세계 브랜드 스피리츠 시장(2024년판) : 금액/수량별, 카테고리별, 가격대별, 유통 채널별, 지역별, 국가별 분석, 시장 인사이트, 예측
Global Branded Spirits Market (2024 Edition): Analysis By Value and Volume, Category (Whisky, Vodka, Tequila, Rum, Others), Price Point, By Distribution Channel, By Region, By Country: Market Insights and Forecast
상품코드 : 1420115
리서치사 : Azoth Analytics
발행일 : 2024년 02월
페이지 정보 : 영문 250 Pages
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한글목차

세계 브랜드 스피리츠 시장 규모는 2022년 4,093억 달러로 평가되었고 2029년 말까지 5,923억 달러에 이를 것으로 예측됩니다. 급속한 도시화로 인해 가처분 소득 증가가 예상되며, 이는 산업 성장에 유리합니다. 국제 여행자 증가, 열망 증가, 수입주에 유리한 환경, 가처분 소득 증가로 세계 소비자가 프리미엄 부문으로 업그레이드하고 있습니다. 프리미엄화의 진행은 주요 제조업체가 세미 프리미엄과 프리미엄 카테고리에 힘을 쏟게 되고, 이러한 카테고리의 발매와 마케팅이 증가하고 있는 것에서도 분명합니다. 산업을 추구하는 또 다른 동향은 전통적으로 인기있는 당밀 기반 주류에 대한 곡물 기반 주류의 인기가 높아지고 있다는 것입니다.

지정학적 및 경제적 혼란이 시장에 영향을 미치는 동안 술을 마시는 사람들의 소비 행동은 변화하고 있습니다. 프리미엄화 등 산업을 뒷받침해 온 주요 동향은 소비자의 생활비 위기 증가에 따라 변화할 전망입니다. 그러나 산업은 상당한 금액 성장의 주머니를 가져옵니다. 부유층 증가, 소비자, 소매업체, 브랜드 소유자의 투자 대상으로서의 스피릿에 대한 주목, 온라인으로의 새로운 소비자, 디지털 참여가 향후 수년간 시장 성장을 더욱 가속화할 것으로 예측 .

이 보고서는 세계 브랜드 스피리츠 시장을 조사했으며, 시장 규모와 예측, 지역 및 부문 분석, 주요 동향과 기회 등의 정보를 제공합니다.

목차

제1장 시장 배경

제2장 전략적 권장 사항

제3장 세계 브랜드 스피리츠 시장 : 실적과 예측(2019년-2029년)

제4장 세계 브랜드 스피리츠 시장, 지역 분석

제5장 북미의 브랜드 스피리츠 시장 : 실적과 예측(2019년-2029년)

제6장 유럽의 브랜드 스피리츠 시장 : 실적과 예측(2019년-2029년)

제7장 아시아태평양의 브랜드 스피리츠 시장 : 실적과 예측(2019년-2029년)

제8장 기타 지역의 브랜드 스피리츠 시장 : 실적과 예측(2019년-2029년)

제9장 시장 역학

제10장 산업 생태계 분석

제11장 경쟁 구도

BJH
영문 목차

영문목차

Executive Summary

Azoth Analytics has released a research report titled "Global Branded Spirits Market (2024 Edition)" which provides a complete analysis of the Global Branded Spirits industry in terms of value and volume, market segmentation by Category (Whisky, Vodka, Tequila, Rum, Others), Price Point (Ultra, Premium, Premium Plus), By Distribution Channel (On-trade and Off-trade), By Region and By Country for the historical period of 2019-2022, the estimates of 2023 and the forecast period of 2024-2029.

The research report covers a detailed analysis of the global market, the regions (North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World) and 10 countries (United States, Canada, United Kingdom, Germany, France, Italy, China, India, Japan, South Korea). Additionally, the research report presents data including market size, yearly growth and potential analysis, the competitive study of market players, investment opportunities and demand forecast. The research report also assesses growth indicators, restraints, supply and demand risk, and other important statistics, as well as a full assessment of current and future market trends that are relevant to the market evolution.

The Global Branded Spirits Market is expected to generate USD 592.3 Billion by the end of 2029, up from USD 409.3 Billion in 2022. Rapid urbanization is expected to enhance disposable income, which is favourable for the growth of the industry. With more and more people travelling abroad, rising aspirations, a favourable environment for imported liquor and higher disposable income, consumers are upgrading towards premium segments across the globe. The rise in premiumization is evident in the increased focus of the big players on semi-premium and premium categories with an increase in launches and increased marketing of these categories. Another trend, which is gaining traction in the industry, is the growing popularity of grain-based liquor as against traditionally popular molasses-based liquor.

As geopolitical and economic turbulence impacts the market, alcohol drinkers are shifting their consumption behaviours. The key trends that have underpinned the industry, such as premiumisation, will evolve as consumers respond to the increased cost-of-living crisis. The industry will, however, deliver pockets of significant value growth. The fundamentals for future growth are solid: increased wealth; a focus on spirits as an investment by consumers, retailers and brand owners; new audiences coming online; and digital engagement, which will further accelerate the market growth in the coming years.

Scope of the Report

Table of Contents

1. Market Background

2. Strategic Recommendations

3. Global Branded Spirits Market: Historic and Forecast (2019-2029)

4. Global Branded Spirits Market, Regional Analysis

5. North America Branded Spirits Market: Historic and Forecast (2019-2029)

6. Europe Branded Spirits Market: Historic and Forecast (2019-2029)

7. Asia Pacific Branded Spirits Market: Historic and Forecast (2019-2029)

8. Rest of the World Branded Spirits Market: Historic and Forecast (2019-2029)

9. Market Dynamics

10. Industry Ecosystem Analysis

11. Competitive Landscape

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