세계의 위치, 항법 및 시각(PNT) 시장 : 위성 산업의 수익 기회를 이해하기 위한 프레임워크
The Positioning, Navigation and Timing (PNT) Market: A Framework for Understanding the Satellite Industry Revenue Opportunity
상품코드 : 1568192
리서치사 : Analysys Mason
발행일 : 2024년 10월
페이지 정보 : 영문 20 Slides
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이 보고서는 위치, 항법 및 시각(PNT) 시장을 조사하고 진화하는 시장의 높은 수준의 평가를 제공하고 위성 운영자와 위성 서비스 제공업체의 수익 기회를 고려합니다.

목차

세그먼테이션

시장 세분화

  • 위치, 항법 및 시각 시장

수익 기회를 평가하는 지표

  • 인서비스 단위
  • 소매 수익 단위

비즈니스 사례 검토

  • PNT 밸류체인
  • 기회의 응용
  • 비즈니스 케이스 수익화

용도

  • 방위
  • 이동성
  • 측량과 매핑
  • 소비자

지역

  • 아시아
  • 유럽(EU)
  • 라틴아메리카(LAM)
  • 북미(NAM)
  • 중동 및 아프리카(MEA)

본 보고서의 게재 기업· 조직

  • AeroSpaceLab
  • Airbus
  • BAE Systems
  • European Space Agency(ESA)
  • GMV
  • Honeywell
  • Inmarsat
  • Iridium
  • John Deere
  • Lockheed Martin
  • NAVSYS
  • Northrup Grumman
  • OHB Italia
  • Septentrio
  • Thales Alenia Space
  • Trimble
  • Trustpoint
  • US Air Force Research Laboratory
  • US Department of the Airforce
  • US Department of Transport
  • Viasat
  • VIAVI Xona
JHS
영문 목차

영문목차

"Commercial PNT players have an opportunity to address governments' and other industries' concerns about the resiliency and security of traditional PNT services."

This report provides a high-level assessment of the evolving positioning, navigation and timing (PNT) market and considers the revenue opportunities for satellite operators and satellite service providers, some of which will use partnerships or mergers with PNT companies to offer PNT as a service.

This report provides a framework to help satellite operators and satellite service providers assess whether to enter the PNT market and if they choose to do so, then where in the value chain they should focus their efforts.

Report coverage:

Questions answered:

Segmentation:

Market segment

  • Positioning, navigation and timing market

Metrics for assessing revenue opportunity

  • In-service units
  • Retail revenue units

Business case considerations

  • The PNT value chain
  • Applications of the opportunity
  • Business case monetisation

Applications

  • Defence
  • Mobility
  • Surveying and mapping
  • Consumer

Geographical regions

  • Asia (ASIA)
  • Europe (EU)
  • Latin America (LAM)
  • North America (NAM)
  • Middle East and Africa (MEA)

Who should buy this report:

Companies and organisations mentioned in this report:

  • AeroSpaceLab
  • Airbus
  • BAE Systems
  • European Space Agency (ESA)
  • GMV
  • Honeywell
  • Inmarsat
  • Iridium
  • John Deere
  • Lockheed Martin
  • NAVSYS
  • Northrup Grumman
  • OHB Italia
  • Septentrio
  • Thales Alenia Space
  • Trimble
  • Trustpoint
  • US Air Force Research Laboratory
  • US Department of the Airforce
  • US Department of Transport
  • Viasat
  • VIAVI
  • Xona
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