소비자 데이터에 실시간으로 접근하는 것은 현대 기업에게 중요한 과제입니다. 설문 조사나 포커스 그룹과 같은 전통적인 방법은 시간과 비용이 많이 들고, 소셜 미디어 데이터는 피상적인 정보에 그치는 경우가 많습니다. 이러한 접근 방식은 모두 확장성이 부족하여 중요한 정보를 놓치거나 의사결정을 지연시킬 수 있습니다.

데이터의 과잉은 우유부단함으로 이어집니다. AI 기반 Revuze는 편견 없는 구매 후 리뷰 데이터와 카테고리별 인사이트를 통해 별 1개 또는 별 5개 평가의 이유를 밝혀 고객의 목소리를 진정으로 이해할 수 있도록 도와줍니다. Revuze의 세심한 프로세스는 타의 추종을 불허하는 정확성을 보장하며, 진실을 추구하는 기업은 신속하게 기회를 포착하고 고객을 확보하고 유지할 수 있습니다.

모든 팀을 위한 더 빠르고, 더 확장 가능하며, 더 통찰력 있는 Gen-AI 일일 소비자 분석 솔루션
Revuze는 강력한 BI 엔진을 통해 구매 후 실행 가능한 인사이트를 팀에 제공합니다. 온라인 리뷰에 기반한 인사이트를 통해 의사결정을 강화합니다. 몇 번의 클릭만으로 브랜드 및 경쟁사 제품에 대한 주요 성과 지표, SWOT 분석, 별점 동인, 감정 분석을 SKU 수준까지 파악할 수 있습니다.
소비자의 목소리를 활용하여 혁신 엔진을 발전시키고, 제품 및 시장 적합성에 기반한 명확한 로드맵을 그려보겠습니다.
제품 출시 상황을 지속적으로 파악하여 소비자에 맞게 미세 조정합니다.
경쟁사의 위치를 지속적으로 평가하여 소비자의 마음에 남는 명확한 시장 리더로서의 브랜드를 유지합니다.
소비자 중심의 진실은 전환을 늘리고 컨텐츠를 고객의 목소리에 맞게 조정하여 수익 목표를 지원합니다.
리뷰가 구매 의사결정에 영향을 미치기 때문에 이 데이터를 활용하는 것은 소비자 행동을 이해하는 데 매우 중요하며, VoC를 조사할 때 수작업을 없애는 데 도움이 됩니다.
Revuze는 전체 카테고리에서 SKU 수준까지 세분화된 인사이트를 제공하며, Revuze의 솔루션은 시장의 모든 데이터를 철저하게 수집하기 때문에 다른 솔루션에서는 얻을 수 없는 귀중한 사용 사례의 이점을 누릴 수 있습니다. 브랜드는 실시간 상황 분석, 경쟁 상황 파악, 새로운 위협과 경쟁에 대한 경고 등 다양한 정보를 활용할 수 있다는 점을 높이 평가하고 있습니다.
기업은 실제 구매 후 구매자의 고객 인사이트에 기반하여 성공적인 의사결정을 내려야 하는데, Revuze를 통해 실제 제품 사용자의 확실한 인사이트에 의존할 수 있습니다.
고급 AI 모델을 통해 데이터의 정확성을 보장하고, 소비자 피드백을 정제하고 정리하여 정확한 인사이트를 얻을 수 있도록 하는 Revuze의 분석 주제는 현재 사용 가능한 다른 솔루션과 달리 완전히 편향되지 않고 AI에 의해 완전히 자동화되어 있습니다.
직관적인 시각화와 심층 분석을 통해 원시 데이터를 실시간으로 실행 가능한 인텔리전스로 전환하고, AI 기반 마케팅 인텔리전스를 통해 모든 팀이 즉각적인 기회를 포착할 수 있도록 돕습니다.
전체 카테고리에 대한 실용적인 인사이트를 통해 경쟁에서 한발 앞서 나갈 수 있습니다. 실시간 풀 디지털 선반 분석을 통해 제품 출시, 구매 경험 및 디지털 선반의 외관을 크게 향상시킬 수 있습니다.
수년간의 연구개발을 통해 완성된 당사의 AI는 리뷰 언어에 관계없이 가장 기본적인 카테고리 인사이트를 제공합니다. 중복을 제거하고 브랜드 및 상품명을 통합하여 데이터를 정리하고 정리하여 중복성을 제거합니다. 그 결과, 고유한 주제가 나타나고, 그에 맞는 감정이 적절하게 할당됩니다. 이 모든 과정을 고객이 직접 수행할 필요가 없습니다.

