통신사업자용 위성 전략 : 리서치 서브스크립션
Satellite Strategies for Telcos Research Subscription
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리서치사 : Analysys Mason
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개요

위성과 우주는 통신사업자 시장의 주류가 되고 있습니다. 지상파 네트워크와 위성 네트워크의 격차는 급속히 사라지고 있습니다.

2032년에 1,460억 달러 규모가 되는 이 시장에서 통신사업자가 성공하고 차별화를 도모하기 위해서는 지금 위성 전략을 책정할 필요가 있습니다.

이 서비스에서는 위성통신 사업자에 관한 정보 및 제공하는 획기적 솔루션, 사업자 자신의 시장 참여 전략에서 부족한 요소, 파트너로서 필요하게 될 가능성이 있는 분야에 대해 조사하고 있습니다.

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Analysys Mason의 12개월간 리서치 서브스크립션에는 Analysys Mason의 전문가 및 디지털 컨텐츠에 대한 액세스가 포함됩니다. :

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Overview

Satellite and space are moving into mainstream telco markets. The separation between terrestrial and satellite networks is rapidly disappearing.

Telcos must develop a satellite strategy now to succeed and differentiate in a market worth USD146 billion in 2032.

This programme provides information about satellite operators, the game-changing solutions that they offer, the elements that they lack in their own go-to-market strategies and where telecoms operators may be needed as partners.

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