세계의 헤어 샴푸 시장 : 제품 종류별, 가격대별, 최종사용자별, 유통 채널별 기회 분석과 업계 예측(2021-2030년)
Hair Shampoo Market by Product Type, Price-Point, End User, and Distribution Channel : Global Opportunity Analysis and Industry Forecast 2021-2030
상품코드 : 1043861
리서치사 : Allied Market Research
발행일 : 2021년 10월
페이지 정보 : 영문 354 Pages
US $ 4,125 ₩ 5,268,000
Excel (Data Pack) help
DRM(디지털 저작권 관리 시스템) 장착 Excel 파일로, 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄는 1회에 한해 가능합니다. 인쇄물 이용은 Excel파일 라이선스 소유자로 한정됩니다.
US $ 6,168 ₩ 7,877,000
PDF (Single User License + Covid impact) help
DRM(디지털 저작권 관리 시스템) 장착 PDF 파일로, 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste 가 되지 않으며, 인쇄는 1회에 한해 가능합니다. 인쇄물 이용은 PDF 라이선스 소유자로 한정됩니다.
US $ 6,929 ₩ 8,849,000
PDF (5-user License) help
DRM(디지털 저작권 관리 시스템) 장착 PDF 파일로, 5명까지 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄는 5회까지 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 10,663 ₩ 13,618,000
PDF (Enterprise User License) help
동일 기업 내의 모든 분들이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste 가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.

주의 : 본 보고서는 DRM(디지털 저작권 관리 시스템)이 장착된 PDF 파일로, 라이선스에 따라 자료 이용 및 인쇄 등에 제약이 있을 수 있습니다. 자세한 내용은 라이선스 설명문( )을 참고하여 주시기 바랍니다.



한글목차

최근 헤어 샴푸 시장의 성장은 눈부시고, 신규 진출 기업은 틈새 분야에서 거점을 확보하고 있습니다.

벤더는 시장으로의 도달을 확대하기 위해 웹 브랜딩이나 이니셔티브에 거액의 투자를 실시했습니다.

헤어 컨디셔닝에 기능적인 효과를 가져오는 천연 성분이나 식물 성분에 대한 소비자의 기호 상승이 주요 시장 성장 촉진요인이 되고 있습니다. 또한 중국, 인도, 일본의 소비자는 허브나 식물에 관한 전통적 지식 수준이 높고, 이것이 헤어 샴푸 시장 성장을 지지하고 있습니다. 지역의 천연 헤어 샴푸 시장으로 접근하기 위해 각 브랜드는 적극적으로 연구개발에 투자하고 있습니다. 유기농 헤어케어 제품 수요는 크게 증가할 것으로 예상됩니다. 또한 퍼스널케어 업계 확대가 헤어 샴푸 시장 성장을 견인할 것으로 예상됩니다.

세계의 헤어 샴푸(Hair Shampoo) 시장을 조사했으며, 시장 개요, 제품 종류·가격대·최종사용자·유통 채널·지역별 시장 규모 추정과 예측, 시장 동향, 성장 촉진요인 및 억제요인 분석, 시장 기회, 경쟁 상황, 주요 기업 개요 등의 정보를 제공합니다.

목차

제1장 서론

제2장 주요 요약

제3장 시장 개요

제4장 세계의 헤어 샴푸 시장 : 제품 종류별

제5장 세계의 헤어 샴푸 시장 : 가격대별

제6장 세계의 헤어 샴푸 시장 : 최종사용자별

제7장 세계의 헤어 샴푸 시장 : 유통 채널별

제8장 헤어 샴푸 시장 : 지역별

제9장 경쟁 상황

제10장 기업 개요

KSM 22.01.13
영문 목차

영문목차

The global hair shampoo market size was valued at $XX million in 2020, and is projected to reach $XX million by 2030, registering a CAGR of XX% from 2021 to 2030.