350 이상의 소스에서 풍부한 정보를 추출하여 소비자 심리와 시장 동향에 대한 전체 그림을 파악할 수 있습니다. 카테고리와 SKU 수준에서 서로 다른 뉘앙스의 인사이트를 발견하고, 다른 어떤 곳에서도 얻을 수 없는 깊은 이해를 얻을 수 있습니다.

경쟁사와 브랜드 성과를 비교하고 귀중한 인사이트를 확보하여 항상 앞서 나갈 수 있도록 SWOT 분석, 트렌드 보고서, 카테고리별 인사이트를 활용하여 한 발 앞서 나가십시오.

카테고리 동향 파악, 과거 데이터 분석, 세계 시장 역학에 대한 이해가 쉬워집니다.
ksmAccessing consumer data in real-time is a significant challenge for today's companies. Traditional methods like surveys and focus groups are slow and costly, and social media data only scratches the surface. These approaches all lack scalability, resulting in blind spots and decision-making delays.
Data overload can lead to indecision. Powered by AI, Revuze helps companies truly understand their Voice of Customer with unbiased, post-purchase review data and category-level insights revealing the reasons behind every 1 and 5-star rating. Our careful process ensures unparalleled accuracy, enabling truth-driven companies to quickly spot winning opportunities, win and retain customers.
A faster, scalable, and more insightful Gen-AI daily consumer analytics solution for all teams
Revuze provides teams with actionable, post-purchase insights with its powerful BI engine. Empower decision making with insights based on online reviews. Unlock key performance indicators, SWOT, star rating drivers and sentiment analysis about your brand and competitors' products down to the SKU level with a few clicks.
Let your consumers propel your innovation engine forward & chart a clear roadmap with productmarket fit.
Keep your finger on the pulse of your product launch and tweak to be responsive to your consumers.
Maintain your brand as the clear market leader in the minds of your consumers, by constantly assessing your competition's position.
Let consumer-driven truth support your revenue goals by boosting conversions, and aligning content with the voice of the customer.
With reviews guiding purchasing decisions, harnessing this data is pivotal for understanding consumer behavior. Eliminate manual effort when researching your VoC.
Revuze offers granular insights for your entire category, right down to the SKU level. Teams benefit from use cases provided by no other solution available today, because our solution scrapes everything in the market. Brands love our real-time SWOT analysis, competitive landscape analysis, alerts on new threats and competition and more.
Companies should be making winning decisions based on customer insights from real, postpurchase buyers. With Revuze, rely on authentic insights from actual product users.
Ensure data accuracy with advanced AI models that cleanse and organize consumer feedback for precise insights. The topics in our analysis are completely unbiased, and fully automated by our AI, unlike any other solution available today.
Translate raw data into actionable intelligence with intuitive visualizations and detailed analytics in real-time. With our AI-powered marketing intelligence, all teams spot winning opportunities instantly.
Stay ahead of the competition with actionable insights of your entire category. Get a real-time, full digital shelf analysis to significantly enhance product launches, purchasing experiences and digital shelf appearance.
After years of perfecting our natural language models, our AI ensures the most pristine category insights, no matter the review language. Data is cleansed and organized by removing duplicates, and merging brand/product names. Then the magic happens - unique topics begin to emerge and sentiments assigned. All this with zero implementation needed on your end.
Unlock a wealth of information from over 350 sources, providing you with a holistic view of consumer sentiment and market trends. Uncover nuanced insights at both category and SKU levels for unparalleled understanding.
Compare your brand's performance to competitors and gain valuable insights to stay ahead of the curve. Leverage SWOT analysis, trend reports, and categoryspecific insights to stay steps ahead.
Experience the power of cleaned and organized data, allowing you to easily identify category trends, analyze historical data, and understand global market dynamics.