STRATACACHE
Telelogos
Uniguest
Visual Art
Waapiti
Wondersign(GigaCloud Technology)
ZetaDisplay
제4장 예측과 결론
시장의 동향과 촉진요인
디지털 사이니지 시장이 확대
업계 통합에 의해 시장의 단편화가 감소
CMS 시장의 발전은 밸류체인을 혼란시킬 가능성을 내포하고 있다.
기술의 진보가 시장의 발전을 계속 촉진한다.
디지털 사이니지는 디지털 마케팅의 중심적 플랫폼으로서의 지위를 확립했다.
리테일 미디어가 새로운 화제
디지털 사이니지에서 지속가능성의 중요성 증가
시장 예측
디지털 사이니지 디스플레이
미디어 플레이어
디지털 사이니지의 커넥티비티
두자어와 약어 리스트
KSA
영문 목차
영문목차
Digital signage is today used in numerous market verticals such as retail, healthcare, transportation, office and enterprise, education, foodservice and outdoor signage. At the end of 2023, there were approximately 91.5 million connected digital screens in use worldwide. Berg Insight forecasts that this number will grow at a CAGR of 10.3 percent to reach 149.4 million units by 2028. Get up to date with the latest information about vendors, products and markets.
Highlights from the report:
Detailed analysis of the digital signage industry.
Summary of the latest industry trends and developments.
Updated in-depth profiles of key players in the digital signage markets.
Reviews of vendor strategies and competitive dynamics.
Perspectives on the impact of new technological advancements.
Extensive global and regional market forecasts lasting until 2028.
Table of Contents
Table of Contents
List of Figures
Executive Summary
1. Introduction
1.1. Overview of the digital signage industry
1.2. The digital signage value chain
1.2.1. Display screen vendors
1.2.2. Media player vendors
1.2.3. Content management system providers
1.2.4. Installers, system integrators and network operators
1.3. Application areas
1.3.1. Retail
1.3.2. Office and enterprise
1.3.3. Healthcare
1.3.4. Transportation
1.3.5. Education
1.3.6. Foodservice
1.3.7. Manufacturing and logistics
1.3.8. Outdoor signage
2. Evolution of the Digital Signage Industry
2.1. Advancements in technology
2.1.1. From non-connected to connected digital signs
2.1.2. Media player form factors
2.1.3. Display technologies
3. Vendor Profiles
3.1. Media player vendors
3.1.1. Advantech
3.1.2. AOPEN (Acer Group)
3.1.3. Arrow Electronics
3.1.4. BrightSign
3.1.5. Giada
3.1.6. IAdea
3.1.7. IBASE
3.1.8. Rikomagic
3.1.9. Shuttle
3.2. Display screen vendors
3.2.1. DynaScan Technology
3.2.2. Elo Touch Solutions
3.2.3. Goodview (CVTE Group)
3.2.4. Hisense Group
3.2.5. iiyama
3.2.6. Leyard and Planar
3.2.7. LG Electronics
3.2.8. Panasonic
3.2.9. PPDS (Philips)
3.2.10. ProDVX
3.2.11. Samsung Electronics
3.2.12. Sharp NEC Display Solutions
3.2.13. Sony
3.2.14. Vestel Group
3.3. Content management system providers
3.3.1. Appspace
3.3.2. Broadsign International
3.3.3. Cineplex Digital Media
3.3.4. Creative Realities
3.3.5. Deneva (ICON Multimedia)
3.3.6. Dise (Vertiseit)
3.3.7. easescreen
3.3.8. Grassfish (Vertiseit)
3.3.9. Intuiface
3.3.10. Korbyt
3.3.11. Mood Media
3.3.12. Mvix
3.3.13. Navori Labs
3.3.14. Nsign.tv
3.3.15. OptiSigns
3.3.16. PADS4 (NDS)
3.3.17. Poppulo
3.3.18. Rise Vision (AUO Display Plus)
3.3.19. Scala (STRATACACHE)
3.3.20. Signagelive
3.3.21. Spectrio
3.3.22. STRATACACHE
3.3.23. Telelogos
3.3.24. Uniguest
3.3.25. Visual Art
3.3.26. Waapiti
3.3.27. Wondersign (GigaCloud Technology)
3.3.28. ZetaDisplay
4. Forecasts and Conclusions
4.1. Market trends and drivers
4.1.1. The digital signage market expands
4.1.2. Industry consolidation reduces market fragmentation
4.1.3. Developments in the CMS market hold the potential to disrupt the value chain
4.1.4. Technological advancements continue to drive market development
4.1.5. Digital signage has affirmed its place as a central platform for digital marketing
4.1.6. Retail media is the new talk of the town
4.1.7. The growing importance of sustainability in digital signage