세계의 가공 수프 시장 기회 분석과 업계 예측(2021-2027년) : 제품 종류, 최종사용자, 포장, 유통 경로, 지역별
Packaged Soup Market by Product Type, End User, Packaging, and Distribution Channel : Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2027
상품코드 : 970245
리서치사 : Allied Market Research
발행일 : 2020년 09월
페이지 정보 : 영문 244 Pages
US $ 4,125 ₩ 4,672,000
Excel (Data Pack) help
DRM(디지털 저작권 관리 시스템) 장착 Excel 파일로, 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄는 1회에 한해 가능합니다. 인쇄물 이용은 Excel파일 라이선스 소유자로 한정됩니다.
US $ 6,168 ₩ 6,987,000
PDF (Single User License + Covid impact) help
DRM(디지털 저작권 관리 시스템) 장착 PDF 파일로, 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste 가 되지 않으며, 인쇄는 1회에 한해 가능합니다. 인쇄물 이용은 PDF 라이선스 소유자로 한정됩니다.
US $ 6,929 ₩ 7,849,000
PDF (5-user License) help
DRM(디지털 저작권 관리 시스템) 장착 PDF 파일로, 5명까지 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄는 5회까지 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 9,663 ₩ 10,946,000
PDF (Enterprise User License) help
동일 기업 내의 모든 분들이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste 가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.

주의 : 본 보고서는 DRM(디지털 저작권 관리 시스템)이 장착된 PDF 파일로, 라이선스에 따라 자료 이용 및 인쇄 등에 제약이 있을 수 있습니다. 자세한 내용은 라이선스 설명문( )을 참고하여 주시기 바랍니다.



한글목차

세계의 가공 수프 시장 규모는 예측기간 중 6.3%의 CAGR로 확대되고, 2019년 117억 5,890만 달러에서 2027년에는 183억 1,730만 달러 규모로 성장할 것으로 예측됩니다. 온라인 스토어의 지속적 성장, 인스턴트 식품에 대한 소비자의 수요 증가, 퀵서비스 레스토랑수 증가 등의 요인이 시장 성장을 추진하고 있습니다. 한편 방부제의 악영향 등에 관한 소비자의 인식 확산이 새로운 시장 성장 과제가 될 전망입니다.

세계의 가공 수프(Packaged Soup) 시장을 조사했으며, 시장 정의와 개요, 신종 코로나바이러스 감염증(COVID-19) 및 기타 시장 영향요인 분석, 시장 규모 추정과 예측, 제품 종류·포장·최종사용자·유통 경로·지역/주요 국가 등 각종 세분화별 내역, 경쟁 상황, 주요 기업 개요 등을 정리했습니다.

제1장 서론

제2장 주요 요약

제3장 시장 개요

제4장 시장 분석과 예측 : 제품 종류별

제5장 시장 분석과 예측 : 포장별

제6장 시장 분석과 예측 : 최종사용자별

제7장 시장 분석과 예측 : 유통 경로별

제8장 시장 분석과 예측 : 지역·주요 국가별

KSM 20.12.01
영문 목차

영문목차

The global packaged soup market was valued at $11,758.9 million in 2019, and is projected to reach $18,317.3 million by 2027, registering a CAGR of 6.3% from 2021 to 2027.

Packaged soup is an instant soup that can be consumed directly or takes very less preparation time. The packaged soup comes in different packaging format including cans, packets and bottles. Moreover, these soups come in different flavors such as tomato flavor, smoked corn flavor, mixed vegetables flavors and more in the market. In addition to this, packaged soup is easily available in the market through various distribution channels including online stores, supermarkets/hypermarket, online stores, and others. The continuous growth of online stores is expected to drive the growth of the packaged soup market, in terms of value sales, during the forecast period.

Increasing consumer demand for convenience foods including packaged soup across the globe is fueling the growth of the market. Moreover, rising number of quick service restaurants further fuels growth of the packaged soup market. However, rising number of consumer awareness regarding the harmful effects of artificial preservatives added to packaged soup is expected to hamper the growth of the market. Nevertheless, rising number of consumers looking for vegan products and rapid growth of online retail platform are anticipated to offer immense opportunities for the market growth, in terms of value sales, during the forecast period.

The global packaged soup market is segmented into product type, end users, packaging distribution channel, and region. By product type, the market is classified into dried and wet. By end user, it is divided into household sector and commercial sector. By packaging, it is segmented into bottles, canned and packets. Based on distribution channel, it is segregated into convenience stores, online store, supermarket/hypermarket, food service and others. Region wise, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.

The key players operating in the global packaged soup market focus on prominent strategies to overcome competition and maintain as well as improve their share worldwide. Some of the major players in the global packaged soup industry analyzed in this report include The Hain Celestial Group, ConAgra Inc., KETTLE CUISINE, LLC, General Mills. B&G Foods, Inc., Campbell Soup Company, Ajinomoto Co., Inc., Unilever., Nestle, and The Kraft Heinz Company.

Key Benefits for Stakeholders

This report provides a quantitative analysis of the current trends, estimations, and dynamics of the global packaged soup market from 2021 to 2027 to identify the prevailing market opportunities.

The key countries in four major regions are mapped based on their market share.

Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.

In-depth analysis of the market segmentation assists in determining the prevailing market opportunities.

Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global industry. Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of market players.

The report includes the analysis of the regional as well as global market, key players, market segments, Gender areas, and growth strategies.

KEY MARKET SEGMENTS

TABLE OF CONTENTS

Chapter 1:Introduction

Chapter 2:Executive summary

Chapter 3:Market Overview

Chapter 4:Packaged soup Market, BY PRODUCT Type

Chapter 5:Global Packaged soup Market, BY Packaging

Chapter 6:Global Packaged soup Market, BY End User

Chapter 7:Global Packaged soup Market, BY Distribution channel

Chapter 8:Packaged soup Market, By region

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 koreainfo@gii.co.jp
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기