A hair shampoo is a type of hair care product that is used to improve the feel, appearance, and manageability of hair. Its primary function is to reduce friction between hair strands, allowing for easier brushing or combing, which could otherwise cause damage. Other advantages are frequently touted, such as hair repair, strengthening, or a reduction in split ends.

The growth in the hair shampoo market has been encouraging in recent years, prompting new entrants to gain a foothold in niche segments. Vendors are heavily investing in web branding and initiatives to expand their market reach.

The market is driven by increased consumer preference for natural and botanical ingredients with functional effects on hair conditioning. Furthermore, consumers in China, India, and Japan have a high level of traditional knowledge of herbs and botanicals, which supports the growth of the hair shampoo market. To gain access to the regional natural hair shampoo market, brands are aggressively investing in R&D. The demand for organic hair care products is expected to rise significantly. Furthermore, the expanding personal care industry is expected to drive the growth of the hair shampoo market.

Some of the key growth drivers in the global hair shampoo market include an increase in scalp and hair issues, an increase in effective advertising campaigns, an increase in the popularity of herbal products, and technological advancements in manufacturing processes. Furthermore, increase in disposable income as well as increased consumer spending capacity benefits the global hair shampoo industry. Attractive packaging, significant consumer awareness of the best hair care products on the market, and the popularity of various styling products all contribute to the business growth.

Nowadays, a fast-paced lifestyle has shifted consumer attention to organic products that claim to relieve stress and are free of chemicals. This represents a significant opportunity for hair shampoo manufacturers, who are increasingly focusing on developing natural or organic products to address consumer concerns about the toxic effects of chemical-filled products.

However, the high cost of several hair shampoo products as well as the stagnant economic status of various countries may pose significant challenges for the leading players in the coming years.

The global hair shampoo market has been shocked by the COVID-19 crisis. Sales in the first quarter were disappointing, and many stores were closed. Despite the fact that many industries are suffering as a result of the COVID-19 crisis, with several sectors experiencing a drop in consumer demand, the hair shampoo market is expected to escape undamaged and show promising growth.

The global hair shampoo market is segmented on the basis of product type, price-point, end user, distribution channel, and region. On the basis of product type, the market is categorized into medicated and non-medicated. Based on price-point, the hair shampoo market is fragmented into low, medium, and high.

As per end user, it is divided into men, women, and kids. According to distribution channel, the hair shampoo market is fragmented into supermarkets/hypermarkets, drug stores or pharmacy, mass merchandiser, departmental stores, mono-brand stores, specialty stores, and online sales channel. Region wise, the market is analyzed across North America (the U.S., Canada, and Mexico), Europe (the UK, France, the Netherlands, Germany, Turkey, and rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, South Korea, Australia, and rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Brazil, South Africa, the United Arab Emirates, and rest of LAMEA).

The major players operating in the global hair shampoo market are Estee Lauder Companies, Henkel AG &Co. KGaA, Hindustan Unilever Limited, Johnson & Johnson, Kao Group, L'Oreal S.A., Marico Limited, Natura & Co., Oriflame Holding AG and Procter & Gamble (P&G).

KEY BENEFITS FOR STAKEHOLDERS

KEY MARKET SEGMENTS

By Product Type

By Price-Point

By End User

By Distribution Channel

By Region

TABLE OF CONTENTS

CHAPTER 1:INTRODUCTION

CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY

CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW

CHAPTER 4:GLOBAL HAIR SHAMPOO MARKET, BY PRODUCT TYPE

CHAPTER 5:GLOBAL HAIR SHAMPOO MARKET, BY PRICE-POINT

CHAPTER 6:GLOBAL HAIR SHAMPOO MARKET, BY END-USER

CHAPTER 7:GLOBAL HAIR SHAMPOO MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL

CHAPTER 8:HAIR SHAMPOO MARKET, BY REGION

CHAPTER 9:COMPETITION LANDSCAPE

CHAPTER 10:COMPANY PROFILES

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기